HASSELT ... at last!!!

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

HASSELT ... at last!!!

Berichtdoor Margiet » di feb 23, 2010 10:56 pm

Yes, yes, na veel zeuren, nog meer zagen en Hans blijvend ambeteren, is het licht eindelijk op GROEN gezet!!! :rol:

Eigenlijk nog beter dan groen, echt heus DFA-groen is het geworden!!!

Eind 2007 hielden we in Hasselt voor 't eerst een spaghetti-avond, gecombineerd met een speelnamiddag. Het bleek zo gezellig, zo plezant, dat de vraag om dit te herhalen vorig jaar vaak gesteld werd. Onze evenementen-kalender stond echter al zeer vol, de zaal in Kermt bleek nooit vrij als wij konden, er was altijd wel iets waardoor het niet lukte :( . Maar ... we hebben het in ons Limburgs achterhoofd gestoken en Hans de oren van het hoofd gezeurd en ziedaar .... het is gelukt!! ;)

Renée (Picka) en Patrick konden ons een andere zaal bezorgen, een datum die in januari zelfs nog makkelijk haalbaar leek (ach ja, moeilijk zal nu ook wel gaan, zeker :lol: ) en dus kom ik jullie met veel plezier uitnodigen voor de op komst zijnde gewèldige SPEELNAMIDDAG/ SPAGHETTI-AVOND op zaterdag 20 MAART 2010 !!!

Afbeelding

We hebben deze keer voor een zaterdag gekozen, vorige keer waren er nl heel wat mensen die het supergezellig vonden, graag nog hadden blijven "plakken" maar naar huis moesten omwille van de werkdag 's anderendaags. Nu moet daar dus niet zo naar gekeken, de meesten onder ons zijn immers vrij op zondag, hé? :)

We beginnen onze speelnamiddag op het gewone uur, 14u00 dus maar breken niet af zoals anders om 18u00. Vanaf dan kan je echter genieten van een overheerlijk bordje spaghetti, een lekker glaasje wijn, een dessertje en desgewenst een koffietje voor diegenen die een opkikkertje nodig hebben vooraleer ze zich in het uitgaansleven storten! Ook voor de vegetariërs onder ons wordt er gezorgd indien dat vooraf medegedeeld wordt, we voorzien een speciaal, lekker sausje zonder vlees voor jullie!!

Over het inschrijven open ik straks of morgen nog een apart postje, ik was gewoon zo superenthousiast dat het eindelijk zover was, dat ik nog niet nagedacht heb wat we allemaal nog bieden kunnen aan dessertjes ofzo :oops: . Maar dat volgt, evenals het adres en de wegbeschrijving eventueel, neem nu maar eerst jullie agenda, noteer het in 't groot en nodig iedereen uit die graag eens meekomt om geweldige fretsels te zien en een lekkere spaghetti te eten!!!! :rol:

Ik hoop echt dat ik massaal op jullie steun mag rekenen, dat jullie er allemaal mee een fantastische laatste winterdag van maken, zodat we volgend jaar mss nog wel een "eigen" Frettendagje kunnen organiseren in Limburg!!! :domhoog:

Niels en Steven, jullie staan al genoteerd, hoor!!! :p

Afbeelding


Afbeelding Enkele sfeerbeelden die Edwin maakte op 15.12.2007 ... :D
Afbeelding

Gebruikersavatar
skiwi
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 652
Lid geworden op: ma feb 16, 2004 7:33 pm
Locatie: Boom
Contacteer:

Re: HASSELT ... at last!!!

Berichtdoor skiwi » wo feb 24, 2010 12:05 am

grmbl moest dat nu echt die dag ...

is er ook deliveryservice????

graag 6 porties te leveren in domain du bonsoy Ecarlate 33 in Hastière!! :p
Mieke & Tom, sinds kort fretloos.

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: HASSELT ... at last!!!

Berichtdoor Margiet » wo feb 24, 2010 2:28 am

Sorry Mieke, ik vind het echt ook jammer, maar we hadden 2010 al helemaal uit zitten pluizen :( , niks leek te kunnen!! Er zijn heel wat weekends zo al bezet door Dfa voor de speelnamiddagen, kunt dat moeilijk samen laten vallen, hé en zaaluitbaters hebben ook heel wat vaste "feesten" in een jaar! Het moest dan nog liefst in de eerste helft van het jaar liggen, daarna had nog weinig zin met alle activiteiten die op onze kalender staan en eerlijk gezegd, Hasselt is al zóóó lang geleden wat "speelnamiddagen" betreft, zo dadelijk zijn de mensen vergeten waar het ligt!! :euh:

Maar euh, voor diepvriesmaaltijden wil ik nog zorgen, hoor, als ik jullie (en de club natuurlijk) daar een plezier mee kan doen!! :D Levering de 28ste?? :domhoog:

Sabientje, jij staat ook al op mijn lijstje, hé!!

Btw, kandidaten om een handje toe te steken zijn natuurlijk méér dan welkom!! Doortje, Karlientje, horen jullie mij al afkomen??? :rol:
Afbeelding

Gebruikersavatar
Bientje
Donateur
Donateur
Berichten: 84
Lid geworden op: ma sep 07, 2009 12:00 pm

Re: HASSELT ... at last!!!

Berichtdoor Bientje » wo feb 24, 2010 8:56 am

ok, ik zet het in mijn agenda! Ik laat nog wel weten met hoevelen ik kom.

Je kan mij ook noteren voor te helpen, aangezien ik die dan dan toch volledig werkvrij houd, kan ik net zo goed komen helpen!

Zal mijn fretsels als eens beginnen voorbereiden sé!

alika
Donateur
Donateur
Berichten: 225
Lid geworden op: vr nov 03, 2006 12:29 pm
Locatie: Hasselt

Re: HASSELT ... at last!!!

Berichtdoor alika » wo feb 24, 2010 10:45 am

Pffff waarom net die dag :(

Ik keek er zo naar uit om nog eens een speelnamiddag in Limburg te hebben... en nu zit ik die dag in de provincie Antwerpen :( Tenzij zij nog iets aan die datum veranderen, kan ik daar echt niet onderuit...
En op zondag had ik wel gekunne ;) nondenjuu!!! Ge weet het wel te kiezen he Margiet!!
Pff...
Bandit, Boyke en Muts: my stars in heaven!! Forever in our hearts!!

Picka
Donateur
Donateur
Berichten: 166
Lid geworden op: vr dec 03, 2004 8:54 pm

Re: HASSELT ... at last!!!

Berichtdoor Picka » wo feb 24, 2010 4:11 pm

Op ons kan je natuurlijk rekenen, maar dat wist je al wel.
Carlien : zondags is het geloof ik al bezet en een andere weekend was niet mogelijk, het is een heel druk bezocht zaaltje.
Ik hoop anders ook dat jullie met heel veel volk komen, nodig ook maar een beetje vrienden of familie uit om mee te komen.

Jullie doen er een hele goede mee en de fretjes hebben dan ook lol.
Groetjes,
Renée, Gizmo en Stitch

Boyke, slaap zacht mijn kleintje, mijn beertje, je blijft elke dag in onze gedachte. Vele knuffels.

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Re: HASSELT ... at last!!!

Berichtdoor Dorinda » wo feb 24, 2010 4:44 pm

Jaja Doortje wilt wel héél graag komen maar ik moet er ook geraken hé. Ik ga eens goed zagen bij de wederhelft en hopen dat hij zich de 20ste kan vrijhouden. Indien hij in de voormiddag moet werken kunnen we wel s'avonds komen. Ik doe mijn best! :D
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Re: HASSELT ... at last!!!

Berichtdoor a3ke » wo feb 24, 2010 4:52 pm

ik lees nergens de verwachte woorden :)
Slaapwel Ginnemie (2011),Fierro en Safari (2012),Martini en Rob (2013)
Gordon,Booth,Grappa en Mol (Prisca) doen het goed hier beneden
We missen jullie

Gebruikersavatar
stevenn
Donateur
Donateur
Berichten: 759
Lid geworden op: ma aug 04, 2008 9:22 am

Re: HASSELT ... at last!!!

Berichtdoor stevenn » wo feb 24, 2010 5:34 pm

terug die spaghettie v/d beurs?
die was lekker :)

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Re: HASSELT ... at last!!!

Berichtdoor Angelke » wo feb 24, 2010 6:19 pm

Copelli heeft dan de late helaas
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Re: HASSELT ... at last!!!

Berichtdoor a3ke » do feb 25, 2010 5:24 pm

en ik lees nog steeds niet de verwachte woorden :twisted:
Slaapwel Ginnemie (2011),Fierro en Safari (2012),Martini en Rob (2013)
Gordon,Booth,Grappa en Mol (Prisca) doen het goed hier beneden
We missen jullie

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Re: HASSELT ... at last!!!

Berichtdoor nielsvl » do feb 25, 2010 6:33 pm

Wa moede horen, all you can eat? :p lol

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: HASSELT ... at last!!!

Berichtdoor Margiet » do feb 25, 2010 7:01 pm

Ja Davy, nu ben ik ook wel curieus!! Volgens mij kunnen er héél wat "verwachte woorden" komen!! ;)

Sorry dat er nog niet meer info volgde, maar ik heb gisteren ons Floush moeten laten opereren, heb zo goed als geen tijd gehad. De plannen krijgen echter meer en meer vorm, het inschrijvingsformulier is klaar, ik wil alleen véééééél meer enthousiastelingen die wél komen, het moet zeker zo leuk worden als de vorige keer!! :)

Doortje, ik kom u wel halen, hé meid, 't is in Hasselt te doen dus dan "passeer" ik wel ff langs uw stulpje!! :p Of zocht je een excuse, mss???? :euh:
Afbeelding

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Re: HASSELT ... at last!!!

Berichtdoor nielsvl » do feb 25, 2010 7:02 pm

Heb het alvast eens bovenaan gezet en op de kalender gepind ;)

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: HASSELT ... at last!!!

Berichtdoor Margiet » do feb 25, 2010 7:17 pm

Wauw Niels, dat heb je MOOI gedaan!!! :domhoog:

Mercikes!! :)
Afbeelding

Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Re: HASSELT ... at last!!!

Berichtdoor a3ke » do feb 25, 2010 7:46 pm

Wa moede horen, all you can eat? :p lol
eindelijk :D
Slaapwel Ginnemie (2011),Fierro en Safari (2012),Martini en Rob (2013)
Gordon,Booth,Grappa en Mol (Prisca) doen het goed hier beneden
We missen jullie

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: HASSELT ... at last!!!

Berichtdoor Margiet » do feb 25, 2010 11:59 pm

Wacht ff, hongerige!! :p

Spaghetti, Spaghetti Bolognese, Spaghetti met zonder vlees in de saus, achteraf koude spaghetti en 's anderendaags diepgevroren of opgewarmde spaghetti!!! :p Of om het met uw woorden te zeggen : véél spaghetti!! :rol:

En ja, een dessertje natuurlijk, moet alleen even horen of het mogelijk is wat ik dacht te voorzien!! ;)

Renééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééé?????
Afbeelding

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Re: HASSELT ... at last!!!

Berichtdoor Dorinda » vr feb 26, 2010 11:44 am

Doortje, ik kom u wel halen, hé meid, 't is in Hasselt te doen dus dan "passeer" ik wel ff langs uw stulpje!! :p Of zocht je een excuse, mss???? :euh:
Oh jippieeeeeeeeeeee en nee hoor was zeker niet als excuus bedoelt. Ben superblij dat ik kan komen! Dank je wel Margiet, ik dacht dat het mss moeilijk zou zijn voor je maar dan zeg ik hier ook tegen de wederhelft dat dat probleem opgelost is. Ah ja, Leilahtje heeft me ingefluisterd dat zij een kadotje heeft voor mémé maar WAT wil ze niet zeggen! ;)
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Picka
Donateur
Donateur
Berichten: 166
Lid geworden op: vr dec 03, 2004 8:54 pm

Re: HASSELT ... at last!!!

Berichtdoor Picka » vr feb 26, 2010 9:11 pm

Margit : je kan het nu wel verklappen, had gewoon mijn mails niets gelezen gisteren heb bijna 2 ganse dagen gelegen van de pijn van mijn hernia.
maar ik heb ondertussen al gebeld en je het heugelijk nieuws verteld en je ook iets bij gezegd waarvan degene die niet komen ongelijk zullen en het heel spijtig zullen vinden.

Meer zeg ik niet de rest is om aan Margit om te komen vertellen. :p :p :p :rol: :rol: :rol:
Groetjes,
Renée, Gizmo en Stitch

Boyke, slaap zacht mijn kleintje, mijn beertje, je blijft elke dag in onze gedachte. Vele knuffels.

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: HASSELT ... at last!!!

Berichtdoor Margiet » vr feb 26, 2010 11:45 pm

Doortje, ik kom u wel halen, hé meid, 't is in Hasselt te doen dus dan "passeer" ik wel ff langs uw stulpje!! :p Of zocht je een excuse, mss???? :euh:
Oh jippieeeeeeeeeeee en nee hoor was zeker niet als excuus bedoelt. Ben superblij dat ik kan komen! Dank je wel Margiet, ik dacht dat het mss moeilijk zou zijn voor je maar dan zeg ik hier ook tegen de wederhelft dat dat probleem opgelost is. Ah ja, Leilahtje heeft me ingefluisterd dat zij een kadotje heeft voor mémé maar WAT wil ze niet zeggen! ;)
Zèèèèèèèèèèèèèg, wie A zegt moet ook B zeggen, hé!!! :( :p Ik moet dan van ons Floush laten weten dat ze idd wel een ferm zwaar operatie achter de rug heeft, maar dat het wel allemaal beteren zal volgens Sonja. Veel rusten, heeft de Da gezegd, dus eerder erg voor baas dan voor Floush, die hiervoor suf-makende medicatie krijgt!! :euh: Ze ligt hier zo zielig naast me, achterpoot volledig gespalkt en "honds"-moe van die pijnstillers, maar wil natuurlijk vanalles proberen wat nog ff niet mag of kan!! Ik bel je zodra ik ergens tijd vind, morgen moet ik teveel rondcrossen dus gaat niet lukken vrees ik, maar ik heb nog een "evenementje" op komst dat jij niet graag missen zal!! ;) Hou de 13de maart ook al maar vrij!!! :lol: (Ik krijg al die taart echt niet in mijn eentje op, hoor!! ;) )

Dan zal ik nu even de "eet- en snoepmogelijkheden" op onze Spaghetti-avond vrijgeven zodat jullie "zin" alvast kan groeien!! Zal er de prijzen meteen bij plaatsen, wie een groepje van 10 extra "etertjes" meebrengt, zullen we van een extra schepje lekkers voorzien op het sowieso al heerlijke dessert!! :p (En nee, foetelen wordt niet toegestaan!! Samen inschrijven heeft dus géén zin, hé Davy!!! :rol: :rol: )

Spaghetti-Avond - Zaterdag 20 maart 2010 - Hasselt

Spaghetti (+ 1 consumptie) : 12,00€
Tiener-spaghetti (+ 1 cons.) : 9,00€
Kinder Spaghetti (+ 1 cons.) : 6,00€
Dessert : Tiramisu : 2,50€ - vers gemaakt naar echt Italiaans recept door Sabine!!!!
Dessert : Dame Blanche : 2,50€ - met héérlijke warme chocolade saus, vers gemaakt door Renée!!!!
Dessert : Coupe Fruit : 2,50€
Dessert: ijs voor de kleinsten : 1,50€ - met die heerlijke chocolade-saus of fruit

Zo, ik ben geen echte spaghetti-liefhebber, ik ga alvast voor het ijsje een plaatsje vrijmaken, Renée!!! :p
Afbeelding

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Re: HASSELT ... at last!!!

Berichtdoor Dorinda » za feb 27, 2010 11:18 am

Tja Margiet, Leilah zegt geduld is een schoon deugd! ;) Oh 13 maart iets leuk en met taart? Dat ga ik zeker vrij houden en is dat met of zonder fretsels? :D
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Gebruikersavatar
skiwi
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 652
Lid geworden op: ma feb 16, 2004 7:33 pm
Locatie: Boom
Contacteer:

Re: HASSELT ... at last!!!

Berichtdoor skiwi » za feb 27, 2010 12:45 pm

Tja Margiet, Leilah zegt geduld is een schoon deugd! ;) Oh 13 maart iets leuk en met taart? Dat ga ik zeker vrij houden en is dat met of zonder fretsels? :D
we are missing something .... 13 maart?????
Mieke & Tom, sinds kort fretloos.

Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Re: HASSELT ... at last!!!

Berichtdoor a3ke » za feb 27, 2010 12:49 pm

Ja , nu worden we allemaal nieuwsgierig :D
Slaapwel Ginnemie (2011),Fierro en Safari (2012),Martini en Rob (2013)
Gordon,Booth,Grappa en Mol (Prisca) doen het goed hier beneden
We missen jullie

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: HASSELT ... at last!!!

Berichtdoor Margiet » zo feb 28, 2010 1:27 am

Voor de oplettende geïnteresseerden, ik heb de "prijzen" een beetje aangepast. Enfin, één prijsje is wat de hoogte in gegaan, that's all, maar dan ook mét reden!! :)

Sabine heeft vandaag nl voorgesteld de Tiramisu vers, arthisanaal, authentiek Italiaans en héél lekker te maken voor ons!!! Ikke heb geen "nee" gezegd, ikke ga die avond snoepen!! :rol:

Beetje spaghetti, zelfgemaakte Tiramisu als dessert en ijsje met verse, warme chocolade-saus als toetje!!!! :D Komt "dik" in orde!!! :domhoog:
Afbeelding

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Re: HASSELT ... at last!!!

Berichtdoor nielsvl » zo feb 28, 2010 2:23 am

mmmm tiramisu :) :) :)


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Google [Bot] en 40 gasten