de schrik van mijn leven

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Gebruikersavatar
Hamlet
Berichten: 93
Lid geworden op: ma jul 07, 2008 7:05 pm

Berichtdoor Hamlet » di feb 17, 2009 5:46 pm

Gisteren waren ons schatten juist buiten geweest en zoals altijd was onze Jef na een goeie 15 minuten vertrokken naar slaapland. Hij kruipt dan altijd in zijn mandje met dekentjes (hij is zeer verknocht aan een mals kattenbed uit den Ikea) en slaapt daar zo zacht naast zijn mama.
Nu wil de papa hem in zijn kot steken en toen hoorde ik de woorden: schat... Jefke is dood.
Mijn hart stond dus stil, ik was in paniek....
Bleek dat hij gewoon zeer hard sliep en dat hij zo vast sliep dat hij niet direct reageerde op de zachte hand van zijn pa die hem wakker maakte.
Even meedelen: dit was de schrik van mijn leven, ik weet niet wat ik zal doen als het ooit echt zo ver is...
Fretjes: Oby, Felia, Beetle, Jef en Twister.
Hondje: Nietske.

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » di feb 17, 2009 7:30 pm

wij hebben hier ook zo een paar diepe slapers 2 keer hebben
ze me der mee gehad nu leg ik mijn vinger onder hun voorpootje zo kan je het hartje voelen.
en ja jefke heeft al een mooie leeftijd geniet van elke dag dat hij nog bij jullie is want ooit zal die pijnlijke
tijd daar zijn.
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » di feb 17, 2009 7:38 pm

Dat gevoel ken ik ik heb het zondag nog me caesar voorgehad
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Molleke
Berichten: 36
Lid geworden op: zo jan 11, 2009 10:07 pm
Contacteer:

Berichtdoor Molleke » di feb 17, 2009 8:32 pm

Molleke slaapt ook diep (heeft Ward ook al laten schrikken :P )

Gebruikersavatar
Maranweke
Berichten: 327
Lid geworden op: wo sep 27, 2006 10:02 am
Locatie: Zottegem
Contacteer:

Berichtdoor Maranweke » di feb 17, 2009 8:57 pm

Ik heb dit een week of 2 geleden met onze Zwieber ook meegemaakt.
Mijn hartje stond ook stil. Ik heb hem dan dicht tegen mij gehouden en dan is hij opt gemakske wakker geworden met zo'n slaperig snoetje van 'Baasje is er iets'. Hopelijk maak ik dit niet teveel meer mee brrr.
Afbeelding
Vele knuffels van Woody, Snuffel, Zwieber (2008-2011 RIP), Benji, Spikey en Curly !

alika
Donateur
Donateur
Berichten: 225
Lid geworden op: vr nov 03, 2006 12:29 pm
Locatie: Hasselt

Berichtdoor alika » di feb 17, 2009 10:30 pm

Brrr da kan ni goed doen

geluk da die van mij da ni doen (die zijn altijd daar als ze denken te mogen gaan spelen ;) )
Bandit, Boyke en Muts: my stars in heaven!! Forever in our hearts!!

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » wo feb 18, 2009 1:53 am

Yep, kan het me levendig voorstellen, die van mij zijn precies allemaal van die geruste zielen, die lappen me dat zéér regelmatig!! !@#$ Hoe vaak ik al met een hartstilstand in de kooi dook, of in één van hun mandjes als ze uit zijn, is niet meer te tellen!! Ik durf hier nog niet meer hardop denken "Leef je nog" want iedereen schiet hier in de lach als ik dat zeg!! :( En toch, met ons Lei heb ik het al meegemaakt, ik werd op slag ijskoud vanbinnen.

Het rare is dat ik bij Lei zelfs niet twijfelde, ik wist het gewoon, terwijl ik bij alle slapers hier eerst voel of ze nog lekker warm aanvoelen. Ergens vanbinnen herken je het dus blijkbaar wel, al was Lei niet eens ziek vooraf. En toch ... ik schrik me telkens wezenloos :~ !!
Afbeelding

sah
Berichten: 0
Lid geworden op: wo mar 26, 2008 4:55 pm
Locatie: Gent

Berichtdoor sah » wo feb 18, 2009 9:31 am

Ik heb dat hier ook al voorgehad met Wasabi, ik had die zelf al vast en al, maar pas even later werd mn dame wakker ;)
Ik heb er toen voor naar de da gebeld en me nog dagen ongerust over haar gemaakt, maar dat komt dus wel vaker voor blijkbaar. hij zal toch wel zeer verkocht zijn aan dat mandje.

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » wo feb 18, 2009 11:22 am

Ik heb het hier deze morgen voor de eerste keer meegemaakt met Don Diego !
Ik werd wakker en voelde tegen mijn billen een " bobbel " : meneerke had zich weer onder het laken gesmokkeld ! Door het wakker worden dacht ik " had ik er wat te hard tegen geduwd " vreesde ik !
In paniek trok ik alles weg wat in de weg lag en pakte ik hem op . Bij dat vastpakken voelde ik dat hij lekker warm was en dus legde ik hem weer héél zachtjes terug , " dan kon ik nog efkes rustig naar de badkamer " .
Dat was zonder de jongens gerekend !!! Ik had de deur nog niet open of ze stonden al naast mij : " we gaan weer op excursie naar de badkamer " dacht ik in koor te horen !
Mààr DD had er weer iets speciaals bij : kwispelen met zijn staart !!! Jaja , zijn staart was echt weer in overdrive gezet want die bleef maar kwispelen , het was zelfs zo erg dat de kleine er wat gestoord door werd ! Elke keer dat hij naar die staart wou happen was die staart al lang weer ergens anders aan ' t kwispelen !!!
De staart leek een eigen leven te leiden want de rest van zijn lichaam leek ergens anders mee bezig te zijn !!!
Paniek omdat eerst zo diep lag te slapen ? Zeker en vast ! Maar ja , dan voelde ik de warmte van zijn lichaam en ik werd vlug rustiger .
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » wo feb 18, 2009 3:42 pm

Hier al meermaals meegemaakt met Tibo, dat manneke ligt altijd zo goed als in coma als hij slaapt. De eerste maal heb ik dus echt wel serieus hard met hem geschud en werd hij wakker. Ook naar de DA gebeld en die stelde me ook direct gerust dat dit dikwijls voor komt met fretjes maar toch ik schrik me ook telkens weer te pletter als hij zo vast ligt te slapen! :(
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 101 gasten