dikke bollekes

Of het nu over harde brokken, natte voeding of BARF gaat, geen vraag is te gek, geen antwoord te veel. Is fretlief verzwakt, te mager of juist te mollig? Weet je niet wanneer je moet overschakelen van baby- naar performancevoeding? Heeft je fret extra vitamientjes nodig? Al deze vragen en veel meer kan je op dit forum kwijt. Geef in je topic ook zo veel mogelijk relevante informatie mee zodat anderen een klare kijk op jouw situatie en vraagstelling krijgen.
Gebruikersavatar
kysimoza
Donateur
Donateur
Berichten: 0
Lid geworden op: ma apr 11, 2011 7:22 pm

dikke bollekes

Berichtdoor kysimoza » ma okt 24, 2011 3:19 pm

Vandaag heb ik mijn dikke bollekes eens wat vis gegeven amaai smullen!!!!
ze zijn ook dikkertjes aan het worden ze eten vriwel heel goed :)
NU vroeg ik mij af geven jullie jullie fretsel vitaminen ofzo voor de winter of niet?
ze krijgen bij mij wel elke week van diene maltpasta als ik hun nagels knip enzo en soms krijgen ze een eitje.
Vlees krijgen ze ook heel soms dit vooral dan kippe levers en hartjes,want twix eet geen vlees.
Siska lekt er constant aan en kyra die vreet het op en word er zelf gek van :king: :)

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: dikke bollekes

Berichtdoor jeanine » ma okt 24, 2011 3:44 pm

Succes morgen bij het uitkuisen van de kattenbak :p xp
Ik geef geen vitamientjes bij aan de fretten. Hooguit enkele druppels zelfgemaakte olie met wat zalmolie er in om nageltjes en andere vervelende klussen te klaren. Ik denk ook niet met een volwaardige voeding dat ze deze te kort komen. Tijdens Milo zijn heel slechte periode kreeg hij een vitaminepreparaat voor zwangere vrouwen aangeraden door de da. Milo kreeg er binnen de kortste keren een allergie aan en gelukkig had ik er medicatie tegen.
Afbeelding

Gebruikersavatar
kysimoza
Donateur
Donateur
Berichten: 0
Lid geworden op: ma apr 11, 2011 7:22 pm

Re: dikke bollekes

Berichtdoor kysimoza » ma okt 24, 2011 7:01 pm

bwa valt nog mee de kattenbak zenne :)
maak die redelijk veel leeg telkens dat ik op terras kom maak ik m leeg dus :)
morgen voor ik ga werken en als ik terug kom van werken nog eens en dan laat ik ze los :)
Probeer gewoon zeker te zijn dat ze een goed genoeg vetlaagje krijgen moest het echt weer zo grellig vriezen dat ze niet koud krijgen. :)

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: dikke bollekes

Berichtdoor Margiet » ma okt 24, 2011 9:58 pm

Wacht maar tot die vis verteerd is ... xp

Hier kwam er ook eentje binnen dat lang op vis had gestaan, dat hebben we haar snel afgeleerd!! :rol: En de laatste pup die hier "terecht" kwam dit jaar, werd zelfs weg gedaan omdat de poepbak vréselijk was. Dat het eigenlijk aan de baas lag, wilden de mensen alleen niet aannemen ... :(

Hopen dat het buitenluchtje het wat verdoezelt!! :p
Afbeelding

Gebruikersavatar
kysimoza
Donateur
Donateur
Berichten: 0
Lid geworden op: ma apr 11, 2011 7:22 pm

Re: dikke bollekes

Berichtdoor kysimoza » ma okt 24, 2011 10:15 pm

hahaha bwa :) als twix op de bak ga stinkt m zoiezo uren in de wind :)
je verga bijna van de geur lol :)
zal morgen wel merken zekers :D
xd


Terug naar “Voeding & voedingsproblemen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten