Off topic - vraagje .

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » za mar 21, 2009 12:05 am

hopelijk is dat beter?
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

davjan
Berichten: 6
Lid geworden op: ma aug 18, 2008 8:44 pm

Berichtdoor davjan » za mar 21, 2009 12:29 am

Origineel gepost door asocialleke

Voor mij is het laatste bezoek aan de schoolbanken ook al een dikke 35 jaar geleden .
Dat is geen ekskuus om onleesbare dingen te schrijven .
NIEMAND heeft het recht om anderen weg te jagen door te gaan schrijven als een debiel .
IEDEREEN heeft wel het recht om te vragen om leesbare taal te gebruiken op het forum .
Niemand is perfekt ( en ik veeg er mijn gat aan of " perfekt " nu met een " k " of met een " c " geschreven word ) en dat verwacht ik dus ook niet .
Ik verwacht echter wél dat iedereen een beetje respekt met of zonder " c " mag opbrengen voor de anderen !!!
Wat zou je ervan denken dat ook ik in een praktisch onleesbare taal mijn ervaringen met mijn fretjes met jullie deel ?!
Ik ben een antwerpenaar die in Gent woont , ik heb vrienden in Brussel , vrienden in Limburg én een vriendinnetje uit West Vlaanderen : wat denk je dat dàt voor effekt met of zonder " c " zal hebben als ik al die talen door elkaar ga mixen én gebruiken op het forum ?! Msichien kan ik proberen om " blind te typen " wat ook een knap effekt met of zonder " c " kan hebben . Dan kan ik ook niet zien of ik D en of T fouten schrijf .
Ik bedoel alleen maar : wil je schrijven als een debiel dan kan je verwachten dat anderen je als een debiel gaan behandelen . Ik persoonlijk lees geen debielentaal én trek er me ook geen bal van aan of dit nu aan elkaar geschreven word of met een " - " tussen debielen en taal of niet !!!
Een klein beetje respekt met of zonder " c " kan veel betekenen .
Nu mag je mij een " ***** " noemen omdat dat een woord is dat in de woordenboeken staat !!! Het woord " kloot " komt van " aardkloot " wat klomp aarde is , zak is een woord dat iedereen kent en gewoon een zak is waar geen verschil gemaakt word of hij plastiek ef papier is . Dus is een ***** een papieren of plastieken zak aarde en dus perfekt met of zonder " c " !!!
Vergeet echter niet dat ik een ***** ben die wél respekt met of zonder " c " kan tonen voor IEDEREEN op dit forum .
Dit gezegd ........................ , euh , geschreven zijnde dus , is mijn laatste reaktie voor dit item . Wil je onwil of onkunde om leesbare taal te gebruiken goed proberen te praten ? Doe dat dan maar , maar verwacht niet dat ik ook maar één reaktie zal geven op iets wat gezegd word ! Verwacht NIET dat ik antwoord geef op een vraag gesteld in het broebeliaans , zelfs als mijn leven of het uwe er van afhangt zal ik zwijgen .
Voor mij is het laatste bezoek aan de schoolbanken al een dikke 35 geleden en toch kan ik nog leesbare taal neerpennen .

[Gewijzigd door asocialleke op 2009-03-19 23:25:14]
leesbare taal? deze reactie vind ik anders niet echt leesbaar hoor

@topic
ga weer eens zeggen wat ik tegenwoordig bijna op elk forum bijna zeg: geef geen overdreven commentaar op afgekorte (en dus niet bestaande woorden) en schijffouten
zulke commentaar in in mijn ogen enkel op zijn plaats in forums i.v.m ( in verband met , en dat is een erkende afkorting) "de nederlandse taal"

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » za mar 21, 2009 12:30 am

Dat lijkt me redelijk verstaanbaar . En dan nog een " neenee , de mensen zijn niet echt vlug kwaad als er klare taal gebruikt word .
Angelke , het gaat me er niet om om ruzie te maken . Ik vind alleen maar dat er sommige leden zijn die een raar taalgebruik op na houden . Als een bezoeker komt lezen en die ziet het broebeliaans , die mens denkt dan terecht : dat taaltje doet me denken aan mensen die of geen zelfrespekt hebben of gewoon mensen die straalbezopen ergens iets zoeken om wat stoom af te laten .
Dàt is géén reklame voor onze site én onze club . Er is maar één iets waar ik angst voor heb buiten de duivel in hoogst eigen persoon : ik heb alleen angst dat men onze club geen kans geeft om onze goede bedoelingen te laten zien . Het gevoel dat men ons een bende ongeregeld vind doet mijn nekharen ten berge rijzen !!!
Ik persoonlijk ben hier voor mijn fretjes én daarna om vrienden en vriendinnen te maken waarmee ik kan praten , lachen en gewoon onvervalst plezier mee te maken .
Toen ik nog in Antwerpen woonde heb ik mensen gekend waarmee je beter niet kan lachen . Deze mensen hebben mij geleerd om niet rond de pot te draaien .
Deze mensen hebben mij nog meer geleerd : respekt is iets wat je moet verdienen . Toon respekt voor anderen . Ik voel me beledigd als men denkt dat ik een debiel ben . Men mag me zelfs marginaal noemen , geen probleem zolang je maar niet denkt dat ik een debiel ben .
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » za mar 21, 2009 12:33 am

Marc het feit dat er zo hard op gereageerd wordt is ook voor lmensen genoeg om hier niet meer te komen en voor de rest ga ik gewoon zwijgen Dus hier moet niemand nog een antwoord geven op me want ik lees het gewoon niet meer
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » za mar 21, 2009 12:36 am

Ik geloof dat ge uzelf kwaad maakt hé Davjan ?
Ik vraag me af waarom . Ik heb gewoon de vraag gesteld om duidelijk verstaanbare taal te gebruiken , meer niet . En nogmaals : zelfs de duivel in hoogsteigen persoon maakt me niet bang . Het enige wat me bang maakt is dat deftige mensen gaan lopen als ze proberen te lezen hoe men hier schrijft en ons voor een bende debielen gaat verslijten .


[Gewijzigd door asocialleke op 2009-03-21 00:37:38]
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

davjan
Berichten: 6
Lid geworden op: ma aug 18, 2008 8:44 pm

Berichtdoor davjan » za mar 21, 2009 12:38 am

Origineel gepost door asocialleke

Dat lijkt me redelijk verstaanbaar . En dan nog een " neenee , de mensen zijn niet echt vlug kwaad als er klare taal gebruikt word .
Angelke , het gaat me er niet om om ruzie te maken . Ik vind alleen maar dat er sommige leden zijn die een raar taalgebruik op na houden . Als een bezoeker komt lezen en die ziet het broebeliaans , die mens denkt dan terecht : dat taaltje doet me denken aan mensen die of geen zelfrespekt hebben of gewoon mensen die straalbezopen ergens iets zoeken om wat stoom af te laten .
Dàt is géén reklame voor onze site én onze club . Er is maar één iets waar ik angst voor heb buiten de duivel in hoogst eigen persoon : ik heb alleen angst dat men onze club geen kans geeft om onze goede bedoelingen te laten zien . Het gevoel dat men ons een bende ongeregeld vind doet mijn nekharen ten berge rijzen !!!
Ik persoonlijk ben hier voor mijn fretjes én daarna om vrienden en vriendinnen te maken waarmee ik kan praten , lachen en gewoon onvervalst plezier mee te maken .
Toen ik nog in Antwerpen woonde heb ik mensen gekend waarmee je beter niet kan lachen . Deze mensen hebben mij geleerd om niet rond de pot te draaien .
Deze mensen hebben mij nog meer geleerd : respekt is iets wat je moet verdienen . Toon respekt voor anderen . Ik voel me beledigd als men denkt dat ik een debiel ben . Men mag me zelfs marginaal noemen , geen probleem zolang je maar niet denkt dat ik een debiel ben .
eigenlijk komt het er nu op neer dat we algemeen nederlands moeten typen op de forum.
maar jij typt nu weer een respeCt met een K terwijl je al op je fout bent gewezen, waarom blijf je dat doen?
ik zal je zeggen hoe dat over komt bij de rest hier op het forum
"Marc geeft commentaar op onze manier van typen, en wij zouden goed moeten kijken dat we geen fouten typen , maar hijzelf: als je hem op een fout wijst , blijft hij ze doodleuk maken."

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » za mar 21, 2009 1:10 am

Is het dàt waar het hier over gaat ? Over respeKt en niet respeCt .
Het gaat mij niet over typefouten mààr over verstaanbare taal .
Ik kan geen halve woorden lezen en zeker geen zin vol halve woorden .
Daar komt nog bij dat een heel gesprek vol halve woorden geen reklame is en zeker géén manier is om mensen aan te trekken .
De laatste keer dat ik op de schoolbanken zat is ongeveer 35 jaar geleden toen men respeKt schreef . Ik heb de 2de en de 3de en zelfs de 48ste manier van schrijven nooit geleerd . Dus schrijf ik " doodleuk " voort met hoe ik het geleerd heb . Vind je mijn houding belachelijk en wil je me zo afschilderen bij de andere leden ?
Dan doe je dat maar .
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Gebruikersavatar
Ollike
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 7:54 pm

Berichtdoor Ollike » za mar 21, 2009 1:30 am

mannen please, vooralleer het hier weer escaleert: Schrijf gewoon duidelijke zinnen met zo weinig mogelijk ergerlijke schrijffouten:) (en neen , ik bedoel niet dt).

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » za mar 21, 2009 1:34 am

~0
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Gebruikersavatar
Hamlet
Berichten: 93
Lid geworden op: ma jul 07, 2008 7:05 pm

Berichtdoor Hamlet » za mar 21, 2009 9:47 am

Origineel gepost door asocialleke

Is het dàt waar het hier over gaat ? Over respeKt en niet respeCt .
Het gaat mij niet over typefouten mààr over verstaanbare taal .
Ik kan geen halve woorden lezen en zeker geen zin vol halve woorden .
Daar komt nog bij dat een heel gesprek vol halve woorden geen reklame is en zeker géén manier is om mensen aan te trekken .
De laatste keer dat ik op de schoolbanken zat is ongeveer 35 jaar geleden toen men respeKt schreef . Ik heb de 2de en de 3de en zelfs de 48ste manier van schrijven nooit geleerd . Dus schrijf ik " doodleuk " voort met hoe ik het geleerd heb . Vind je mijn houding belachelijk en wil je me zo afschilderen bij de andere leden ?
Dan doe je dat maar .
Marc for president! :D Je hebt helemaal gelijk.
Fretjes: Oby, Felia, Beetle, Jef en Twister.
Hondje: Nietske.

Gebruikersavatar
Ollike
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 7:54 pm

Berichtdoor Ollike » za mar 21, 2009 12:31 pm

Origineel gepost door asocialleke

~0
Heee, marc! das u eerste emoticon op t forum da ik zie! :P

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » za mar 21, 2009 1:08 pm

Ja ik bedoelde verstaanbaar hé zeg, kom je weet toch wel goed genoeg wat ik bedoel? En nee Marc, ik was niet aan het eten, ik word het wel stilaan beu! Zoveel te meer jullie over mijn fouten beginnen, zoveel te meer ik me erin opjaag en zoveel te meer fouten ik begin te maken.
Als het trouwens zo blijft gaan hier dan is mijn zin om postjes te typen wel over hoor! ~_~



[Gewijzigd door Dorinda op 2009-03-21 13:14:14]
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » za mar 21, 2009 1:22 pm

Origineel gepost door asocialleke

Is het dàt waar het hier over gaat ? Over respeKt en niet respeCt .
Het gaat mij niet over typefouten mààr over verstaanbare taal .
Ik kan geen halve woorden lezen en zeker geen zin vol halve woorden .
Daar komt nog bij dat een heel gesprek vol halve woorden geen reklame is en zeker géén manier is om mensen aan te trekken .
De laatste keer dat ik op de schoolbanken zat is ongeveer 35 jaar geleden toen men respeKt schreef . Ik heb de 2de en de 3de en zelfs de 48ste manier van schrijven nooit geleerd . Dus schrijf ik " doodleuk " voort met hoe ik het geleerd heb . Vind je mijn houding belachelijk en wil je me zo afschilderen bij de andere leden ?
Dan doe je dat maar .
Ik dacht toch ook dat er dat eerst gevraagd werd en het hier niet ging over een woord mistypen of een DT fout maken? %)
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » za mar 21, 2009 1:34 pm

Wel kindje , als er nu een emoticon bestond met een tutter ( fopspeen voor de achterblijvers ) in zijn mond dan had ik die erop gezet .
Nu houd ik het voor bekeken , ik stop antwoorden want ik denk dat ik nu gevonden heb wat ik zocht : simpele mensen die liever op iemand anders kappen dan hun eigen fouten in te zien .

Dorinda , lees geen antwoorden meer , geef geen antwoorden meer .
Iedereen heeft gezien , gelezen én verstaan wat er gebeurt op het forum .
Van één persoon heb ik meerdere én verschillende antwoorden gekregen .
Voor mij is het genoeg geweest .
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Gebruikersavatar
Hamlet
Berichten: 93
Lid geworden op: ma jul 07, 2008 7:05 pm

Berichtdoor Hamlet » za mar 21, 2009 1:35 pm

Let's not bicker and argue about who killed who.
Fretjes: Oby, Felia, Beetle, Jef en Twister.
Hondje: Nietske.

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » za mar 21, 2009 1:44 pm

dorinda, ik denk niet dat iemand iets slecht bedoelt op u hoor, echt niet :)

trek u da allemaal nie aan meisje, hoe meer ze over u bezig zijn, hoe liever ze u hebben :P

Gebruikersavatar
Ollike
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 7:54 pm

Berichtdoor Ollike » za mar 21, 2009 2:03 pm

Origineel gepost door asocialleke

Wel kindje , als er nu een emoticon bestond met een tutter ( fopspeen voor de achterblijvers ) in zijn mond dan had ik die erop gezet .
Yeez marc, da was maar om te lachen zenne :~ .

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » za mar 21, 2009 3:00 pm

Kijk hé, ik heb op dit moment absoluut geen tijd teveel, dus ik ben behoorlijk boos dat hier blijkbaar alweer ruzie gemaakt moet over een doodnormale vraag in Post 1. Er wordt gevraagd duidelijk te schrijven, niet correct, maar gewoon woorden te vervolledigen, zinnen af te maken en in zodanig Nederlands te schrijven dat ook buitenstaanders iets verstaan als ze hier komen lezen.

Ten eerste heeft dit Topic een titel die door buitenstaanders niet snel geopend zal worden, meestal komen die iets zoeken dat over FRETTEN gaat of iets vragen waar ze problemen mee hebben. Dat staat normaal gezien niet "Off-topic" aangekondigd, dus zal een nieuweling zich ook niet snel laten wegjagen door dit postje, dat idd weer lijkt uit te draaien in schampen op mekaar. Het Topic staat nóg vol DT- en andere schrijffouten, niemand die er over struikelen zal, we snappen wat er gezegd en gevraagd wordt. Dààr gaat het om!! Of je het met een "c" of een "k" schrijft, met een "t" of een "d", dat doet er niet eens zoveel toe (als is het ook leuk als het er eens juist staat :P ), het gaat er gewoon om dat, àls die nieuweling komt zoeken achter een antwoord op zijn probleem, hij het vinden én verstaan kan!! "Hebbekik" is nu niet meteen het meest voor de handliggende woord, "ik heb" is iets eenvoudiger, maar zelfs dat is nog te verstaan met wat moeite. Maar als nieuwelingen zich beginnen afvragen welke idioten hier zitten, omdat ze amper lezen kunnen wat er staat (en ja, dat gebeurt soms!!), wordt het wat té erg.

Laat dit postje nu jullie niet tegenhouden om verder ruzie te maken, dat is ook altijd bevorderlijk voor de goede sfeer en de indruk die een nieuweling krijgt als hij hier voor 't eerst een blik werpt!! Het zonnetje schijnt, het is zalig buiten, de vogeltjes fluiten, spreek in één of ander park af om een robbertje te vechten als het moet, maar laat de sfeer hier hoe ze was!! Goed, gezellig en samen strijdend voor hetzelfde!!

Gesnopen??? (En dat is volgens mij een alom bekend "fout" woord!!)

Nu ga ik maar weer een "vitesse" sneller vliegen, anders heb ik hier zo dadelijk ruzie met 21 gastjes!! ;) Tot straks!!
Afbeelding

Gebruikersavatar
Ollike
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 7:54 pm

Berichtdoor Ollike » za mar 21, 2009 6:34 pm

ik heb dat al lang achter me gelaten ;)

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » za mar 21, 2009 7:40 pm

Origineel gepost door nielsvl

dorinda, ik denk niet dat iemand iets slecht bedoelt op u hoor, echt niet :)

trek u da allemaal nie aan meisje, hoe meer ze over u bezig zijn, hoe liever ze u hebben :P
Bedankt Niels, is lief van je maar ik kan er echt niet tegen dat ze ruzie beginnen maken dus had het over het algemeen. Wat ze gezegd hebben van mij neem ik met ne korrel zout maar het werd me ff teveel dus mijn excuses voor degene die misschien dachten dat het op hun bedoeld was! ;)
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten