To have pupsiewupsies or not ...

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: To have pupsiewupsies or not ...

Berichtdoor Margiet » do mei 27, 2010 10:54 pm

Doe ik normaal ook, zeker na een eerste dekking, maar vermits ik Nouky toch niet opnieuw laat dekken dit jaar als er nu niets pupsie verschijnt, had ik niet zo heel veel zin nog eens extra naar Hasselt te bollen enkele dagen voor de beurs! :s Ik heb er bij haar echter toch wel een heel sterk vermoeden van, hoor!! ;) Toen ik gisteren haar nageltjes knipte en ze Ferretone op haar buikje kreeg, ging er ineens zo 'n "bergje" naar links en toen ik dan met opzet links wat Ferretone bij deed, ging dat "bergje" naar rechts!! :rol: Ze kan natuurlijk ook aan temperatuur onderhevige darmpjes hebben, hé!! :p

En Davy vindt geduld ook een zeer schone deugd, vond de echo dus ook niet nodig, maar ja, hij ziet Ginneke dan ook niet elke dag "groeien" hé, mijn "spanning groeit verdorie mee!!! :cry: Mss was het voor Gin wel leuker geweest als we iets geweten hadden, dan had ze mss toch mee kunnen gaan "beurzen" .... Maar kom, nog een heel klein beetje afwachten dus ... ;)
Afbeelding

Gebruikersavatar
skiwi
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 652
Lid geworden op: ma feb 16, 2004 7:33 pm
Locatie: Boom
Contacteer:

Re: To have pupsiewupsies or not ...

Berichtdoor skiwi » do mei 27, 2010 11:11 pm

brr geduld,
niet m'n sterkste kant ... :-)
Mieke & Tom, sinds kort fretloos.

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Re: To have pupsiewupsies or not ...

Berichtdoor Dorinda » vr mei 28, 2010 12:11 pm

brr geduld,
niet m'n sterkste kant ... :-)
De mijne ook niet Mieke, ik zit hier ook op hete kolen! Heb al net een smsje naar Margiet gestuurd of er nog niks is komen piepen. :)
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: To have pupsiewupsies or not ...

Berichtdoor Margiet » vr mei 28, 2010 12:54 pm

Dan hadden jullie het allang geweten, hoor!! :rol:

Vanaf vanavond zou het mogen/kunnen beginnen .... Loop al de ganse dag vanalles en nog wat te doen, ben aan de ene kant stiknerveus van curiositeit en aan de andere kant doodsbang dat er iets fout zou lopen ... :(
Afbeelding


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 84 gasten