Verjaardagsmenu

Of het nu over harde brokken, natte voeding of BARF gaat, geen vraag is te gek, geen antwoord te veel. Is fretlief verzwakt, te mager of juist te mollig? Weet je niet wanneer je moet overschakelen van baby- naar performancevoeding? Heeft je fret extra vitamientjes nodig? Al deze vragen en veel meer kan je op dit forum kwijt. Geef in je topic ook zo veel mogelijk relevante informatie mee zodat anderen een klare kijk op jouw situatie en vraagstelling krijgen.
Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Verjaardagsmenu

Berichtdoor Angelke » vr mei 21, 2010 8:27 pm

Omdat 2 van mijn schatten dit weekend verjaren :king: en ik dan geen vlees kan geven (B&B) hebben ze vandaag redelijk wat lekkers gekregen straks komt hun laatste feestmaal.

Deze morgen kregen ze 3 eendagskuikentjes en 2 babycavias (om 4.30)
Toen ik om 11.30 ben opgestaan hebben ze een konijnenpoot en muizen gekregen.
Straks krijgen ze rundsbeen, kippenhartjes en kippenmagen overgoten met een eigeel en een beetje ferretone

Ik heb er spijtig genoeg geen fotos van (geen batterijen meer) :hammer:

Even ter informatie mijn fretten hadden ook de hele dag door hun brokken staan. De bankirai op het terras is beschermd door plastiek vant fabriek hier want het is nogal een bloederige bedoening geworden
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: Verjaardagsmenu

Berichtdoor jeanine » vr mei 21, 2010 8:50 pm

Het kan maar gesmaakt hebben :D
Afbeelding


Terug naar “Voeding & voedingsproblemen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten