Asocialleke; een nieuwe stap vooruit

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
CarineColle
Berichten: 124
Lid geworden op: vr aug 10, 2007 8:34 pm

Berichtdoor CarineColle » vr sep 18, 2009 12:23 am

Hey iedereen, hier een verdere update over onze Marc.
Marc ligt sinds vandaag op een gewone kamer :D
Afbeelding
Hier wou hij effe zijn oorlogswonden tonen. Wat hij dan wel wegstopt onder zijn opgeheven Tshirt is een beugel die zijn ribbetjes samenhoudt. Die ribbekas van hem werd dus tijdens de operatie opengezaagd. Zijn eigen lichaam straft hem nu af en toe af voor het jarenlange roken, met af en toe een hoestje. Al het haar op mijn armen stond recht elke keer hij moest hoesten; dat doet geen deugd met een opengezaagde borstkas.
Verder zag hij er al stukken beter uit dan gisteren. Hij had zelfs al eens rondgewandeld in de gang (tot groot ongenoegen van de verpleging, die vonden dat hij te veel hooi op zijn vork nam) :D Maar zo kennen we onze Marc hé.
Marc ligt nu op kamer 439 van het AZ Maria Middelares en dit waarschijnlijk tot maandag of dinsdag. Dan verhuist hij terug naar het eerste ziekenhuis, om op z'n gemak te revalideren (omdat hij nu eenmaal alleen woont).
Nu ben ik tot mijn schande z'n rechtstreeks telefoonnr vergeten te vragen, maar het algemeen nummer van het ziekenhuis is : 09/260.60.60 en dan vraag je naar Marc van Thilo. En diegene die dat het eerst doet, kan dan dit nummer hier op het forum zetten (met dank). Hij is ook te bereiken op volgend gsmnr. 0471/381155

ps. Wat vinden jullie van z'n witte kousen, mooi hé. Moet hij toch vaker dragen (hihi)

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » vr sep 18, 2009 1:06 am

Wel, doet goed hem daar zo "schitterend" te zien liggen!! Hij ziet er, gezien hetgeen hij meegemaakt heeft, ferm goed uit!! :)

Marc, geniet wat van de rust ginder, uw frettekindjes maken het allemaal prima heb ik vernomen, dus niet liggen piekeren daar, hé!! Doe zoals ik 2 jaar geleden, alleen dromen van en werken naar de buitendeur van het ziekenhuis!! Je hebt het in dezelfde periode "geflikt" als ik, hé, 2 jaar terug lag ik er ook nu, dus je hebt hetzelfde belangrijke doel voor ogen, hé? Hasselt verwacht je!! :D

Carine, plaag hem niet zo met die kousen!! Dat is een hel!! Niet elegant, vervelend, warm én lelijk, moet ik nog meer zeggen? Al moet ik toegeven dat ze Marc beter staan dan menig vrouwmens!! :P :P

Afbeelding

Zo, alvast een kaartje voor als hij -eindelijk- weer op een pc mag tokkelen!!! :P
Afbeelding

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » vr sep 18, 2009 8:28 am

Oh fijn een telefoonnummer. Ga hem straks eens bellen. :D En ik vind eerlijk gezegd ook dat hij er zeer goed uit ziet, zelfs met kousen hihihi! ;)
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Gebruikersavatar
Ollike
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 7:54 pm

Berichtdoor Ollike » vr sep 18, 2009 10:48 am

Mijn berichtje is verstuurd :)

Gebruikersavatar
Buda
Berichten: 314
Lid geworden op: zo jul 12, 2009 10:14 pm

Berichtdoor Buda » za sep 19, 2009 1:42 pm

veel beterschap ej! ziet er toch al levendig uit :P
het is moeilijk typen met een fret om je vinger!
V.vv...v..vVvv..VVV..VOETEEEEN!!!! *mok mok mok*

Sayko ҉ 2/7/'09 - 4/'12 †
Buda ҉ 4/05/'09 - 22/10/'15 †
Indy ҉ 05/'11/2010
Nouky ҉ 1/4/2012

Raven
Berichten: 114
Lid geworden op: di okt 04, 2005 11:53 am
Locatie: Antwerp what else?
Contacteer:

Berichtdoor Raven » za sep 19, 2009 5:44 pm

Veel beterschap man!

[img]http://img171.imageshack.us/img171/5114/100620090804d41396.jpg[/img]

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » za sep 19, 2009 7:05 pm

Hallo, ik heb daarstraks naar Marc getelefoneerd en ik moest iedereen hard bedanken voor alle leuke kaartjes die hij heeft ontvangen. Hij is er zeeeeeeer blij mee! Ook voor de mensen die zich afvragen of Marc gestopt is met cola drinken, ja daar is hij mee gestopt. Is hij gestopt met roken? Momenteel wel omdat hij nog niet van zijn kamer af mag! :P Het gaat prima met Marc, maandag verhuist hij terug naar het ander ziekenhuis waar hij nog in observatie zal blijven aangezien hij alleen woont en dit te gevaarlijk is voor moest er iets gebeuren. :)
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » za sep 19, 2009 9:55 pm

Ik begrijp het ten volle!! Innige deelneming, ik hoop voor hem, al is het niet "verstandig", dat de verlossing/ontsnapping nabij is!! :P :P
Afbeelding

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » za sep 19, 2009 11:58 pm

Oh ik was nog iets vergeten te posten dat Marc gevraagd had aan mij. Mensen die in het Gentse wonen en hem willen gaan bezoeken mogen dit zeker doen. Hij zou het zeer graag hebben als hij veel bezoek zou ontvangen. :)
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Gebruikersavatar
loeke2440
Berichten: 112
Lid geworden op: zo nov 30, 2008 4:20 pm

Berichtdoor loeke2440 » zo sep 20, 2009 11:52 am

ja hij ziet er goed uit!!

dan zal ik mijn kaartje maar opnieuw schrijven want anders komt het verkeerd aan

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » zo sep 20, 2009 12:10 pm

Liefst niet als men verkouden is zeker??? Hoesten doet zo al pijn genoeg denk ik, dus hem aansteken met mijn verkoudheid lijkt mij geen goed idee. Ik laat hem liever zo herstellen en hou het bij het kaartje voorlopig. Spijtig dat hij geen internet heeft daar, hij zou wat afbabbelen :P
Afbeelding

Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Berichtdoor a3ke » zo sep 20, 2009 1:41 pm

Marc man , op uw tanden bijten

De eerste 4-5 dagen zijn de moeilijkste om te stoppen en ge ziet eh , ge kunt het wel

Moeilijkste gaat komen als ge gaat minderen met de pijnmedicatie , ge gaat u stilaan beter voelen dan, maar ook de zin en verleiding in de sigaretten en overdadigheden van het verleden komen dan terug

Moet je altijd denken aan die dagen nu in het ziekenhuis dat je zonder verder kon

Misschien moeilijk aan te nemen van eenderd wie maar heb dezelfde weg ondergaan zoals je weet
Slaapwel Ginnemie (2011),Fierro en Safari (2012),Martini en Rob (2013)
Gordon,Booth,Grappa en Mol (Prisca) doen het goed hier beneden
We missen jullie

alika
Donateur
Donateur
Berichten: 225
Lid geworden op: vr nov 03, 2006 12:29 pm
Locatie: Hasselt

Berichtdoor alika » di sep 22, 2009 12:10 pm

Jammer dat Gent zo ver weg ligt he :( (en dat voor een stad met maar 1 letter verschil als mijn woonplaats ;) )
Ik zou graag eens langsgaan ma dat zou al een hele daguitstap moeten worden dan vrees ik
Bandit, Boyke en Muts: my stars in heaven!! Forever in our hearts!!

Gebruikersavatar
loeke2440
Berichten: 112
Lid geworden op: zo nov 30, 2008 4:20 pm

Berichtdoor loeke2440 » di sep 22, 2009 12:34 pm

naar waar moet ik het nu sturen want misschien da ik het al beter naar hem thuis stuur want eer da da op de post is zal hij toch al wel bijna thuis zijn!!!
waarom doen mijn kabouters zoiets niet , ben een ramp op dat gebied, elk jaar schrijf ik kerstkaartjes maar ik vergeet ze elk jaar op de post te doen (@)

Gebruikersavatar
Maranweke
Berichten: 327
Lid geworden op: wo sep 27, 2006 10:02 am
Locatie: Zottegem
Contacteer:

Berichtdoor Maranweke » di sep 22, 2009 12:59 pm

In het topic Update Asocialleke staat carine haar adres. Daar kan je het ook naartoe sturen en zij bezorgt dit dan aan Marc.
Afbeelding
Vele knuffels van Woody, Snuffel, Zwieber (2008-2011 RIP), Benji, Spikey en Curly !

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » wo sep 23, 2009 6:54 am

Melissa, dan moet Ellen het nog steeds versturen gaan, hé!!! :( Ge geeft haar beter het gsm-nummer van één of andere sportieve kabouter die voor haar naar de post wil, daar zit 'em het probleem!! :P :P

Ellen, als ge nu ff vlijtig begint te schrijven en ge wacht nog heel efkes, dan kunt ge u kerstkaarten in ene keer meenemen naar de post. Kunnen ze u dit jaar niet verwijten dat ge te laat zijt, hé!! :D

Alléé Karlien, tuft dat nieuw voituurke van u nie graag tot Gent, dan?? ;)
Afbeelding

Gebruikersavatar
Maranweke
Berichten: 327
Lid geworden op: wo sep 27, 2006 10:02 am
Locatie: Zottegem
Contacteer:

Berichtdoor Maranweke » wo sep 23, 2009 8:00 am

Origineel gepost door margit

Melissa, dan moet Ellen het nog steeds versturen gaan, hé!!! :( Ge geeft haar beter het gsm-nummer van één of andere sportieve kabouter die voor haar naar de post wil, daar zit 'em het probleem!! :P :P
Gelijk wanneer ze het naar Carine stuurt, zowiezo komt het wel bij hem terecht. Het mag nog volgend jaar zijn dat ze het opstuurt :D
Afbeelding
Vele knuffels van Woody, Snuffel, Zwieber (2008-2011 RIP), Benji, Spikey en Curly !

alika
Donateur
Donateur
Berichten: 225
Lid geworden op: vr nov 03, 2006 12:29 pm
Locatie: Hasselt

Berichtdoor alika » wo sep 23, 2009 10:07 am

Het voituurke zal daar nix op tegen hebben denk ik :)

Tis eerder mijn reeds volgepropte planning die een daguitstap naar Gent op het moment niet echt toestaat :(
En alleen is ook nix, of ik moest iemand vinden die op hetzelfde moment ook een gaatje in zijn/haar planning heeft he ;)
Bandit, Boyke en Muts: my stars in heaven!! Forever in our hearts!!

Gebruikersavatar
loeke2440
Berichten: 112
Lid geworden op: zo nov 30, 2008 4:20 pm

Berichtdoor loeke2440 » wo sep 23, 2009 12:18 pm

@margit, dat is nog eens een gedacht , dan heb ik twee vliegen in een klap!!!
ben toch een schandaal op dat gebied (@)

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » wo sep 23, 2009 8:17 pm

Origineel gepost door alika

Het voituurke zal daar nix op tegen hebben denk ik :)

Tis eerder mijn reeds volgepropte planning die een daguitstap naar Gent op het moment niet echt toestaat :(
En alleen is ook nix, of ik moest iemand vinden die op hetzelfde moment ook een gaatje in zijn/haar planning heeft he ;)
Als het goed is voor je wil ik wel altijd met je mee hoor Karlien. :)
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

alika
Donateur
Donateur
Berichten: 225
Lid geworden op: vr nov 03, 2006 12:29 pm
Locatie: Hasselt

Berichtdoor alika » wo sep 23, 2009 8:32 pm

Thx Dorinda, das dan toch al 1 punt opgelost :)

Nu alleen nog het tijdprobleem he ;) :(
Bandit, Boyke en Muts: my stars in heaven!! Forever in our hearts!!

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » do sep 24, 2009 9:39 am

Ja daar zit ik hier op het moment ook mee maar misschien vind je daar ook wel een oplossing voor. Bij mij is dit tijdsprobleem ook maar zeer tijdelijk! ;)
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten