Voeding gezocht

Heeft je nieuwe aanwinst net je handen geperforeerd en ben je op zoek naar een methode om dat af te leren? Of blinkt zijn vacht niet meer, dan kan je hier terecht met al je vragen over de verzorging, de opvoeding en de huisvestiting van je fret.
Diablo
Berichten: 7
Lid geworden op: za mei 15, 2004 1:25 am

Berichtdoor Diablo » do mei 20, 2004 11:53 pm

hoi mensen hmmm een hele domme en erge vraag waar of beter nog welke voeding moet ik geven om een vermagerde fret te laten bijkomen terug (momenteel weegt de fret 550g) :? en toch krijgt die eten alvolentee fretje is ziek geweest maar wil maar niet terug op zijn kilo komen wat is er eigenlijk het beste wat ik kan geven want achgarme het beestje ze denken straks nog dat hij geen eten krijgt ze zeggen tegen me van vlees te geven rouw ( mag toch niet) ofwel of heeft er iemand een suggestie voor een menu ben ten einde raad

ufo
Berichten: 0
Lid geworden op: za mei 15, 2004 10:35 pm
Locatie: Reet

Berichtdoor ufo » vr mei 21, 2004 5:18 pm

hoi diablo

ik gebruik gewoonlijk waltham dit zijn zakjes die je moet mengen met warm water en zijn alleen bij de dierenarts te krijgen welke frettenvoeding gebruik je normaal ? want misschien is je voeding niet krachtig genoeg om een verzwakte fret te laten aansterken .

groetjes ufo

Pleuntje

Berichtdoor Pleuntje » vr mei 21, 2004 7:52 pm

Dat gebruik ik ook. Officieel heet het Waltheim convelence dieet. Een papje dat je aanlengt met water. Kun je bij de da krijgen.

Diablo
Berichten: 7
Lid geworden op: za mei 15, 2004 1:25 am

Berichtdoor Diablo » za mei 22, 2004 1:25 am

Franco fret ofzo iets in die aard gemengd met euchanuba voor katten dacht ik
als ik me niet vergis

Diablo
Berichten: 7
Lid geworden op: za mei 15, 2004 1:25 am

Berichtdoor Diablo » za mei 22, 2004 1:29 am

en in welke winkel ofzo krijg je dat gevonden

ufo
Berichten: 0
Lid geworden op: za mei 15, 2004 10:35 pm
Locatie: Reet

Berichtdoor ufo » za mei 22, 2004 11:24 am

is enkel bij de dierenarts te krijgen en kost ongeveer 50 cent per zakje maar met een zakje doe je wel 3 dagen ongeveer .
ik gebruik buiten mijn frettenvoeding ook proplan kattevoeding is niet echt goedkoop maar heb er al enkele fretjes met op de been gekregen na een operatie .
deze voeding word nergens onder de frettenwereld genoemd maar ik en enkele vrienden hebben daar goede resultaten mee
hopelijk is je fretje snel beter
groetjes


Terug naar “Opvoeding, Huisvesting, Verzorging....”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten