FERRETONE

Heeft je nieuwe aanwinst net je handen geperforeerd en ben je op zoek naar een methode om dat af te leren? Of blinkt zijn vacht niet meer, dan kan je hier terecht met al je vragen over de verzorging, de opvoeding en de huisvestiting van je fret.
Gebruikersavatar
Hoste
Berichten: 229
Lid geworden op: za sep 10, 2005 11:56 am
Contacteer:

Berichtdoor Hoste » wo jan 10, 2007 9:31 am

Januari 2007: eight in one produkten mogen niet meer in Europa geimporteerd worden. Dit is de reden waarom de produkten niet meer verkrijgbaar zijn.


op de site van fretten.nl staat dus dat er geen eight in one producten meer kunnen geïmporteerd worden in europa. dus, ook in nederland zullen we geen ferretone meer vinden...

maar, als we met een aantal samen bestellen kunnen we dus gerust bussen uit amerika zelf over laten komen he... want als je deze individueel moet bestellen zou dit kunnen duur uitkomen, als we echter een doos kunnen laten meekomen met een container, zijn we weer voor even goed he...

info@eightinonepet.com is de e-mail van de producent

http://www.eightinonepet.com/products.php?main=31 is de site met al hun producten

ik kan eens luisteren wat transport me kost via een kennis die wekelijks een container autoonderdelen importeerd...

ik stel voor om anders elke 4 maand de bestellingen te verzamelen, en dan gewoon rechtstreeks importeren... als er nog andere amerikaanse producten zouden moeten meekomen laat't dan ook weten he, hoe meer zaken er samen kunnen besteld worden hoe lager de transportkost voor iedereen...

met groeten
Hostekes


[Gewijzigd door Hoste op 2007-01-10 09:34:09]

Gebruikersavatar
Karlien
Berichten: 225
Lid geworden op: ma mar 06, 2006 11:31 am

Berichtdoor Karlien » wo jan 10, 2007 4:07 pm

Ewel, ik ben vandaag naar dat winkeltje in Wetteren geweest. en dienen meneer wist mij ook te vertellen dat als ze het in Nederland niet meer kunnen hebben, dat ik alleen nog maar bij de producent kon proberen.

en ik ging dat dus juist doen vandaag, maar dan lees ik uw boodschap hier.

Ik vind dat een heel goed idee van u. Maar het is misschien idd best om eerst eens te informeren hoeveel de transportkosten zouden zijn. Want anders zou het op den duur een beetje superduur zijn voor een fles ferretone.

Maar ik en mijn nicht Katrien, zijn zeker geintereseerd als je ermee verder gaat.
Geluk is als een vlinder: wanneer je hem tracht te grijpen blijft hij altijd net buiten je bereik; maar wanneer je rustig blijft zitten komt hij misschien op je hand zitten...

Gebruikersavatar
Sebastiaan
Berichten: 48
Lid geworden op: zo nov 26, 2006 6:34 pm

Berichtdoor Sebastiaan » wo jan 10, 2007 4:08 pm

Ik koop de mijne op de turnhoutsebaan in Antwerpen , reptile paradise noemt die winkel denk ik. Niet op de naam afgaan want ze hebben er meer dan dat :). Heb er vorige week nog 2 tubes gekocht.
Dacht dat dit misschien goede tip zou zijn moest je echt niks meer vinden.

P.S. Ik geloof zelfs dat ik het met de bazin nog over die importproblemen gehad heb en zij wist er niks van.. :?

Gebruikersavatar
Hoste
Berichten: 229
Lid geworden op: za sep 10, 2005 11:56 am
Contacteer:

Berichtdoor Hoste » do jan 11, 2007 7:38 am

misschien dat die in antwerpen nog wat stock over heeft, eens ik vandaag op m'n andere school ben en dus aan al m'n adressen kan zal ik eens informeren wat de kosten zijn om iets mee in een container laten af te komen, ik geloof wel dat dat in schijven per zoveel kilo is dat er word gerekend daarom ook dat we best er zoveel mogelijk samen worden besteld, zeker ook omdat de administratiekosten 't zelfde meestal blijven of het nu om 1 of 100 bussen gaat...

we houden jullie op de hoogte en zondag kunnen we dit anders gerust ook op de speelnamiddag eens uitpluizen...

met groeten
Hostekes

Sophie
Berichten: 11
Lid geworden op: zo dec 10, 2006 8:32 pm

Berichtdoor Sophie » vr jan 12, 2007 8:58 pm

Seg maar ik heb net nog een flesje besteld en aangekregen van casper dierenspeciaalzaak (fretten.nl) ... is dat dan een andere soort ferretone? Het is van het merk Ferret Farm en noemt voluit Ferre-T-Sup(er) Tone, voor een glanzende vacht. En mijn fretjes vinden het heeel lekker :)

Gebruikersavatar
weazel
Donateur
Donateur
Berichten: 443
Lid geworden op: di jan 17, 2006 4:59 pm

Berichtdoor weazel » za jan 13, 2007 12:09 am

Gebruik ook Ferre-T-Sup(er)Tone als ik hun nageltjes knip ;
met zulke fles kom kom ik nog een paar jaar toe :D
En onze Sadaki die geen kippenhartjes luste , is van mening veranderd
sedert ik er een paar druppels Ferre-T-Sup(er)Tone over deed (@)
of " Kippenhartjes gewenteld in een sausje van Ferretsupertone " :D
Van over de regenboogbrug ,ver weg en toch zo dichtbij ; Mickey , Fleurtje , Picko, Saddaki , Lotje , Sissi , ons Fientje en een beetje van mezelf . . . .

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » za jan 13, 2007 2:55 am

Die van mij eten ook die vloeistof van Ferret farm, maar idd Sophie, dat is net iets anders dat de 8 in 1 van Ferretone. Deze fles die ze hier ook Ferretone noemen nu de rest echt niet meer te verkrijgen schijnt te zijn, bevat meer olie en levertraan dan de gewone ferretone heb ik me laten wijsmaken. Ze lusten ze hier allebei, maar ik vraag me eerder af welke de gezondste is. Als blijkt dat dat die 8 in 1 is, ik ga dat volgende week zeker vragen als ik bij de Da kom, doe ik graag mee met je voorstel Michael. Zullen het daar zondag nog over hebben dan.

En ja, hier is die 8 in 1 ook tot het laatst beschikbaar gebleven in de reptielenzaak die echt wel veel meer dan dat heeft, ook hier, maar zelfs daar hebben ze me vorige maand gezegd dat het na deze lading over and out zou zijn. Ben dus echt wel geïnteresseerd ja!! En ja ~0 een jaar geleden was ik ook nog maar in de helft van mijn 2de fles op de 4 jaar dat ik toen 2 fretjes had, maar nu met die bende van 14, opvangertjes inbegrepen, en met verschillende zieke of nog niet zo heel goed verzorgde binnenkomers, gaat het er net iets sneller aan door!! Niet per fles per maand, maar toch, ... een pak sneller!!! :D :D
Afbeelding

asca
Berichten: 2
Lid geworden op: wo jan 10, 2007 2:43 pm

Berichtdoor asca » za jan 20, 2007 1:27 pm

Moest dit doorgaan ben ik ook wel geintreseerd in een paar flesjes.
Je mag me altijd een pb sturen of ik zal het hier proberen te volgen.

Gebruikersavatar
weena
Donateur
Donateur
Berichten: 37
Lid geworden op: do jun 10, 2004 2:26 pm

Berichtdoor weena » wo feb 28, 2007 7:40 pm

jep dees is zeker een om te volgen hoor, want die namaak producten die we nu gekocht hebben moeten onze rakkers niks van weten hoor, ze lekken er eens aan (soms) en dan lopen ze gewoon door

groeten


Terug naar “Opvoeding, Huisvesting, Verzorging....”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 58 gasten