zo schattig

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
elsie

Berichtdoor elsie » za sep 06, 2003 8:33 am

gisteravond hebben we ons nieuwe fretje voor het eerst gezien , ze is 3 weken oud , het is een zwartje , tegen het einde van de maand mag ze naar huis komen :D , ik denk dat da lang wachten gaat zijn :(

liz
Berichten: 23
Lid geworden op: ma jul 14, 2003 11:51 pm
Contacteer:

Berichtdoor liz » za sep 06, 2003 11:34 am

ja dat is lang wachten dan als je iets zo graag wilt
maar de tijd gaat snel hoor
succes met wachten
groetjes van liz en de frettebergen

kom eens kijken op mijn frettensite
http://dieren.clubs.nl/frettebergen

Kelly Stark
Berichten: 9
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:35 pm

Berichtdoor Kelly Stark » za sep 06, 2003 4:14 pm

Hey Elsie,

Wat leuk dat je een nieuw fretje neemt. Hoeveel heb je er dan al?
Een zwartje is wel mooi he, alez dat denk ik toch, ik heb er nog nooit een volledig zwart gezien. Maar het kan niet anders dan mooi zijn.
Ik zal mee duimen dat de tijd een beetje sneller gaat zodat je je fretje snel bij jou hebt. Hoe ga je het noemen?

Groetjes Kelly
Mama van Max, Castor en Pollux (mijn fretjes, Sammeke, slaap zacht mijn lieve prutsie) en Minnie en Cooper (mijn katten)

elsie

Berichtdoor elsie » za sep 06, 2003 9:36 pm

zwartjes zijn inderdaad mooi , ze hebben wel nog een beetje lichte kleur aan hun snoetje ;)
een naam hebben we nog niet , gewoonlijk geeft ons zoontje de namen dus die gaat er heel goed over denken :D
als ze hier is hebben we der 2 , en als van deze mensen content zijn dan zit het er dik in dat we volgend jaar een halflangharige sandy hebben , want dan gaan ze die laten jongen :P
ondertussen is hier de familie nog een beetje aangegroeid met een vogelspin en een soort salamander %)
het wordt hier stillekes aan een dierentuin :D

elsie

Berichtdoor elsie » do sep 18, 2003 3:01 pm

nog een 14-tal dagen , het begint te spannen !@#$ :~

elsie

Berichtdoor elsie » vr okt 03, 2003 1:42 pm

morgen rond de middag is het zover , heb gisteren een mail gekregen dat de vrouwen flink groter zijn dan de mannen ;)

liz
Berichten: 23
Lid geworden op: ma jul 14, 2003 11:51 pm
Contacteer:

Berichtdoor liz » vr okt 03, 2003 4:48 pm

spannend voor jullie
succes morgen en veel geluk met de nieuwe bewooner
groetjes van liz en de frettebergen

kom eens kijken op mijn frettensite
http://dieren.clubs.nl/frettebergen

elsie

Berichtdoor elsie » ma okt 06, 2003 11:43 am

we zijn haar gaan halen , we hebben de rustigste gekozen van de 3 , want Lilo is al een heel hevige misschien gaat dit wat evenwicht brengen %) , we hebben ze al uitgebreid laten kennis maken ( Lilo aan haar looplijntje ) en het lijkt zeer goed mee te vallen , Lilo doed het redelijk kalm aan ;) , in elk geval piept het kleintje naar Lilo en Lilo mokt op haar beurt terug :P , nu afwachten wanneer we ze samen kunnen zetten , even afwachten want ik vindt onze nieuwkomer nog wel heel klein tegenover Lilo

elsie

Berichtdoor elsie » ma okt 06, 2003 7:03 pm

toen we juist het hok van de kleine schoon maakten hebben we vastgesteld dat ze overleden is !@#$

liz
Berichten: 23
Lid geworden op: ma jul 14, 2003 11:51 pm
Contacteer:

Berichtdoor liz » ma okt 06, 2003 9:11 pm

jeetje wat erg weet je ook hoe ze is verleden.
sterkte gewenst
groetjes van liz en de frettebergen

kom eens kijken op mijn frettensite
http://dieren.clubs.nl/frettebergen

elsie

Berichtdoor elsie » di okt 07, 2003 10:25 am

we hebben geen idee Liz , ze lag precies te slapen , we denken dat ze achter was op de anderen ze was ook de kleinste , de mensen waar we ze gehaald hebben denken blijkbaar dat we der onhandig mee geweest zijn of dat onze andere fret er te hevig mee geweest is , wat niet kan want die hebben we der maar alleen in de buurt gelaten aan haar leibandje dus onder totaal toezicht , voorzichtiger kan volgens ons niet ~_~ , dus we staan echt voor een raadsel , ook operde die dame dat ze misschien van eenzaamheid is overleden , ook dit lijkt me raar , want ze mocht een paar keer met de andre uit haar hok en de hokken staan op 10cm na naast elkaar , ook heeft de dame gebeld naar de anderen die een fret van haar hebben en daar ging alles goed , dus ik denk echt dat die van ons ergens een achterstand had ~_~
in elk geval bedankt voor de steun Liz
als er iemand een idee moest hebben hoe we dit eventueel in de toekomst zouden kunnen vermijden laat dan iets weten aub

liz
Berichten: 23
Lid geworden op: ma jul 14, 2003 11:51 pm
Contacteer:

Berichtdoor liz » di okt 07, 2003 11:25 am

ik denk niet dat jij iets verkeerd hebt gedaan behalve mischien een verkeerde keus gemaakt.
als je gaat kijken voor een fretje moet je altijd kijken of ze lekker druk zijn spelen met de andere pups of de oogjes helder zijn en het neusje schoon. jij hebt gekozen voor de rustigste die mischien al iets heeft gehad een hart afwijking of iets dergelijks.
neemd allemaal niet weg dat het verschrikkelijk pijn doet om zo'n jong beestje te verliezen.
nog maals veel sterkte hoor
groetjes van liz en de frettebergen

kom eens kijken op mijn frettensite
http://dieren.clubs.nl/frettebergen

elsie

Berichtdoor elsie » do okt 23, 2003 11:11 am

en het is ons gelukt , we hebben 2 zusjes erbij , Luna en Shiva , ze zijn geboren op 11/4/03 dus 6mnd ;)
we zijn ze gaan halen in Bohan ( de belgische Ardennen , 200km rijden ) en dat meisje deed ze weg omdat ze niet genoeg tijd had voor hen , peins dat ze die gekocht had zonder zich vooraf eerst goed te informeren met het gekende gevolg :~
ik moet zeggen het gaat hier wonderwel , want ze zitten sinds vanmorgend al samen in het grote hok met Lilo #)
nu hopen dat het zo blijft he :)

liz
Berichten: 23
Lid geworden op: ma jul 14, 2003 11:51 pm
Contacteer:

Berichtdoor liz » do okt 23, 2003 11:57 am

oh wat leuk dat ze nu bij jouw zijn.
ik had al over ze gehoord op een ander forum. wist alleen niet dat ze nog zo jong waren.
fijn dat ze al bij elkaar zitten.
veel geluk met je nieuwe meiden.
groetjes van liz en de frettebergen

kom eens kijken op mijn frettensite
http://dieren.clubs.nl/frettebergen

elsie

Berichtdoor elsie » do okt 23, 2003 5:57 pm

op welk forum was dat Liz ?
ze heeft me wel verteld dat ze veel negatieve kritiek heeft gekregen , want ze had ze ook op markt.nl gezet als ik me niet vergis
ik moet wel zeggen dat ze goed verzorgt zijn , en ze zijn " gemanierd " , ook luisterd Luna goed naar haar naam , dus ze is er in elk geval mee bezig geweest :)

liz
Berichten: 23
Lid geworden op: ma jul 14, 2003 11:51 pm
Contacteer:

Berichtdoor liz » do okt 23, 2003 6:49 pm

dat was op het prikbord van fretten.pagina .nl
fijn dat ze nu bij jouw zijn
groetjes van liz en de frettebergen

kom eens kijken op mijn frettensite
http://dieren.clubs.nl/frettebergen


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 47 gasten