A time to kiss.

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Gebruikersavatar
Hamlet
Berichten: 93
Lid geworden op: ma jul 07, 2008 7:05 pm

Berichtdoor Hamlet » za mar 07, 2009 11:20 am

Onze meiden hebben niet zo'n beste reputatie. Toen ze hier aankwamen waren ze, moet ik toegeven, niet de allerliefste diertjes :D zoals in andere posts gezegd, zijn ze intussen bijzonder lief.
Felia vraagt constant om knuffels, speelt erg graag, valt in slaap in m'n armen, ... Maar dit gaat over haar zusje.

Gisteren zat Oby op mijn arm duchtig kusjes te geven. Plots komt ze naar mijn gezicht en geeft me enkele likjes op de mond, waarna ze terug rustig ging liggen.
Ik was, eerlijk gezegd, ontroerd :)


[Gewijzigd door Hamlet op 2009-03-07 11:20:41]
Fretjes: Oby, Felia, Beetle, Jef en Twister.
Hondje: Nietske.

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » za mar 07, 2009 11:22 am

Hamlet, het moet heerlijk zijn om dat van zo 2 ex bijters te mogen ervaren :)
Afbeelding

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » za mar 07, 2009 4:16 pm

Ja idd, wat Jeanine zegt. Ik heb hier ook zo een ex-bijtertje zitten ons Leilahtje. Op handen was ze al snel niet meer bijterig, ze pitste wel eens maar daar bleef het bij maar in het gezicht moest je goed oppassen want daar beet ze me tot bloedens toe. Door ook altijd haar te straffen wanneer ze te hard beet geeft ze nu liefdevol likjes dus ik ken maar al te goed het gevoel van ontroering. :)
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » ma mar 09, 2009 9:14 am

Wel Hamlet , je meisjes zullen er zich bij neergelegd hebben dat je een konstante verschijning bent hé .
Waarschijnlijk zal je nog wel eens een " knipke " krijgen zenne . Goliath is nu ook een lieve jongen , mààr : hij maakt me soms nog eens wakker door een lekker ruwe " knip " in mijn oor ! Ook al komt hij vragen naar een knuffel én likt hij mijn mond af , toch durft hij nog wel eens " rebeleren " !
Desalniettemin ben je aanvaard . Nu komt alleen al de liefde , vriendschap , genegenheid die ze je kunnen geven .
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot] en 45 gasten