Frettenhotel/pension !

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
*Daphne

Berichtdoor *Daphne » za apr 09, 2005 5:49 pm

Hallo,

Ik vertrek begin juli op reis voor twee weken en ik heb 2 fretten. Het probleem is natuurlijk om een goede "thuis" voor hen te vinden als ik weg ben. Ik wil ze niet om het even waar achterlaten maar juist bij mensen die er veel over weten en er juist mee omgaan. Kan iemand mij helpen want ik heb me al zot gezocht achter een frettenpension hier in België!
Indien u mij kan helpen, contacteer me dan via e-mail: daphnedelaere@hotmail.com
dank je wel!

Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Berichtdoor daikiri » za apr 09, 2005 11:33 pm

hoi
Bij ons zijn ze steeds welkom als ze goed geënt zijn.
gr dai
ps Wij zijn van Gent en jij ??
traantjes van menti-quila-digo-Isaura-shuriken-Ace-Masai -Aleksi Amon-Solita-Sierra Tia Mythos Amargith-muis*mijn dierbare jongens, tot ooit! Bie, zoet en ventie piet dai kit leil- wenni-ty-Tsum-vanna -maan-Fisto-Tiamo-Ilona-Rocco-Mada

rebel
Berichten: 67
Lid geworden op: za nov 06, 2004 8:51 pm

Berichtdoor rebel » di apr 12, 2005 5:07 pm

zelfde probleem hier, maar geen vakantie maar werk, en kan een beetje uitlopen van 4maand tot 6 maanden :(
wil ze echt wel in goede handen achter laten zodat ik ze in goede en blijde gezondheid terug kan knuffelen als ik terug ben

Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Berichtdoor daikiri » vr jul 08, 2005 6:37 pm

hoi
ook de uwe zijn welkom
;)
dai
traantjes van menti-quila-digo-Isaura-shuriken-Ace-Masai -Aleksi Amon-Solita-Sierra Tia Mythos Amargith-muis*mijn dierbare jongens, tot ooit! Bie, zoet en ventie piet dai kit leil- wenni-ty-Tsum-vanna -maan-Fisto-Tiamo-Ilona-Rocco-Mada

Michal Novak
Berichten: 0
Lid geworden op: ma mar 06, 2006 6:42 pm
Contacteer:

Berichtdoor Michal Novak » ma mar 06, 2006 6:55 pm

Hello everybody from Belgium!
We would like to introduce our Ferret pension/accommodation in Czech republic. Our contact is by mail: xnovm@atlas.cz or by phone +420603444526

TheSweetRachel

Berichtdoor TheSweetRachel » ma mar 06, 2006 7:52 pm

Vakantie-fretten zijn bij ons ook steeds welkom, ook wel steeds met de juiste inentingen, wordt zeker gecontroleerd.

Tine
Berichten: 4
Lid geworden op: wo sep 28, 2005 5:08 pm
Contacteer:

Berichtdoor Tine » ma mar 06, 2006 11:27 pm

Wij hebben ook nog een vraagje ivm hoteldienst.. we zouden namelijk de laatste week van augustus een weekje op vakantie gaan en willen dan natuurlijk ook dat onze schatten de zorgen en knuffels krijgen waar ze zo zot van zijn.. nu was het vraagje of er eigenlijk plaats moet gereserveerd worden ofzo en of er 's avonds ook nog gebracht kan worden (we moeten allebei tot vrijdag avond werken en zaterdag morgend vroeg vertrekken we al). Het zou voor ons het beste uitkomen moest er voor onze 2 fretjes een plaatsje zijn in de buurt van Mechelen maar moest dat niet gaan willen we ons natuurlijk altijd ook wat verder verplaatsen.

groetjes
Tine & Tom
Toppie & Lee

Gebruikersavatar
Niwla
Berichten: 105
Lid geworden op: di jul 08, 2003 8:48 pm
Contacteer:

Berichtdoor Niwla » di mar 07, 2006 10:31 am

@ Tine: voor reservaties best even telefonisch contact opnemen met Els op 015 55 53 86 (na 19u) Zij helpt je verder met een plaatsje. Het is idd mogelijk de fretjes de avond op voorhand te brengen daar de meeste hoteliers van de vereniging overdag ook werken zijn.

Groetjes,
Alwin

MvP101
Berichten: 0
Lid geworden op: do aug 09, 2018 9:56 pm
Locatie: Turnhout

Re: Frettenhotel/pension !

Berichtdoor MvP101 » do aug 09, 2018 10:28 pm

Ik ben Mart en zoek in Oktober een tijdelijke opvang voor mijn 3 schattige en handtamme fretten dames.
Het is een moederfret met 2 dochters van het eerste en enigste nestje.
Wie kan mijn fretten van 5 Oktober t/m 20 Oktober opvangen?
Ik woon in de omgeving van Mol en Zoek een goede opvang voor mijn lieve fretten.

Met vriendelijke groeten
Mart (MvP101)


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 gasten