gevonden in Gent voor rauwvoer

Of het nu over harde brokken, natte voeding of BARF gaat, geen vraag is te gek, geen antwoord te veel. Is fretlief verzwakt, te mager of juist te mollig? Weet je niet wanneer je moet overschakelen van baby- naar performancevoeding? Heeft je fret extra vitamientjes nodig? Al deze vragen en veel meer kan je op dit forum kwijt. Geef in je topic ook zo veel mogelijk relevante informatie mee zodat anderen een klare kijk op jouw situatie en vraagstelling krijgen.
Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

gevonden in Gent voor rauwvoer

Berichtdoor jeanine » do aug 23, 2012 9:27 pm

Wondelgemstraat Emra, aan de kerk ongeveer.

€2 per kilogram voor, kippennekken, lever, hartjes, maag. Ideaal om door de molen te draaien met ander vlees of als snabbel te geven.
Men verkoopt er rundpens, hart, longen en nog andere zaken. Prijs niet gekend.
Ook gemengd rund en schaap gehakt zonder kruiden.
Verder lam, kalf, rund,konijn en gevogelte. Soms kwartels tegen een schappelijke prijs.
Afbeelding

Kimster
Berichten: 0
Lid geworden op: zo apr 29, 2012 2:52 pm
Locatie: Gent

Re: gevonden in Gent voor rauwvoer

Berichtdoor Kimster » ma aug 27, 2012 10:56 am

Bedankt om dit te delen!

Zaterdag ben ik mijn inkopen gaan doen voor door de vleesmolen te draaien. Ik had vorige week ook de tip gekregen om eens bij een islamitische slager te gaan kijken in de bevrijdingslaan (super casserolle). Daar heb ik runderhart en runderlever gevonden. Puur rundsvet was ook verkrijgbaar, dat ligt wel niet achter de toonbank en daar moet je dus om vragen. Kwartel was er ook, wel aan 3 euro per stuk. De andere vleeswaren die ik ingekocht heb waren wel een stukje goedkoper dan in de doorsnee supermarkt.

Ik denk dat de meeste halal slagers wel een redelijk goed aanbod hebben.

De volgende keer probeer ik die in de wondelgemstraat, daar lijkt het aanbod precies nog groter te zijn.

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: gevonden in Gent voor rauwvoer

Berichtdoor jeanine » ma aug 27, 2012 6:29 pm

Het rundvlees kan je bij elke slager krijgen en een stukje botervet(rund) ook ;)
Afbeelding

Kimster
Berichten: 0
Lid geworden op: zo apr 29, 2012 2:52 pm
Locatie: Gent

Re: gevonden in Gent voor rauwvoer

Berichtdoor Kimster » wo sep 12, 2012 2:55 pm

We zijn zondagvoormiddag bij Emra geweest want ze zijn dus op zondag ook open! Ze hebben een prima aanbod en we waren weinig geld kwijt voor onze vleesmengeling mee samen te stellen.

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: gevonden in Gent voor rauwvoer

Berichtdoor jeanine » wo sep 12, 2012 4:56 pm

:domhoog: Fijn dat het bevallen is.
Afbeelding


Terug naar “Voeding & voedingsproblemen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten