Safari en Fierro opvoeden

Heeft je nieuwe aanwinst net je handen geperforeerd en ben je op zoek naar een methode om dat af te leren? Of blinkt zijn vacht niet meer, dan kan je hier terecht met al je vragen over de verzorging, de opvoeding en de huisvestiting van je fret.
Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Berichtdoor a3ke » do mei 22, 2008 6:46 pm

Tijd om eens meningen en methodes van aanpak te gaan opvragen bij iedereen

Onzen Fierro en Safari hebben kennisgemaakt en slapen en lopen nu samen rond

Safari is wat ziekjes geweest en dus niet meer "den beer" van vroeger zoals sommigen hem hebben gekend trouwens , ook is ie niet meer zo de sloef , het engeltje dat hij was

Sinds de tweede dag ging het met hemzelf wel veel beter , hij is immens actief ineens , springt EN mokt ! , Safari hadden we nog nooit niet zo gezien

Maar , hij komt niet meer naar ons toe en als we hem willen vastnemen bijt hij (met of zonder handschoenen) , naar Fierro bijt ie gedurig , tot geblaas en ongenoegen toe van Fierro

Fierro , den bijter , bijt ook nog steeds en gemeen hard naar BLOTE vingers armen handen en benen (doe , al is het chirurghandschoenen 1/10de mm dik aan en ie bijt niet) , verschrikkelijk , sinds de tweede dag echter bijt die nu weer niet meer naar Safari (heel uitzonderlijk wel , als Safari het echt uithangt)
Ook interreseert hem precies niet veel meer , de omgeving wel maar vroeger was alles speelgoed etc , en nu ....

Voorlopig heb ik weer 2 dikke opgezwollen vingers en riskeer ik niets meer , steeds de handschoenen aan nu

Hoe krijg ik die 2 bengels nu "tam" , zo mogen best actief zijn , mega ze zo te zien , maar Leen durft niet meer bij beide in de buurt komen nu en ik weet niet meer hoe wie aan te pakken

Had me een week met Fierro beziggehouden , als ie beet of wilde bijten gestraft en het leek succes te hebben ik mocht hem strelen , hij vloog niet meer direct naar de vingers en hand , en dan had ie me weer te pakken , nu met gouden tip van Powerke direct water , hij was direct los , goed gestraft en in kooi gezet

Ik dacht , Safari blijft braaf en Fierro zal het van Safari leren , nu bijten ze alle 2 en doen alle 2 helemaal anders (Fierro is niet meer zo wild als vroeger , wel nog jan zonder vrees en Safari is gewoonweg een totaal het omgekeerde van een brave , tamme sloef)

Alvast bedankt voor het lezen en de enige raadgevingen/vaststellingen

Tineke
Berichten: 57
Lid geworden op: ma aug 13, 2007 7:23 pm
Contacteer:

Berichtdoor Tineke » do mei 22, 2008 7:45 pm

oeioei, hier heb ik ook geen tips voor vrees ik.
het zijn echt wel volhouders zo te horen.
ik kan niet meer zeggen dan blijven straffen en volhouden want als je dat opgeeft zijn zij helemaal de baas en zal het nooit meer veranderen.
de echte tips en methodes zul ja van meer ervaren frettenliefhebbers moeten krijgen vrees ik.
wat ik wel kan zeggen: bij ons hielp het door ons tinka serieus maar dan bedoel ik ook serieus te straffen en in haar kooi te steken, terwijl de ander verder mocht spelen. na een kwartiertje nog eens proberen bijten ze weer opnieuw in de kooi en nu langer wachten of laten zitten. het klinkt hard, ik kon daar ook niet mee om maar na een week kreeg mijne vriend haar toch tam op deze manier en nu is het een sloefke geworden toch naar mij en steve toe naar andere personen is ze nog steeds onvoorspelbaar.

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » do mei 22, 2008 7:48 pm

Ik wou dat ik je kon helpen met je probleem, maar doorbijters heb ik nog niet gehad. Je hebt vooraf wel voldoende overal je licht opgestoken en ik denk over alles en nog wat info opgezocht. Weinigen doen zoveel moeite voor ze fretten in huis halen. Het enige dat ik kan zeggen is dat die beestjes de laatste tijd en misschien ook reeds voordien bij verschillende mensen zijn geweest wat het vertouwen wel niet ten goede zal gekomen zijn. Als ik het goed begrijp moeten ze ook nog een keer aan elkaar wennen. Je zal heel veel geduld moeten opbrengen om die goed te krijgen en dat Leen er schrik van heeft is dan ook niet verwonderlijk. Het zou toch beter zijn mochten ze aan beiden kunnen wennen. Misschien is het een magere troost voor je maar blijkbaar zitten er in de opvang ook van die stijfkoppen bij mensen met veel ervaring en waar het moeilijk gaat. Hoste zijne Picachou was ook zo een ramp en nu een braaf fretje geworden. Het heeft wel lang geduurd voor hij z'n verstand gebruikte. Succes en verzorg je goed.
Afbeelding

Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Berichtdoor a3ke » do mei 22, 2008 8:07 pm

ja ik ben eraan aan het denken volgende zondag ze thuis te laten en alleen te komen , spijtig , maar gezien safari erger is geworden door Fierro denk ik niet dat ze veel van andere fretsels zullen leren

verder hier wil/denk ik de komende dagen/weken steeds voorzorgen te gaan nemen (handschoenen) , maar veel oppakken en knuffelen en geen straffen
zeker safari , als je die wil vastnemen hapt ie al in het wilde weg en gaat ie lopen , heb je hem te pakken , zelfs al loopt ie al uren rond wriemeld ie direct weg
fierro blijft gewoon snuffelen en als je hem vastneemt kijkt ie zo ??? en is ie verbazend rustig
alleen blood vlees in eenderd welke vorm is vanop afstand ernaartoevliegen en doorbijten , handen net ervoor met sterke zeep wassen om totaal andere geur zelfs aan te nemen , niks nada , vlam erin

Oh Hans , weet jij raad ? en neem ik ze zondag mee of niet ?

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » do mei 22, 2008 8:26 pm

Soms happen ze gewoon door een vreemde geur. Net ondervonden met Milo, teennagels gelakt en voetcreme aangebracht en ineens had hij ongezonde intresse naar mijn tenen. Die speelnamiddag zou ik toch wel uitstellen tot ze wat rustiger worden en aan je gewend zijn. Het is nu reeds zoveel nieuwe dingen aanleren dat ik denk dat ze nog meer overstuur gaan geraken. Gun ze eerst de nodige rust zodat ze vertrouwen in je kunnen krijgen.
Afbeelding

Gebruikersavatar
bren
Berichten: 151
Lid geworden op: vr sep 07, 2007 3:06 pm
Contacteer:

Berichtdoor bren » vr mei 23, 2008 12:51 am

Je zegt dat Safari ziekjes geweest is ? Ben je zeker dat hij genezen is ? Misschien heeft hij gewoon ergens pijn ? en moet er niet verder gezocht worden naar zijn gedrag, ik vraag het maar ;)
In ieder geval heb ik niet echt raad want heb dat hier niet voor gehad maar misschien kunnen Margit en Bull je verder helpen ? zij hebben hier meer ervaring mee he

Groetjes en veel succes in ieder geval ;)
Afbeelding
Groetjes en mokjes van Ketje , Sporting , Zitka , Frutos en Chiquita XXX

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » vr mei 23, 2008 1:30 am

Ik kan je helaas niet echt helpen maar idd sommige happen naar een vreemde geur ik zit trouwens ook met het probleem dat de welopgevoede de kuren van de onopgevoede overneemd. Dus echt helpen kan ik niet. Hier heb ik een speciale soort carier (kattencarrier) die ik gebruik voor te straffen als ze het te wild doen of te hardnekkig doordoen met wat niet mag let we ik gebruik die carrier ok niet als carrier voor de fretten want in hun kooi hebben ze iets teveel plezier nog. Maar dan heb ik nog het probleem dat als ik Angel straf da ik dan Pogo meestraf want die kan ni goed zonder Angel als ik integendeel Pogo straf dan ist enkel pogo
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

ufo
Berichten: 0
Lid geworden op: za mei 15, 2004 10:35 pm
Locatie: Reet

Berichtdoor ufo » vr mei 23, 2008 1:03 pm

bijten ze enkel als je ze vastneemt of komen ze ook bijten als je gewoon passeerd ,
zelf heb ik ook al verschillende bijtfretjes gehad die na een tijdje sloefkes zijn maar ik heb ze allemaal verschillend aangepakt
pittbulleke ze heeft haar naam gekregen met reden ;) haar hebben we braaf gekregen niet door te straffen maar zoveel mogelijk laten los lopen en haar zoveel mogelijk laten doen zodat ze haar energie kwijt kon en ons leerde vertrouwen , straffen had bij haar eerder een averechts effect ze moest gewoon handen leren vertrouwen
nu is ze een schatje
alles hangt er wat vanaf waarom ze bijten , is het uit angst of is hij dominant als je dat weet kan je pas verder
Groetjes, ufo
fretjes : Maya ,Kai , Taico , Yellow , Zippo en Mieke
poezen :Lucky ,Tsumi ,Britney , Sasha , xena en macho
honden :Lizzy en Spike
kipjes :Rosse ,Witte , Babbel , Spikkel , Zwartje en Jumper , Goldy
Duifjes : Suske en Wiske

Gebruikersavatar
skiwi
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 652
Lid geworden op: ma feb 16, 2004 7:33 pm
Locatie: Boom
Contacteer:

Berichtdoor skiwi » vr mei 23, 2008 2:56 pm

Origineel gepost door ufo
alles hangt er wat vanaf waarom ze bijten , is het uit angst of is hij dominant als je dat weet kan je pas verder
het zal eerder zijn dat hij dominant is (Fierro dan toch), angst is een woord dat hij volgens mij zelfs niet kent ;-)))
Mieke & Tom, sinds kort fretloos.

Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Berichtdoor a3ke » vr mei 23, 2008 4:52 pm

Karakterbeschrijvingen van de fretten OP DIT MOMENT (want ze zijn wel veranderd)

Fierro : Jan zonder vrees , niet zo echt speels maar wel nieuwsgierig en lenig , na een 5 minuutjes onoplettendheid zat ie ineens op men werkbank (en echt totaal geen mogenlijkheid normaal dat ie daar opkan eh , Fierro vind wel een weg)
Bijten doet ie enkel nu naar Safari als die het echt uithangt
Neem hem vast met de handschoenen of ie passeert gewoon , das snuffel snuffel , meer niet , ruikt of ziet ie bloot vlees (armen , handen , vingers , tenen) vliegt ie er , meestal met zen bek wijd open , naartoe (en ie bijt steeds gemeen hard door)
Als je hem wil opnemen gaat ie niet lopen ofzo , hij is geinterreseerd maar niet zo "kom pak mij mij mij" en strelen met de handschoenen gaat ook goed , ie ligt dan rustig maar het interreseert hem niet echt , na een tijdje wil ie natuurlijk weg

Safari : Tegen Fierro is ie wild , aggressief , constant met bek open en springen en mokken , van ons gaat ie lopen , als je hem laat doen bijt ie niet als ie passeert en/of snuffelt , doe je aangestalte om hem te pakken eenderd hoe , loopt ie weg of gaat zen bekje al open
Bij je houden is onmogenlijk (vanaf secondende 1 wriemelen) en strelen durft ie naar de handschoen happen of het hand dat hem vast heeft

Tussen de 2 gaat het stillaan beter , de momenten dat ze elkaar precies niet kunnen dulden minderen , bij elkaar kruipen of bij elkaar wakker worden resulteerd niet elke keer weer in mokken en elkaar bijten

Een betere beschrijving van de huidige situatie kan ik niet meer geven (met beetje voorgaande erbijgenomen)

@ Skiwi : Safari kende het concept bijten ook ni tot voor kort :(
@bren : Bart heeft 2 maal nu ondertussen volledige checkup gedaan , ie is in orde en zeker aan zijn levenslust en speelgedrag nu te zien ist ie er dubbel en dik bovenop , aan de rest :? ~_~

koyotito
Berichten: 0
Lid geworden op: wo jul 04, 2007 2:53 pm
Contacteer:

Berichtdoor koyotito » vr mei 23, 2008 5:33 pm

hey,
Ik zou zeggen Safari is gestresseerd door Fierro erbij te komen en gedraagt zich agressief daardoor naar jullie toe? Als het dat is zou ik zeggen juist wel aandacht geven, misschien wat apart aandacht geven zonder dat Fierro rondloopt ofzo, want anders is dat extra stress? Ik denk dat je bij Safari opnieuw zijn vertrouwen moet winnen?

En Fierro dat lijkt echt wel aan het 'mensenvlees' te liggen. Ik weet niet maar als je nu een snoepje geeft ofzo ? Dan vliegt hij toch ook niet direct naar je hand of wel?En als je nu een gat in een handschoen snijdt :-). Het lijkt een dom idee, maar zo'n dingen passen ze vaak toe, in kleine stapjes werken :-).

Weet niet of dit gaat werken, maar zo zou ik het aanpakken, lijken mij toch twee totaal andere gevallen.

Misschien dat ik ze zelfs opnieuw zou scheiden om te zien of het dan met Safari bv beter gaat. Want je zegt dat ze wel samen slapen, maar eigenlijk gaat Safari altijd naar hem happen enz? Hij aanvaardt hem precies toch nog niet volledig. Misschien moet je een stap terug nemen om twee stappen vooruit te kunnen gaan.
Of kan er niemand hier eens bij u komen kijken om u te helpen? Want gedragingen dat ziet ge toch beter dan zo omschrijven natuurlijk.

Leuke namen trouwens!

groetjes
-Dieren zijn geen gelijken of ondergeschikten, het zijn andere volkeren die zich samen met ons in het net van het leven en de tijd bevinden-
Henry Beston

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » vr mei 23, 2008 6:30 pm

Ja idd, ik was ook al aan 't denken of het niet beter zou zijn hen weer even te scheiden. Als het gedrag van allebei zo veranderd is door de aanwezigheid van de andere, denk ik dat ze in de eerste plaats daar problemen mee hebben.

Nu wordt hier aangeraden het aan Bull of mij te vragen, maar ben je al eens tot bij Alwin geweest? Ik zeg niet dat Alwin er een poezebeestje van maakt hé, maar hij ziet snel waarom de fret in kwestie bijt. Of het nu om angstproblemen of agressieve reacties gaat, je moet echt zien te weten te komen waarom ze zo doen en zeker óf ze ook zo doen als ze weer even "apart" leven. Een kant-en-klare oplossing zie ik hier niet dadelijk, straffen helpt echt niet bij elke fret, dat heb ik hier ook mogen ondervinden. Ons Quiana moest je toon nog maar omhoog horen gaan of haar tanden kwamen te voorschijn!! Ergens vermoed ik dus dat ze in haar vorig "leven", enfin, hare vorige thuis, veel kabaal met geweld of iets onaangenaams heeft geassocieerd.

Dat blijven bijten in bloot vel heb ik Quiana ondertussen zo goed als afgeleerd gekregen. Het enige plaatsje waar ze nog niet aan kan weerstaan is de bovenkant van mijn onderarm!! Daar moet ik dus altijd opletten, gaat haar neusje die kant op dan draai ik haar even om!! De andere plaatsen, vooral de vingers, kin en neus heb ik haar afgeleerd door haar telkens iets lekkers erop te presenteren!! Dan Ferretone, dan een stukje kip of een beetje vitaminenpasta en telkens pas als ze haar tuigje aanhad, zodat ik haar met hare "collier" kon pakken als ze poging ging doen tot bijten!! Dat was dus echt heel erg opletten in welke stand dat mondje naar mijn vinger ging en zodra ze die pogingen tot bijten wegliet en de vinger in kwestie rustig benaderde, mocht ze het snoepgoed aflikken. Ik kan je maar één ding zeggen : het heeft mij bij Quiana dik 6 maanden gekost, maar het is ondertussen lang en breed de moeite gebleken!! Het is een echte schattebol!!

De aanhouder wint, hé, maar dat dacht je zelf al wel mss ... :P :P ?? Succes!!
Afbeelding

Gebruikersavatar
bull
Berichten: 517
Lid geworden op: za jul 24, 2004 11:08 am

Berichtdoor bull » vr mei 23, 2008 7:48 pm

tja, het zal zo te horen een zure appel zijn om doorheen te bijten maar denk eraan de volhouder wint.

en troost u, ik heb er hier momenteel ook zo een paar zitten.
[img]http://usera.imagecave.com/bull/gratisbanners.gif[/img]

life sucks!!!..............maar er zijn ook goede dagen!!!

Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Berichtdoor a3ke » vr mei 23, 2008 8:13 pm

Origineel gepost door bull

tja, het zal zo te horen een zure appel zijn om doorheen te bijten maar denk eraan de volhouder wint.

en troost u, ik heb er hier momenteel ook zo een paar zitten.
idd

BTW , alles staat hier klaar voor u eh ;) ;)

en dan kunde ineens uw oordeel eens vellen over de 2 hier eh

Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Berichtdoor daikiri » vr mei 23, 2008 10:36 pm

zijn ze gecastreerd?
hoelang al??
hoe oud zijn ze ??
d
traantjes van menti-quila-digo-Isaura-shuriken-Ace-Masai -Aleksi Amon-Solita-Sierra Tia Mythos Amargith-muis*mijn dierbare jongens, tot ooit! Bie, zoet en ventie piet dai kit leil- wenni-ty-Tsum-vanna -maan-Fisto-Tiamo-Ilona-Rocco-Mada

Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Berichtdoor a3ke » za mei 24, 2008 8:24 am

Origineel gepost door daikiri

zijn ze gecastreerd?
hoelang al??
hoe oud zijn ze ??
d
Biede zijn gecastreerd , Fierro een 8 dagen geleden en Safari meer dan 2 maand geleden
Safari schattten ze/we tussen 1 a 2 jaar , Fierro is 1 jaar en 2 maand

Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Berichtdoor a3ke » za mei 24, 2008 9:00 am

En ze zitten nen dag of 6 bij elkaar nu en schieten wel steeds beter en beter met elkaar op , alleen tijdens spelen is Safari veel speelser dan Fierro


[Gewijzigd door a3ke op 2008-05-24 09:12:17]

Gebruikersavatar
bren
Berichten: 151
Lid geworden op: vr sep 07, 2007 3:06 pm
Contacteer:

Berichtdoor bren » za mei 24, 2008 12:29 pm

Voor de moment zijn de meiden ook "lastiger" op elkaar hoor dikwijls eens geblaas enzo en zijn ook nog maar één week geholpen dus misschien heeft dat nog met de hormoontjes te maken ? Vroeger deden ze dat nooit.

En is het Bart vanderkuylen waar je het over hebt ? Tja die heeft Zitka ook 2 keer gezond verklaard tot ik bij een andere Da ging en direct echte onderzoeken gedaan heeft , zonder er maar naar te gokken.
Voor hetzelfde geld was ons ventje er nu niet meer ~_~

Maar ja jij zal je fretjes wel goed genoeg kennen zeker om te zien of ze ziek zouden zijn , of zich slecht voelen ?

Groetjes en veel succes in ieder geval ;)
Afbeelding
Groetjes en mokjes van Ketje , Sporting , Zitka , Frutos en Chiquita XXX

Gebruikersavatar
bull
Berichten: 517
Lid geworden op: za jul 24, 2004 11:08 am

Berichtdoor bull » zo mei 25, 2008 7:00 am

@a3ke zal waarschijnlijk een van de volgende zaterdagen worden als ik niet moet gaan werken. %)
[img]http://usera.imagecave.com/bull/gratisbanners.gif[/img]

life sucks!!!..............maar er zijn ook goede dagen!!!

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » ma mei 26, 2008 11:42 am

Origineel gepost door bull

@a3ke zal waarschijnlijk een van de volgende zaterdagen worden als ik niet moet gaan werken. %)
joepie kan ik nog is gaan shoppen met ons moeder.
:D :P
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Berichtdoor a3ke » za jun 07, 2008 10:43 am

Nieuws van het front :D

Na wat strubbelingen en Safari eventjes laten bekomen in de penthouse van de nation en de goede raad van velen en van alwin na zen huisbezoek heeft toch al wat vruchten afgeworpen

Belangrijk te vermelden is dat onze familie uitgebreid is ondertussen met een nieuw lid , Martini :)

Een zelf opgevangen Rammetje dat gecastreerd was en in orde , zijn bazinetje (Lidia uit Heist-Op-Den-Berg) vond niet meer de nodige tijd voor hem en hij miste zijn overleden speelkameraadje zo enorm dat , eens ze wist dat hij hier in goede handen zou terrecht komen , ze met minder aarzeling afstand heeft gedaan van haar frettemans

Ik hou haar op de hoogte en ze is natuurlijk altijd welkom om hare fretsel te komen bezoeken

Nu , terug naar de situatie van de groep

Na inzet van Martini in 3 pogingen (1)Martini doodsbang en pieuuuw anaalkliertjes meermaals te ledigen 2)Martini te dominant naar de oren van Fierro en Safari en 3)Martini blijkt dan toch de dominante van de groep te gaan worden maar ze willen sporadisch toch al samen slapen nu ) lijkt alles goed te gaan

Ze krijgen allemaal een "eat candy to you drop" sessie , snoepjes tot ze niet meer willen dus

Dit om het vertrouwen dat bij Safari en Martini weg was/niet meer was terug te brengen en voor onze Fierro , de geobsedeerde door vlees , zeker een goede band mee te maken

Ondertussen is Safari meestal bereid opgepakt te worden , alsook Martini , beide durf ik zelfs meestal zonder handschoenen , soms merk ik ook niet , nog even volhouden

Fierro die blijft rasecht kicken op vlees , vingers , handen , armen , benen , tenen , maakt ni uit , bijten en doorbijten en snel

Die is al afgestraft geweest , ni normaal , en toch doet ie het nog steeds

Hij kent wel boos roepen en blazen en tik krijgen , dat zeker begrijpt ie maar al te goed , maar de drang is precies te groot

Tis een specialeke zeer zeker want als je hem ziet , tis "onzen beer" , iemand dat zijn vleesobsessie niet weet zou hem zo oppakken en vertroetelen , aaibaarheidsfactor 10

Op zicht dus ....

Voila , weer een ingaveke in den dagboek

Doorbijten , ik weet het wel , maar als nog iemand tips heeft :\

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » za jun 07, 2008 11:24 am

a3ke vetel me seiet dan ook mar wa van die goeie raad:P
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Gebruikersavatar
skiwi
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 652
Lid geworden op: ma feb 16, 2004 7:33 pm
Locatie: Boom
Contacteer:

Berichtdoor skiwi » za jun 07, 2008 5:55 pm

jawadde Davy!!!
ge gaat er echt wel voor!!!

al ineens een 3e erbij terwijl je nog met zo'n moeilijke gevallen zit!!!!!
Als dit alles achter de rug is, ga je nog een expert worden zoals Margit & Bull in het africhten van de beestjes ;)))))

Toch leuk om te horen dat er toch al enigsinds verandering in aan't komen is ........

tips kan ik je niet geven nee .; denk dat je ondertussen al meer weet als ons ;-)à))))
wij hebben het hier nooit echt zo moeiljk gehad ..
Mieke & Tom, sinds kort fretloos.

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » za jun 07, 2008 9:18 pm

Blijkbaar ben je een volhouder Davy en ik denk dat het je zal lukken ook al neemt het veel tijd om hem lief te krijgen. Mogelijks dat hij wat opsteekt van Martini zijn gedrag.
Afbeelding

vanina
Berichten: 52
Lid geworden op: di aug 22, 2006 7:13 pm

Berichtdoor vanina » zo jun 15, 2008 10:42 pm

heb hier ook in het begin een doorbijtertje gehad, maar dat is al heel erg vermindert... Maar als ik jou verhaal hoor, is het alsof hij dat nu plotseling doet na zijn ziekte?
Misschien heeft het diertje nog ergens pijn? dieren reageren soms aggresief als ze pijn hebben? alhoewel ze een levendige indruk heeft?
Ik zou zeker verder doen met je handschoenen te dragen en hem zoveel mogelijk vast te nemen.
heb hetzelfde meegemaakt en gedaan, zelfs toen de radeloosheid nabij was, en het geeft zeker zijn vruchten afgeworpen!
ik wens je veel succes


Terug naar “Opvoeding, Huisvesting, Verzorging....”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten