Tjah... Bij die winkel ist soms niet enkel de eerste 10 dagen dat iets kan mislopen, als hij uit een inteelt nestje komt kunnen er meer verborgen problemen inzitten...
Had ie maar een stamboom en deftige ouders

Die worden jaar na jaar lichter van kleur tot bijna wit. Ik wens je veel succes met je kroost. Beter niet in een dierenhandel er kopen, hebben inderdaad geen al te beste reputatie. Meestal geven ze in sommige handelszaken nog verkeerde info voor verzorging op de koop toe.Als je nog eens aan uitbreiding denkt zoek je beter een kweker. Al liggen de goede erg dun gezaaidMarked Dark Eyed White (
een vriendin van mij heeft haar tuin voor ze verhuisde helemaal laten aanpassen aan de fretten , haar fretten kunnen nu via een luikje in de achterdeur altijd buiten en binnenFrettentuin???? Zeker opletten dat ze zich niet kunnen uitgraven. Verder kan je een zandbakje (is soms kakbakje) buizen boven de grond, holen van buizen gemaakt, een heel ondiep vijvertje, enkele boomstammetjes en dikke takken gebruiken. Dat zou ik alvast proberen
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 6 gasten