Steun onze Opvang en ... word donateur!

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » vr jan 16, 2009 11:43 am

Lieve allemaal,

Verschillende mensen hier zijn ooit al "lid" geweest van Dfa en weten dus waarvoor ze het doen of deden. Jullie kregen een boekje met frettennieuws, korting in sommige zeer goede dierenspeciaalzaken, korting op evenementen van Dfa, korting op de kalenders enz ..., maar sinds ons boekje problemen heeft worden de nieuwe lidgelden ook niet meer gevraagd. Jammer genoeg lijdt de Opvang daar dus onder, het is telkens 25€ die niet meer binnen komt. Als je rekent dat we ooit meer dan 120 "leden" hadden, kunnen jullie zelf wel rekenen wat dat geeft op een jaar.

Ik schrijf speciaal "lid" en "leden" tussen de tekentjes omdat je eigenlijk niet echt lid wordt van Dfa als je betaalt, je bent eigenlijk donateur. Je steunt de Opvang, steunt onze werking, kortom, je steunt de achtergelaten, zieke en oude fretjes waar Dfa voor zorgt. (Lid ben je van binnen, van 't Clubke!! :P ) Daarom zou ik ook willen vragen om eens allemaal erover te denken om je donateurschap te vernieuwen of je donateur te maken voor al de nieuwelingen hier op het forum en daarbuiten. Sommige mensen hebben hun donateurschap vernieuwd zonder op een brief te wachten, maar ik denk eerlijk gezegd dat we maar met z'n 2 zijn die dat echt in 't snotje hebben gehouden. Moesten jullie nu allemaal zo lief willen zijn ... het zou de vereniging toch al wat op weg helpen op dit moeilijk moment.

Laat me het voor alle zekerheid even herhalen : Donateur word je zó :

Door storting van 25€ op rek. nr. 230-0167587-88 of door rechtstreekse betaling van 25€ op een speelnamiddag aan Alwin of aan mij (Hasselt).

Alvast héél hartelijk bedankt,

Margiet en de Opvangfretjes Lara, Tinky, Gucci, Nala, Simba, Timon en Plumeauke
Afbeelding

alika
Donateur
Donateur
Berichten: 225
Lid geworden op: vr nov 03, 2006 12:29 pm
Locatie: Hasselt

Berichtdoor alika » vr jan 16, 2009 12:35 pm

Awel Margit
als ik er aan denk de zondag zal ik 25 euro meenemen...
Was al langer van plan om da geld te storten, ma ik vergeet t constant :( (het geheugen he ;) )
Ma nu zondag MOET ik er gewoon aan denken (help me mensen :D)
Ma da komt in orde :)
Bandit, Boyke en Muts: my stars in heaven!! Forever in our hearts!!

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » vr jan 16, 2009 1:00 pm

Das maar één woord hé, Karlien!! Ik sms u wel!! Om 11u, oké?? :P :P Alvast nen dikke merci! :)

Mensen, dit vraagt om navolging, hé!!! Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » vr jan 16, 2009 8:53 pm

overgeschreven ;)

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » za jan 17, 2009 2:00 am

Geweldig Niels!! Afbeelding

Hallóóóóókes!!! Niet alleen lezen komen, hé, ook handelen als het ff kan!!! :D :D
Afbeelding

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » za jan 17, 2009 4:37 am

Margit , ik zal mijn maatschappelijk assistent op ' t OCMW vragen om maandelijks 25 euro per maand over te schrijven . De frettenark is iets wat we levende MOETEN houden , onze club mag niet verdwijnen !!!
Waar moeten we gaan zeveren over onze schatjes als onze club zou verdwijnen ?!
Ik ben té oud om nog ergens anders een band te gaan scheppen !!!
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » za jan 17, 2009 9:18 am

Marc, dan ben je wel héél erg donateur, hé, als je dat doet ;) .

Als iedereen zijn "lidmaatschap" al eens per jaar zou storten zou het al héél fijn zijn!! :D
Afbeelding

Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » za jan 17, 2009 9:28 am

ZWIJG MARGIT !!! :@ :@ :@

Marc, het lidgeld is 250 euro en mag maandelijks gestort worden op rek ... :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
ze zullen u zien komen op 't OCMW :D

neenee, Margit heeft gelijk,

en als jullie dan toch allemaal beslissen om donateursgeld te storten ben ik moreel verplicht om aan een boekje te beginnen ~0 Ik was eigenlijk aan het wachten op een boekje dat al even in de maak is door iemand anders, maar daar hoor ik niets meer van dus ja ... ~_~

Vliegen we er zelf maar weer es in zeker ???
Frettige froeten fan fr... Chuckie

Meer dan ooit overtuigd van de slaagkansen van deze club, en ook een beetje fier dat het soms zonder mij kan ...

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » za jan 17, 2009 9:47 am

En dan zeggen ze soms dat ik een slecht karakter heb!! :P :P

Tuurlijk vliegen we erin, we zijn nu goed bezig, hebben ieders aandacht, (zelfs ongevraagde ;) :D ) bij deze dus alvast hele mooie foto's zoeken van je fretsels, in de meest komische situaties mag ook, als het maar leuk is en sturen naar ....

... dat moet Hans even laten weten :P :P !! Naar mij mag natuurlijk ook, dan stuur ik alles wel naar Hans of "de redactie"!! ;)
Afbeelding

Gebruikersavatar
loeke2440
Berichten: 112
Lid geworden op: zo nov 30, 2008 4:20 pm

Berichtdoor loeke2440 » za jan 17, 2009 11:57 am

da is ook in orde hier

seg kunnen we niet doen gelijk amnesty int. en idd misschien een klein bedrag storten elke maand?

allee das iedereen zijn keuze he ma denk dat iedereen veel wa kan missen al ist maar 5 euro

xxx

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » za jan 17, 2009 12:29 pm

Chuckie , ik heb per maand 50 euro extra die ik meestal opvraag voor dingen die ik of mijn fretjes eigenlijk niet echt nodig hebben . Als ik daar de helft kan gebruiken voor iets wat goed is dan doe ik dat . Het boekje hoef ik niet omdat ik niet graag lees , dus ben je niet verplicht me er eentje op te sturen .
Dan is er nog het geval " leuke foto ' s " hé .
Ik geef hierbij de toestemming aan Margit ( Chuckie zijn hotmail-adres heb ik niet ) om uit mijn " gedeelde mappen " fotootjes te halen als zij ze leuk genoeg vind om te gebruiken in de boekjes .
Chuckie , wil je soms iets gebruiken wat ik op het forum heb gezet , dan mag je dat doen om in het boekje te zetten .
Vraag me wel niet om iets te schrijven want daarvoor heb ik teveel werk op ' t OCMW . Ook voel ik me de laatste tijd niet echt " schrijver-achtig " : ik voel me niet echt gezond en lig dan liefst van al in de zetel met of zonder bijterke of DD .
Mààr : ik zal het wel klaar krijgen om die 25 euro maandelijks over te laten schrijven .

PS Voor deze daad wil ik GEEN bloemen noch kransen , medailles noch lofbetuigingen want ik doe dit NIET voor mij maar voor ONZE club . Als het voor ONZE club is dan is die 25 euro weinig én goed besteed !!!
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » za jan 17, 2009 2:23 pm

voor mij hoeft zo'n boekje eigenlijk ook niet hoor hans... dat brengt ook alweer druk en verzendingskosten met zich mee en als ik iets wil weten dan lees ik het hier wel he :P

Gebruikersavatar
loeke2440
Berichten: 112
Lid geworden op: zo nov 30, 2008 4:20 pm

Berichtdoor loeke2440 » za jan 17, 2009 3:31 pm

boekje moet ik ook niet hebben
da kost de club weer geld he

xxx

Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Berichtdoor a3ke » za jan 17, 2009 3:53 pm

Voor ons , forumgangers is voor de meeste een boekje inderdaad niet nodig

Al gaat de tijd voorruit en de technologie ook , toch zijn er nog vele dat DFA niet kennen van via het forum of internet , of bezitten zelf geen internet ...

Daarvoor zou het boekje dus ook dienen

Echter ben ik ook wel tegen want dit is weer een kost ....
Slaapwel Ginnemie (2011),Fierro en Safari (2012),Martini en Rob (2013)
Gordon,Booth,Grappa en Mol (Prisca) doen het goed hier beneden
We missen jullie

Gebruikersavatar
loeke2440
Berichten: 112
Lid geworden op: zo nov 30, 2008 4:20 pm

Berichtdoor loeke2440 » za jan 17, 2009 4:01 pm

kunnen we dan niet beter i.p.v boekjes affiches maken en die ophangen in dierenwinkels e.d. zo krijgen we ook naambekendheid

xxx

Ward
Berichten: 25
Lid geworden op: ma jan 05, 2009 10:26 am

Berichtdoor Ward » za jan 17, 2009 4:55 pm

Origineel gepost door a3ke

Voor ons , forumgangers is voor de meeste een boekje inderdaad niet nodig

Al gaat de tijd voorruit en de technologie ook , toch zijn er nog vele dat DFA niet kennen van via het forum of internet , of bezitten zelf geen internet ...

Daarvoor zou het boekje dus ook dienen

Echter ben ik ook wel tegen want dit is weer een kost ....
Een boekje hoeft helemaal geen kost te zijn. Stel, ik zeg maar iets, je hebt in het totaal 200 lezers en 4 oplages/jaar (als je per semester werkt) dat zijn 800 boekjes. Al die lezers hebben fretten en als gevolg fretten voeding, grit, kooien, hangmatjes,... nodig. Als je dierenspeciaalzaken, bepaalde organisaties, zelfs grote bedrijven (denk bv aan Versele Laga met hun ferret complete) aanspreekt met een degelijk voorstel om reclame in het boekje te zetten. Daar kom je zeker al mee uit de kosten en kan je zelfs een winstpost van maken als het een beetje goed aangepakt wordt.

Greetz.

Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Berichtdoor a3ke » za jan 17, 2009 5:37 pm

Origineel gepost door Ward

Versele Laga met hun ferret complete
Versele Laga sponsort al vele vele euro's zonder echt grote verplichtingen naar hen toe

Al wat een kost is kan maar beter vermeden worden nu , de financieele put gaat in de duidenden euro's ....

Vele winkels willen dan weer een exclusiviteit op als ze wat meer moeten geven dan een paar euro

Ik kan het weten want heb me ermee beziggehouden om op de merchandise reclame te maken om nog meer voor de opvang toen kunnen op te brengen maar om winkels en andere sponsors niet tegen de schenen te stampen daarmee hebben we het maar niet gedaan



[Gewijzigd door a3ke op 2009-01-17 17:40:27]
Slaapwel Ginnemie (2011),Fierro en Safari (2012),Martini en Rob (2013)
Gordon,Booth,Grappa en Mol (Prisca) doen het goed hier beneden
We missen jullie

Ward
Berichten: 25
Lid geworden op: ma jan 05, 2009 10:26 am

Berichtdoor Ward » za jan 17, 2009 5:49 pm

Waarom zou je die tegen hun schenen stampen? :)
reclame draait toch elke zaak op...?

[Gewijzigd door Ward op 2009-01-17 17:49:58]

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » za jan 17, 2009 6:14 pm

ik vermoed omdat de frettenark van overal dingen gesponsord krijgt, en als je een paar mensen in de schijnwerper zet, anderen misschien afhaken, en dat kan ook wel gemist worden nu...

Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Berichtdoor a3ke » zo jan 18, 2009 12:55 am

Yup , ik had al 2 winkels die huidig nu sponsoren maar toen ik ze aansprak voor meer/betere sponsoring door reclame wouden ze al direct exclusiefiteit of niets ....

Wat erop neerkwam op minder inkomsten dus ...
Slaapwel Ginnemie (2011),Fierro en Safari (2012),Martini en Rob (2013)
Gordon,Booth,Grappa en Mol (Prisca) doen het goed hier beneden
We missen jullie

sah
Berichten: 0
Lid geworden op: wo mar 26, 2008 4:55 pm
Locatie: Gent

Berichtdoor sah » zo jan 18, 2009 12:38 pm

Hallo,
Ik wil niet vervelend doen...vorig jaar ongeveer heb ik lidgeld gestort, en ik heb nooit iets te horen gekregen dat het ook maar goed was aangekomen ofzo. Ik had echt niet iets willen terugkrijgen dat de frettenark geld zou kosten ofzo, maar gewoon een klein berichtje ofzo, nu ben ik mij steeds blijven afvragen of het wel goed terecht gekomen is, en ik niet toevallig een vreemde gelukkig heb gemaakt door zomaar 25 euro op die zijn rekening te storten.
Nu, let wel, ik wil zeker nog wel eens lidgeld storten hoor ;)
ik deed dit vooral omdat ik dankbaar was voor de fretjes die ik geadopteerd heb en ook voor alle hulp en steun die ik gekregen heb toen ik ze net bij mij had wonen.
Misschien is het een idee om ipv een boekje een elektronische nieuwsbrief rond te sturen? Dat zijn alvast geen portkosten?

sah
Berichten: 0
Lid geworden op: wo mar 26, 2008 4:55 pm
Locatie: Gent

Berichtdoor sah » zo jan 18, 2009 12:45 pm

oh, en nog iets dat misschiens wat vervelend overkomt...maar als je de mensen na een jaar een herinnering zou sturen om hun lidgeld te betalen?
ik krijg van het dierenasiel in gent ook zo een herinnering, en eerlijk gezegd betaal ik dan ook wel.

Gebruikersavatar
skiwi
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 652
Lid geworden op: ma feb 16, 2004 7:33 pm
Locatie: Boom
Contacteer:

Berichtdoor skiwi » zo jan 18, 2009 10:03 pm

Sah,

de ledenadministratie is het laatste jaar ook een beetje verwaarloosd geweest, waardoor je niets teruggekregen hebt voor de storting van je lidgeld.

dit wordt de komende weken door Alwin & mij terug opgenomen en er gaat werk van worden gemaakt.

het electronisch doorsturen van een nieuwsbrief/antwoord op je storting zal zeker worden bekeken. Ik ga het bespreken.

Maar nog even geduld aub, dit komt zeker in orde (maar ik moet eerst nog verhuizen naar ons nieuw huisje en dan kan ik terug wat tijd vrijmaken)

groetjes
Mieke
Mieke & Tom, sinds kort fretloos.

Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » zo jan 18, 2009 10:45 pm

Origineel gepost door margit

Tuurlijk vliegen we erin, we zijn nu goed bezig, hebben ieders aandacht, (zelfs ongevraagde ;) :D )
Tsja Margit, op de andere fora zal't zo interessant ni zijn zeker? ;)
Frettige froeten fan fr... Chuckie

Meer dan ooit overtuigd van de slaagkansen van deze club, en ook een beetje fier dat het soms zonder mij kan ...

ludwig1605
Berichten: 85
Lid geworden op: zo aug 27, 2006 12:35 pm

Berichtdoor ludwig1605 » ma jan 19, 2009 8:16 am

Ik ben reeds verschillende jaren lid van het opvangcentrum voor vogels en wilde dieren in Malderen. Ieder jaar zien ze daar hun ledenaantal stijgen. Op het ogenblik zitten ze al boven de 1000 leden. maar ja, ook daar brengen ze 4 x per jaar een boekje uit. Simpel op geen te groot formaat gedrukt en slechts 20 pagina's. Toch hoor je hoe de mensen op dit boekje (hoe simpel het ook is) gesteld zijn.
Ik heb hier bij mij 6 opvangeenden zitten van dit opvangcentrum. Iedereen kan eigenlijk gratis een opvangertje halen (ja zelfs een fretje vorig jaar). Het enige dat ze vragen is 1 jaar lid worden aan 6 euro. Maar ik zie dit hier genoeg. Zodra iemand lid is blijft die lid.
Als er iemand van het bestuur geinteresseert is hoe zij dit boekje in elkaar steken mag die mij altijd zijn adres doorsturen en dan stuur ik een exemplaar op.


[Gewijzigd door ludwig1605 op 2009-01-19 08:17:56]


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 99 gasten