Bestelling Totally Ferret ...

Of het nu over harde brokken, natte voeding of BARF gaat, geen vraag is te gek, geen antwoord te veel. Is fretlief verzwakt, te mager of juist te mollig? Weet je niet wanneer je moet overschakelen van baby- naar performancevoeding? Heeft je fret extra vitamientjes nodig? Al deze vragen en veel meer kan je op dit forum kwijt. Geef in je topic ook zo veel mogelijk relevante informatie mee zodat anderen een klare kijk op jouw situatie en vraagstelling krijgen.
Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Bestelling Totally Ferret ...

Berichtdoor Margiet » wo nov 28, 2012 8:42 pm

Kreeg net de vraag of er nog een bestelling geplaatst moest dit jaar, anders kan het ten vroegste weer half januari ...

Iemand Totally Ferret Activ, Baby of Senior (7.5kg) nodig?

TF Activ : 37.5 ,- €
TF Baby : 52.5 ,- €
TF Senior : 4 zakken van 1.75kg voor 60 ,- €

Dit waren de prijzen voor de nieuwe BTW in Nederland in voege ging, kunnen dus iets veranderd zijn ... Heb de laatste keer ook al meer moeten betalen dan ik hier had doorgegeven ... xp

Vermits ik alleen zou oprijden voor het halen van de bestelling, kan het wel zijn dat ik (op aanraden van verschillende mensen) deze keer ietsjes meer vraag als deelname in de (vervoers-)onkosten ... Doe dat niet graag maar het is idd een kostelijke grap om alleen te betalen telkens en tenslotte maakt toch iedereen nog "winst" op het eten in vergelijking met de prijzen van hier ...

Als ik ga moeten opgaan zou ik ook Waltham (Convalescense Support) proberen te bestellen. Die was vorige keer 21.5€ (per 10 zakjes), al aangepast dus ...

Laat maar iets weten ...
Afbeelding

jonalies
Berichten: 0
Lid geworden op: wo jun 20, 2012 6:35 pm

Re: Bestelling Totally Ferret ...

Berichtdoor jonalies » do nov 29, 2012 5:56 am

hey Margiet, het is niet meer dan normaal dat je iets rekent voor de brandstof (en je steekt je tijd er ook in ), als het kan zou ik graag de Waldham bestellen want Lillyke lust dat zo graag en kan het gebruiken.

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: Bestelling Totally Ferret ...

Berichtdoor Margiet » do nov 29, 2012 1:06 pm

Zullen we dan eens meebrengen voor ons verwend spookje, hé!! :p

De rest van de bestelling gaat precies via FB .... :bow:
Afbeelding


Terug naar “Voeding & voedingsproblemen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 48 gasten