Gevonden fret te Koningslo, Vilvoorde

Is je lieveling de deur uit gelopen? Of vond je vandaag plots een fretje aan je achterdeur? Plaats het op dit forum. Vermeld duidelijk het signalement en je eigen coördinaten, zodat anderen je zo snel mogelijk kunnen contacteren. Elk signalement wordt door de moderators doorgegeven aan verschillende andere instanties, dit om de kans op succes te vergroten.
Delasol
Berichten: 0
Lid geworden op: vr jan 29, 2016 11:42 am

Gevonden fret te Koningslo, Vilvoorde

Berichtdoor Delasol » vr jan 29, 2016 11:51 am

Ik heb een fret aan mijn achterdeur die ook de weg naar binnen heeft gevonden via het poezenluik. Mijn poes vind dit helemaal niet leuk en de fret heeft het al meerdere keren hard te verduren gehad. Toch blijft hij terug komen... Ik woon in de Strombeeksesteenweg, je mag me ook telefonisch contacteren op 0479/56.07.21

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: Gevonden fret te Koningslo, Vilvoorde

Berichtdoor Margiet » vr feb 05, 2016 6:06 pm

Jammer genoeg ben ik weer eens op logé moeten gaan in het ziekenhuis en heb dit niet zien passeren.

De mensen die deze fret gezien hebben, heb ik gecontacteerd, fret in kwestie was deze week echter nog niet op bezoek geweest.

Onze gegevens zijn doorgegeven, moest Fretmans nog eens verschijnen, weten de mensen wat te doen. Onze Opvang staat klaar! :D
Afbeelding


Terug naar “Lost and Found (verloren/gevonden fretjes)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 16 gasten