Vraagje in verband met kooi

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Picka
Donateur
Donateur
Berichten: 166
Lid geworden op: vr dec 03, 2004 8:54 pm

Berichtdoor Picka » za mar 07, 2009 4:28 pm

Waar kan ik ergens een kooi kopen of bestellen.
Er is hier ooit een adres van een website op het forum gezet, maar ik weet het niet meer.
Ik wil Gizmo een nieuwe kooi kopen, eentje waar ik gemakelijker de kattenbak kan uithalen dan bij deze die ik heb.
Groetjes,
Renée, Gizmo en Stitch

Boyke, slaap zacht mijn kleintje, mijn beertje, je blijft elke dag in onze gedachte. Vele knuffels.

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » za mar 07, 2009 4:31 pm

Ik heb mijn kooi gekocht op www.fretten.nl ook gekend als Casper. Mss kan je daar eens kijken voor een kooi en geloof me voor de prijs moet je het niet laten want ze zijn echt goedkoop. ;)
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » za mar 07, 2009 5:50 pm

Renée, zoek je een Ferret XL of eerder een Ferret Nation? Heb je nog andere wensen dan de kattenbak die eruit moet kunnen via de deur?

Ik zal je van de week eens bellen, kunnen we eens samen kijken als je wil :) .
Afbeelding

Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Berichtdoor a3ke » za mar 07, 2009 5:51 pm

Wat voor een kooi zoek je ?

Want ik dacht dat de ark nog wel wat kooien had groot en klein , gebruikt en haast nieuw dat ze verkochten ....
Slaapwel Ginnemie (2011),Fierro en Safari (2012),Martini en Rob (2013)
Gordon,Booth,Grappa en Mol (Prisca) doen het goed hier beneden
We missen jullie

Picka
Donateur
Donateur
Berichten: 166
Lid geworden op: vr dec 03, 2004 8:54 pm

Berichtdoor Picka » za mar 07, 2009 7:02 pm

Ik zoek een grotere kooi dan ik nu heb, Margitje jij weet wel welke ik heb, hij moet een beetje meer plaats hebben dan nu, niet dat hij dat echt nodig heeft, want hij loopt de ganse dag rond en slaapt op een donsdeken achter de zetel.
Hij ligt er alleen in als wij weg gaan en 's nachts.
Iets in de aard ferret Nation of zo.
a3ke weet je hoe die kooien van de ark eruit zien ????
In elk geval bedankt voor jullie reactie.
Ik ben al op fretten.nl gaan kijken en daar stond een hele grote ferret Nation type 142 kost 299 euro.
Ik denk dat Gizi dit wel prachtig zou vinden. Ik kan er dan verschillende hangmatjes inhangen.
Maar voor mij is het heel belangrijk dat ik de bak er zo kan uithalen en niet het bovenste van de kooi moet afhalen om de bak er uit te halen.
Ik kan dit nog maar moeilijk doen en zijn kooitje moet elke dag zuiver gemaakt worden, anders ben ik niet gelukkig en hij ook niet.
Ik weet dat die kooi die ik gezien heb groot is voor in 1 fretje maar dat is niet erg.
Groetjes,
Renée, Gizmo en Stitch

Boyke, slaap zacht mijn kleintje, mijn beertje, je blijft elke dag in onze gedachte. Vele knuffels.

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » za mar 07, 2009 7:27 pm

Ja, dat die Ferret Nation paleisjes zijn, daar zijn we het allemaal over eens, hé, maar jammer genoeg hebben we die bij de Ark niet in reserve staan !@#$ , was het maar waar!! Maar dat zijn dus de kooien die hier staan, hé Renée, die zijn idd wreed handig, ik heb hier ook alles stilaan vervangen om gemakkelijker in de kooien te kunnen zonder mezelf teveel pijn te doen. Het grote voordeel is dat die deuren volledig open gaan en alles er dus uit kan langs voor, leggers, trapjes, bakjes, hangmatten, gewoon alles.

De Ferret XL is de kooi waar Domino nog in zat, nu heeft ze ook een deel van een Nation, maar die is dus ook meer dan ruim genoeg voor 1 fret, zeker met alle vrijheid die Gizzy toch elke dag krijgt. Die hebben we vaak wel staan in de Opvang.

Zoals gezegd, ik zal eens bellen in de week, oké? ;)
Afbeelding

Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Berichtdoor a3ke » za mar 07, 2009 8:10 pm

ik heb in de garage zeer grote kooien zien staan dat ik dacht dat Hans zei dat ze te koop stonden

merk en model weet ik niet maar het zag er als 2 furret XL's naast elkaar uit , zo groot ...

huisvesting voor , vind ik , 3-4 fret zeer makkelijk

maar margit zal wel voor je zorgen en eerst waarschijnlijk is ff horen bij Hans :)

alles helpt om de put te dichten :)


[Gewijzigd door a3ke op 2009-03-07 20:11:32]
Slaapwel Ginnemie (2011),Fierro en Safari (2012),Martini en Rob (2013)
Gordon,Booth,Grappa en Mol (Prisca) doen het goed hier beneden
We missen jullie

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » za mar 07, 2009 8:38 pm

Tuurlijk da!!! Hier staat ook nog een XL van de Opvang, met de verhuis in 't vooruitzicht mag de kelder hier ook leger geraken!! ;)
Afbeelding

Gebruikersavatar
Hamlet
Berichten: 93
Lid geworden op: ma jul 07, 2008 7:05 pm

Berichtdoor Hamlet » za mar 07, 2009 10:04 pm

Wij hebben onze twee kooien -allebei ongeveer zo groot als die Ferret Nation type 142- tweedehands gekocht via kapaza. Denk dat we per kooi zo'n honderd Euro hebben betaald en dat inclusief platformen, hangmatten, etc.
Fretjes: Oby, Felia, Beetle, Jef en Twister.
Hondje: Nietske.


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot] en 34 gasten