dromende fretten?

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Gebruikersavatar
Hamlet
Berichten: 93
Lid geworden op: ma jul 07, 2008 7:05 pm

Berichtdoor Hamlet » ma okt 06, 2008 10:47 pm

Klein vraagje: maken jullie fretten geluid tijdens het slapen? Net alsof ze dromen?

Gebruikersavatar
Betje
Berichten: 186
Lid geworden op: di jul 22, 2008 11:58 am
Locatie: Lichtervelde

Berichtdoor Betje » ma okt 06, 2008 11:13 pm

LOL , de mijne heeft het hier net weer gedaan :D

Hier komt er dus ook af en toe een soort kreuntje vanonder het dekentje -- zolang ze maar niet begint te babbelen in haar slaap ;)

Ze is trouwens nog altijd redelijk afgemat door de speelnamiddag :)

Gebruikersavatar
Maranweke
Berichten: 327
Lid geworden op: wo sep 27, 2006 10:02 am
Locatie: Zottegem
Contacteer:

Berichtdoor Maranweke » di okt 07, 2008 8:41 am

De Zwieber doet da ook zo ff een piepje dat ik hoor. De eerste keer dat ik da hoorde schrok ik mij een ongeluk. Ik direct naar hem en uit de kooi gehaald, maar meneer was gewoon aant slapen, dus vermoed ik dat ze dromen. Nu is het alweer een tijdje geleden dat ik da gehoord heb.
Afbeelding
Vele knuffels van Woody, Snuffel, Zwieber (2008-2011 RIP), Benji, Spikey en Curly !

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » wo okt 08, 2008 8:08 am

Wel Hamlet , den baron droomt ook . Tijdens die dromen piept en kreunt hij soms . Meestal slaat hij met zijn pootjes alsof hij loopt in zijn dromen .
Betje , ik vermoed dat Goliath niet genoeg heeft rondgelopen : de kleine kwam me maandagmorgen uitdagen om te spelen . Maar ja , dat zou kunnen zijn omdat hij bijna heel de namiddag in " zijn " tentje heeft gelegen ! Dat de kleine zo een egoistje kon zijn had ik niet gedacht .
Of Belle soms droomt weet ik niet want die slaapt waar ik haar niet in ' t oog kan houden . Mijn oud besje is anders nog héél aktief en geeft de jongens nog een deftige bolwassing . Dàt hoor én zie ik soms wel . Horen doe ik het aan haar stemmetje en zien : als de matriarch uit haar sloeffen schiet dan spurten de jongens in paniek weg .
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Gebruikersavatar
Hamlet
Berichten: 93
Lid geworden op: ma jul 07, 2008 7:05 pm

Berichtdoor Hamlet » wo okt 08, 2008 1:15 pm

Ja, het was wel zeer verschieten, het was de eerste keer dat ik dit hoorde. Ineens kwam er iets uit de kooi van onze Jef en Beatleke komen en ik dacht al direct het ergste. Het was net alsof er iemand aan het wenen was. Mijn hart stond stil, want ik dacht dat er iets was met Jefke (ik ben maar een heel klein beetje een overbezorgde moeder %) ). Dus ik daar direct naartoe natuurlijk. Ik zie Bieke (ons beatleke heeft al haar bijnam gekregen) op Jef liggen en ik zie niet of Jef beweegt, dus direct de kooi open en aan onze Jef voelen of hij ademt. Die schiet wakker en kijkt naar mij met zo'n slaapoogskes die zeggen: 'waarom heb je mij nu wakker gemaakt?' Als compensatie is hij dan maar bij de ma komen liggen in de zetel op zijn fleece dekentje :).
BTW: ons Obyke en Feke hebben hun natuurlijke flair al terug, ze zijn duidelijk bekomen van hun speeldag. één nadeel is wel dat ze ons Bieke serieus aanpakken. Ik heb Oby gisteren van Bie moeten sleuren en ons Bieke was er echt niet goed van. We laten ze nu af en toe eens in elkaars kooi om te snuffelen en zo, maar het ziet er niet naar uit dat ons twee kleine prinsesjes hun koninklijke status willen delen met anderen, gewoon veel te verwend.
Ik vind het een beetje triestig voor Bieke, want ze is zo speels en ze ziet zo graag andere fretten (ze wil echt spelen), echt hilarisch, ze ploft dan op de Jef, eigenlijk wel nog zacht omdat ze wil spelen met hem (Jef heeft hier geen oren naar, want volgens mij is hij een beetje doof :) ), of ze volgt ons door de living en dan ligt ze ineens op de loer omdat ze een speeltje wil aanvallen, of ze verstopt zich in mijn donsdeken en dan zie je ze af en toe eens piepen of er haar iemand zoekt. Ons Bie gaat gewoon veel naar speel namiddagen moeten gaan denk ik. Ondertussen heeft ze wel ma en pa om haar te entertainen. Het is echt een schatje, ik hoop dat Oby en Felia een beetje bijdraaien dat zou geweldig zijn, drie kleine scheetjes bij elkaar :P


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 102 gasten