Goliath is weer de oude !!!

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » vr jan 23, 2009 6:48 pm

Jaja , de kleine is weer helemaal de oude , hij is er helemaal bovenop en ik ben door het dolle heen !!!
Ik ging dus even naar de badkamer op de voet gevolgd door de kleine .
Ik heb in de douchecel een emmer staan die vol met water staat . Dit heb ik speciaal gedaan voor de kleine omdat die graag van de emmer drinkt !
Om te stoeffen ? Dat moet ge hem zelf maar eens vragen want hij wil mij geen antwoord geven !
Nu goed , die emmer staat daar met een klein emmertje erin waar yoghurt is zat . Hij heeft dat kleine emmertje eruit getrokken met als resultaat dat meneer dus zeiknat was !!!
Denk nu niet dat hij onder de indruk was van al dat water hé !!! Niks vanaan !!! Meneerke stak er zijn hoofd in alsof er niets aan de hand was !!! Ik heb daarom dat emmertje dus maar meegenomen want hij wou dus niet volgen tot dat emmertje leeg was !!!
Nu hij dus weer begint met zijn apekuren kan ik ervan uitgaan dat Goliath weer zijn oude getrouwe zelve is !!!
Hij is me zelfs al terug snoepjes komen vragen en met enkele ( 3 à 4 ) was hij niet kontent !
Nu ligt hij weer in de carrier ( van Margit ) te kijken of er niet iets van mijn bureau valt wat hij kan opschrokken of verstoppen !
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » vr jan 23, 2009 6:51 pm

:P goed zo
Afbeelding

alika
Donateur
Donateur
Berichten: 225
Lid geworden op: vr nov 03, 2006 12:29 pm
Locatie: Hasselt

Berichtdoor alika » vr jan 23, 2009 8:19 pm

Joepie!!! :D
Bandit, Boyke en Muts: my stars in heaven!! Forever in our hearts!!

CarineColle
Berichten: 124
Lid geworden op: vr aug 10, 2007 8:34 pm

Berichtdoor CarineColle » vr jan 23, 2009 10:57 pm

Ja Goliath is weer de oude, een lieverd, maar een beetje van een neuteke. Hieronder een foto van Goliath en Diëgo bij mij thuis in een kast waar een mandje staat van Frida en Twister. Het bijterke is dus Goliath, vlak voor dat hij om hulp piepte.
Betrapt dus, Goliath is dus helemaal geen hulpeloos slachtoffer, maar een dikke deugniet. Eigenlijk is die arme Diëgo 2 maal de pieneut, hij wordt gebeten en nadien krijgt hij nog de schuld ook.
Het moet gezegd echter, mijn 2 dames kunnen bij Goliath niet misdoen en vooral Twister heeft blijkbaar zijn hart gestolen.

Afbeelding

Schitterende foto hé, ik wou jullie die toch niet onthouden. Sorry Marc :D :D ;)

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » vr jan 23, 2009 11:34 pm

Awel, awel, nu komt de aap uit de mouw, of zeg ik beter de fret uit de kast??? ;)

Vanaf 1 februari ga ik huurgeld vragen aan die kleine van u hé, Marc!! Voor elke keer dat hij de carrier als hotel gebruikt moet ik één minuut met hem mogen knuffelen op de volgende beurs!! :D

(Foto is idd geweldig, Carine :P )
Afbeelding

CarineColle
Berichten: 124
Lid geworden op: vr aug 10, 2007 8:34 pm

Berichtdoor CarineColle » za jan 24, 2009 12:52 am

Héwel Margiet, volgens mij gaat Goliath daar met plezier aan voldoen, want t.a.v. mensen is hij een schatje, alleen t.a.v. andere fretten is't soms een apejong :D

Gebruikersavatar
Ollike
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 7:54 pm

Berichtdoor Ollike » za jan 24, 2009 1:00 am

Super nieuws marc ! en die foto is echt zalig !! :P

alika
Donateur
Donateur
Berichten: 225
Lid geworden op: vr nov 03, 2006 12:29 pm
Locatie: Hasselt

Berichtdoor alika » za jan 24, 2009 1:58 am

Ooh mooie foto :)
das toch een (B)engeltje he ;) mja mss juist daarom da hij zoveel harten inpalmt he
Bandit, Boyke en Muts: my stars in heaven!! Forever in our hearts!!

Gebruikersavatar
Hamlet
Berichten: 93
Lid geworden op: ma jul 07, 2008 7:05 pm

Berichtdoor Hamlet » za jan 24, 2009 9:40 am

Mooie foto en goed nieuws :)
Fretjes: Oby, Felia, Beetle, Jef en Twister.
Hondje: Nietske.

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » za jan 24, 2009 10:10 am

Fijn dat het weer goed gaat met de kleine en sjieke foto, ik hou van deugenietjes! :D
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » za jan 24, 2009 10:34 am

Ik ben weer eens gaan babysitten , dus was ik de hele nacht niet thuis . Ik kwam deze morgen dus ninnen en weet ge wat de kleine deed ?!!! Hij kwam me likjes geven !!!
Jaja , de kleine heeft de schattige gewoonte om kusjes te geven overgenomen van onze vriend den baron !!!
Natuurlijk beloon ik hem voor de liefde en vriendschap die ik krijg hé ! De kleine krijgt snoepjes als hij me kusjes geeft , dat krijgt iedere fret die lief voor me is .
Carine , ik ben heel blij dat ge die mooie foto van mijn klein én groot monsterkes deelt . Elke foto van mijn gangsters draagt er toe bij dat hij beter bekend word , zo moet ik hem niet ronddragen in de speeltuin : iedereen wil hem zien , strelen én dragen !
Neenee , ik ben niet te lui om hem te dragen ! Maar ik heb last van mijn rug hé ( hihihi ) .
Nee , serieus nu : de liefde die ik krijg wil ik delen met iedereen !
Iedereen mag weten dat ik 2 lieve jongens heb , iedereen mag delen in de liefde en vriendschap die ik krijg van mijn kerels . Iedereen mag weten dat mijn jongens braaf ( kunnen ) zijn ( als mijn jongens het willen ) .
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Gebruikersavatar
loeke2440
Berichten: 112
Lid geworden op: zo nov 30, 2008 4:20 pm

Berichtdoor loeke2440 » za jan 24, 2009 11:13 am

ik ben blij da da klein deugenietje terug is!!!
schoon fototje!!!
maar ja da kan niet anders dan mee twee schattige kerels he :D

xxx

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » za jan 24, 2009 2:42 pm

Ik kom even met wreed slecht nieuws !!!
De kleine is HELEMAAL terug !!! Jaja , dat is slecht nieuws want nu moet ik weer met hem vechten voor de zwabber !!! Niet goed , want nu duurt het kuisen van mijn woonst weer dubbel zo lang als enkele dagen geleden !!!
Ik hoop dat het nu ook niet lang zal duren voor de kleine en Donny beste vriendjes zullen zijn !
De likjes op mijn neus , de likjes op mijn lippen , het af en toe wassen van mijn scheenbenen en meer van die softie-dingen , zelfs het vechten met Donny : dàt zijn dingen waarmee ik kan leven !
Het vechten om te mogen kuisen is vreselijk ! De kleine trekt de zwabber onder de zetel !!!
Al een geluk dat Donny geen wildebras is als ik kuis want 2 fretten die met me vechten om de zwabber zou té zwaar zijn !
Maar goed , Goliath schijnt weer HELEMAAL de oude te zijn en dat doet me ONGELOOFLIJK veel plezier !
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Gebruikersavatar
loeke2440
Berichten: 112
Lid geworden op: zo nov 30, 2008 4:20 pm

Berichtdoor loeke2440 » za jan 24, 2009 5:54 pm

ach beter zo dan da hij zo stil is
en eigelijk mag je nog blij zijn, probeer maar een te stozuigen mee 5 van die zotten rond uwe stofzuiger :D

niet simpel zalle

maar da pakken we er graag bij he

xxx

sah
Berichten: 0
Lid geworden op: wo mar 26, 2008 4:55 pm
Locatie: Gent

Berichtdoor sah » za jan 24, 2009 8:41 pm

Haha!
Dat is alvast leuk nieuws!


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten