speelmiddag in Wondelgem 5 oktober!!

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » zo sep 28, 2008 1:30 pm

Margiet perfect :D Die tramsporen zijn ook geen probleem, snelheid verlaagd naar 70 en er staat een oranje knipperlicht dat rood wordt en dan moet je daar wel voor stoppen :D :D :D Ook bestaat d e Gsm voor als het toch nog mis loopt ;)
Afbeelding

Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Berichtdoor daikiri » zo sep 28, 2008 2:15 pm

wat lees ik hier toch allemaal looool
traantjes van menti-quila-digo-Isaura-shuriken-Ace-Masai -Aleksi Amon-Solita-Sierra Tia Mythos Amargith-muis*mijn dierbare jongens, tot ooit! Bie, zoet en ventie piet dai kit leil- wenni-ty-Tsum-vanna -maan-Fisto-Tiamo-Ilona-Rocco-Mada

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » zo sep 28, 2008 5:09 pm

Ook wij komen dus Davjan ikke freddy(of wast freddie ?), Angel, Angel, Pogo, Caesar, Eros en mss komt Terror mee maar das nog even afwachten. Twister en Hooligan blijven mooi thuis
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » zo sep 28, 2008 7:55 pm

mn ma moe blijkbaar nie werke dus ik en mn vriendin komen ook :D tgaat al lang geleden zijn...

Gebruikersavatar
Hoste
Berichten: 229
Lid geworden op: za sep 10, 2005 11:56 am
Contacteer:

Berichtdoor Hoste » zo sep 28, 2008 9:36 pm

Origineel gepost door margit

Ja slimme, en waar vind ik Aalst?????????? :? :P

Nu weet ik wie die routeplanners helpt ineensteken, hoor!! Die zijn allemaal zo duidelijk als jij!! ;) M.a.w alles goed uitleggen tot net dààr waar ik de weg niet meer ken!! :@
aalst,

zijnde een van de balngrijkste steden in België
ligt ongeveer midden tussen gent en brussel op de autostrade
als je die autostrade afrijd en dan richting dendermonde volgt (op de afrit zelf al)
kom je wat verder aan de eerste lichten een ziekenhuis tegen, volgende lichten ga je links en sla je wat verder rechts af aan de shell (na eerst een texaco en een esso te passeren) om vervolgens op het kruispunt rechtdoor te rijden en iets verder een oprit tegen te komen met enkele brandweerwagens op...

dan ben je bij ons geraakt...

groeten
Hostekes

sah
Berichten: 0
Lid geworden op: wo mar 26, 2008 4:55 pm
Locatie: Gent

Berichtdoor sah » ma sep 29, 2008 9:36 am

Hey,
je zou ook met de trein naar het sint-pietersstation kunnen gaan en dan kan ik wel samen met jou de tram nemen. Maar je kan dan niet al je fretjes meenemen op de trein vrees ik, of je moet een hele grote hele handige carrier hebben. (dat waren toch 30 fretje he? :D )

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » ma sep 29, 2008 10:21 am

Margit anders rij je maar even tot bij mij om ons dan te volgen? Kwoon bij brussel he :d

Enne als Eros zich overmatig veel zou krabben dat is normaal hij heeft geen vlooien of van die aandoeningen maar allleen veel haar dat moet teruggroeien
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Gebruikersavatar
Ollike
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 7:54 pm

Berichtdoor Ollike » ma sep 29, 2008 1:16 pm

@ Sah : ik denk ni dat margit haar 30 fretjes mee zal nemen :P

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » di sep 30, 2008 12:10 am

Ach zwijg, ze zijn allang niet meer met z'n dertigen!! :( Negentien zijn het er nog maar sinds afgelopen zaterdag,!@#$, iedereen moest zijn fretjes terughebben na het verlof :@ en er zijn er enkele die geadopteerd zijn :) , wat wel jammer is voor mij, maar prima voor hen natuurlijk!! :D

Tja Michael, als ik het goed volgens jouw omschrijving begrijp, rij ik dus best eerst tot Gent en dan richting Brussel om jullie stulpje tegen te komen :P :P !!

Het kan mss wel makkelijker te vinden zijn via Brussel, maar mijn haren rijzen ten berge als ik er nog maar aan denk van daar ergens te moeten rijden. Ik ken daar niks, totaal niks, tenzij met de trein dan. Dus, ikke als goeie halve Limburger/Antwerpenaar ga mooi mijn weg vervolgen zoals ik hierboven beschreef. Volgens Jeanine moet ik er dan geraken!! ;) Merci voor de hulp allemaal, wie weet zien we mekaar zondag?! :P
Afbeelding

Gebruikersavatar
Tammie
Berichten: 99
Lid geworden op: do jun 08, 2006 1:10 pm

Berichtdoor Tammie » di sep 30, 2008 7:10 am

hey dai

met heel veel spijt in men hart moet ik zeggen dat ik niet mee kan . ik keek er zo naar uit
maar ben sints vrijdag ziek , ben nu ietsje beeter maar zit met een zware longontsteking ~_~
dus mag ik niet buiten .
vind het erg jammer , tzal voor een volgend keertje zijn .
ps onze frodo is ietsje beter en nu ben ik ziek het houd hier dus echt niet op he

maar ik wens jullie die wel kunnen gaan in iedergeval veeeeeel plezier

groetjes tamara

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » di sep 30, 2008 8:32 am

Veel beterschap aan Tammie en tot volgende keer dan maar. ;)
Afbeelding

Gebruikersavatar
Maranweke
Berichten: 327
Lid geworden op: wo sep 27, 2006 10:02 am
Locatie: Zottegem
Contacteer:

Berichtdoor Maranweke » di sep 30, 2008 10:42 am

Tammie snel herstel toegewenst.
Afbeelding
Vele knuffels van Woody, Snuffel, Zwieber (2008-2011 RIP), Benji, Spikey en Curly !

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » di sep 30, 2008 5:09 pm

Oh das jammer voor je Tammie, verzorg je goed en een héél spoedig herstel toegewenst van Dominique en mij! ;)
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Aitne
Berichten: 0
Lid geworden op: ma jun 23, 2008 9:32 pm

Berichtdoor Aitne » di sep 30, 2008 6:55 pm

aalst,

zijnde een van de balngrijkste steden in België
ligt ongeveer midden tussen gent en brussel op de autostrade
als je die autostrade afrijd en dan richting dendermonde volgt (op de afrit zelf al)
kom je wat verder aan de eerste lichten een ziekenhuis tegen, volgende lichten ga je links en sla je wat verder rechts af aan de shell (na eerst een texaco en een esso te passeren) om vervolgens op het kruispunt rechtdoor te rijden en iets verder een oprit tegen te komen met enkele brandweerwagens op...

dan ben je bij ons geraakt...


Goe bezig zenne,
da ziekenhuis is aan de 2e lichten,
de eerste lichten zen die van de KaHo of d'Hoeve (mss beter bekend ;) )

Groetjes, ikke
Frettige kusjes van Dolf, Beer, Panda en Silver

Gebruikersavatar
Hamlet
Berichten: 93
Lid geworden op: ma jul 07, 2008 7:05 pm

Berichtdoor Hamlet » di sep 30, 2008 7:59 pm

Hier zitten nog atheïstische fretten vrees ik, dus de religieuze bedoening houden we waarschijnlijk voor wat ze is.
Wij zouden wel willen komen naar de speelnamiddag, maar we zitten een beetje met de schrik dat ons Feke en Obyke andere fretten niet zo leuk zullen vinden.
De opvang heeft vermeld dat ze andere fretten zoveel haten dat ze anderen aanvallen tot bloedens toe. Wij zouden eens willen kijken hoe ze net reageren (misschien nog een broertje of zusje bij, je weet maar nooit :) ), maar we willen natuurlijk ook niet dat iemands teerbeminde fret wordt aangevallen door onze twee kleine monstertjes :).
Suggesties iemand? We wonen net om de hoek, dus stress van de reis zullen ze in ieder geval al niet hebben :)

Gebruikersavatar
Hoste
Berichten: 229
Lid geworden op: za sep 10, 2005 11:56 am
Contacteer:

Berichtdoor Hoste » di sep 30, 2008 8:40 pm

Origineel gepost door Aitne



Goe bezig zenne,
da ziekenhuis is aan de 2e lichten,
de eerste lichten zen die van de KaHo of d'Hoeve (mss beter bekend ;) )

Groetjes, ikke
xcuseer

maar't is just

mijn excuses

alleszins margit, moest je over brussel, en dan richting gent volgen, de ring rond brussel is niet brussel zelf :D
dan passeer je aalst he...

altijd welkom
en anders tot in gent eh

groeten
Hostekes

Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Berichtdoor daikiri » di sep 30, 2008 8:46 pm

Hoi Hamlet
kom gewoon langs we zien wel...
geef ze goed eten dan zullen er geen fretten verdwijnen lol
alst niet gaat kun je ze terug brengen en dan verder komen "feesten"...
dai
traantjes van menti-quila-digo-Isaura-shuriken-Ace-Masai -Aleksi Amon-Solita-Sierra Tia Mythos Amargith-muis*mijn dierbare jongens, tot ooit! Bie, zoet en ventie piet dai kit leil- wenni-ty-Tsum-vanna -maan-Fisto-Tiamo-Ilona-Rocco-Mada

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » wo okt 01, 2008 5:13 am

Hoste, Brussel is Brussel voor mij!! ~0 Ik begin er niet aan!!! Afbeelding

Ach, toen ik een kleine 3 jaar terug voor 't eerst naar Elewijt moest zei ik dat ook, heb ondertussen "dankzij" de Ark al heel wat van België zelf gevonden!! ;) Maar "Brussel", nee, ik pas nog even!! :~

Ik ga het dus op "Jeanines manier" proberen, als dat niet lukt ... zorg maar dat de gsm-ekes opgeladen zijn tegen zondag!! :D

Frettenetende fretten in de speeltuin??? :? We gaan weer in 't nieuws komen, ik voel het!! :P
Afbeelding

Gebruikersavatar
stevenn
Donateur
Donateur
Berichten: 759
Lid geworden op: ma aug 04, 2008 9:22 am

Berichtdoor stevenn » wo okt 01, 2008 10:47 am

brussel is zo moeilijk niet ze om in te rijden ;-)

gewoon veeeeel gedult hebben.
Heb al een aantal uurtjes versleten in de wagen hier in de file *tuut*tuut*

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » wo okt 01, 2008 2:49 pm

ach ja in brussel moet je geduld hebben en ogen overal op je hoofd.
En slechter nieuws wij komen niet Davjan heeft zijn auto pert-total gerede n is sinds vandaag uit het ziekenhuis aangezien hij een hersenschudding en geheugenverlies heeft en geen auto meer zullen we moeten passen.
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » wo okt 01, 2008 6:17 pm

~_~ Veel beterschap aan Davjan
Afbeelding

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » do okt 02, 2008 3:05 pm

Oesje, arme Davjan heel veel beterschap toegewenst! ~0
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Gebruikersavatar
stevenn
Donateur
Donateur
Berichten: 759
Lid geworden op: ma aug 04, 2008 9:22 am

Berichtdoor stevenn » za okt 04, 2008 1:48 pm

oeja, hoeveel is het voor een flesje feretone?

Gebruikersavatar
Tammie
Berichten: 99
Lid geworden op: do jun 08, 2006 1:10 pm

Berichtdoor Tammie » za okt 04, 2008 3:43 pm

dank je
ik ben juist terug thuis uit het ziekenhuis ben momenteel nog tot en met volgende week thuisgeschreven van twerk, ben nog wat zwakjes (ja wa zoude willen van al da hoesten ~z~ ) maar ben wel goed genoeg om mij al te kunnen vervelen :?
ik hoop dat dat de laatste week is ze
wand ik verveel mij echt rot hier en ik moet niet zeggen ik speel met de fretten wand een longontsteking , ik weet niet of dat besmettelijk is en of dat dan wel intressant is om bij de fretten te komen, nu verzorgt mijn schoonzus ze .
ik vind het heel spijtig dat ik er morgen niet bij kan zijn .
maar hoop in jullie plaats dat het weer een beetje meezit en dat jullie je goed amuseren , als jullie je amuseren dan ik ook ;)

groetjes tamara

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » za okt 04, 2008 6:06 pm

Tamara, hou het nog wat rustig. Lees een boekje, kook een lekker potje, kijk wat tv en kom hier af en toe uw beklag maar maken.
Een weekje is zo voorbij ;)
Afbeelding


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 108 gasten