onze jef, onze jef :)

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Gebruikersavatar
Hamlet
Berichten: 93
Lid geworden op: ma jul 07, 2008 7:05 pm

Berichtdoor Hamlet » di apr 21, 2009 6:50 pm

Ons ventje heeft van de dierenarts blijkbaar zeer goede medicijntjes gekregen, want het gaat hem goed af. Hij zit gelijk in zijn derde jeugd :). De zot gaat nu zelfs al zo ver dat hij sprongen maakt als zijn zus.
Hij doet ook niet onder voor zijn nieuwe broer. Als hij ziet dat Bieke en Twister (bijnaam twisty) aan het spelen zijn, loopt hij er zo snel mogelijk achter om toch maar te tonen dat ook hij nog meekan met al dat jong geweld.
Twisty is een schat van een beest, maar is nog altijd een inschatting aan het maken van zijn nieuwe ouders. Hij is immens jaloers, maar weigert nog halstarrig om lang geknuffeld te worden. Als we Bieke oppakken en haar dagelijkse dosis knuffels, zoenen en bestoefingen (voor gebrek aan beter woord) geven, dan staat meneerke steeds paraat aan ons voeten (zijn favoriete likplaats)en staat hij schaapachtig naar boven te kijken. Zo een beetje van: hallo, ik ben hier ook nog wel. Proberen we hem dan ook een beetje te knuffelen, dan is hij eerder afstandelijk.
We geven hem natuurlijk alle tijd, want ergens in die mooie bino zit een echte knuffelfret verscholen. Het zal niet lang meer duren of hij is een even grote vleikont als zijn oudere broer en zus :)
Fretjes: Oby, Felia, Beetle, Jef en Twister.
Hondje: Nietske.

sah
Berichten: 0
Lid geworden op: wo mar 26, 2008 4:55 pm
Locatie: Gent

Berichtdoor sah » di apr 21, 2009 7:26 pm

Nen dikke proficiat voor de Jef!

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » di apr 21, 2009 9:15 pm

Leuk voor Jefke, jaloers zijn ze allemaal. Als Milo poppenspel speelt in de tv kast, neem ik Freebee om kusjes te geven. Milo komt op staande voet uit de kast om een knuffel vragen :D
Afbeelding

Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Berichtdoor daikiri » vr apr 24, 2009 10:20 am

en wat heeft jef nu eigenlijk??
twister een knuffelfret lol...
de naam zegt het zelf al he...gek doen ja...
toch een fret naar mijn hart
foto's van hem??
d
traantjes van menti-quila-digo-Isaura-shuriken-Ace-Masai -Aleksi Amon-Solita-Sierra Tia Mythos Amargith-muis*mijn dierbare jongens, tot ooit! Bie, zoet en ventie piet dai kit leil- wenni-ty-Tsum-vanna -maan-Fisto-Tiamo-Ilona-Rocco-Mada

Gebruikersavatar
Hamlet
Berichten: 93
Lid geworden op: ma jul 07, 2008 7:05 pm

Berichtdoor Hamlet » ma apr 27, 2009 9:13 pm

Jef heeft pancreaskanker.
Fretjes: Oby, Felia, Beetle, Jef en Twister.
Hondje: Nietske.


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 35 gasten