Koud buiten

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Koud buiten

Berichtdoor jeanine » zo dec 19, 2010 5:19 pm

Liever binnen spelen, toch van korte duur.
Afbeelding
Afbeelding
Veel te koud die bak :(
Afbeelding

alika
Donateur
Donateur
Berichten: 225
Lid geworden op: vr nov 03, 2006 12:29 pm
Locatie: Hasselt

Re: Koud buiten

Berichtdoor alika » zo dec 19, 2010 9:08 pm

Goed ideetje :D
die van mij hebben vandaag ook van de sneeuw mogen genieten. Ma goed da ik ze een leiband had aangedaan ookal was het maar in de tuin: tunnels da die graven!!! zonder leiband had ik ze ni kunnen volgen denk ik :D Maar na 5 min werd het te koud voor Boyke en hij heeft Bandit dan maar meegesleurd naar binnen :D (ze zaten aan een splitter :D )
ma zo een bak sneeuw binnen zetten ga ik mss toch ook eens proberen :D
Bandit, Boyke en Muts: my stars in heaven!! Forever in our hearts!!

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Re: Koud buiten

Berichtdoor Angelke » zo dec 19, 2010 11:02 pm

ik kwam daarstraks thuis na de speelnamiddag en toen ik me met 7 fretsels op terras begaf voor ze in de kooi te droppen konden ze n rap genoeg in de sneeuw zijn . Ze hebbben nog een uurtje gespeeld waarna ze verplicht afgedroogt werden en moesten gaan slapen!!
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Google [Bot] en 40 gasten