Fretje gesignaleerd te Blankenberge

Is je lieveling de deur uit gelopen? Of vond je vandaag plots een fretje aan je achterdeur? Plaats het op dit forum. Vermeld duidelijk het signalement en je eigen coördinaten, zodat anderen je zo snel mogelijk kunnen contacteren. Elk signalement wordt door de moderators doorgegeven aan verschillende andere instanties, dit om de kans op succes te vergroten.
Katherine
Berichten: 0
Lid geworden op: zo sep 23, 2007 11:03 am

Berichtdoor Katherine » zo sep 23, 2007 11:10 am

Hallo,

Toen ik gisteren nacht naar huis ging heb ik een fretje gezien op het wandelpad in de buurt van het rusthuis 'de strandjutter'. Het was een wildkleur fretje. Jammer genoeg heb ik het niet kunnen vangen omdat het nogal donker was en hij of zij tussen de stuiken is gelopen. Tot 4u 's nachts heb ik nog geprobeerd om het te vangen (ongeveer 2u een half) maar het is niet meer gelukt !@#$
Ik vroeg mij dus af of iemand in de buurt een fretje kwijt is. En hoe je best een fretje kan lokken.

Groetjes,
Katherine

[Gewijzigd door Katherine op 2007-09-23 11:21:53]


[Gewijzigd door Katherine op 2007-09-23 11:22:16]

Angelique
Berichten: 44
Lid geworden op: wo mei 16, 2007 10:49 pm

Berichtdoor Angelique » zo sep 23, 2007 8:25 pm

Graag zou ik ook weten hoe je het fretje dan kunt lokken als je niks expliciet bij je hebt.

Men vriend is gisteren gaan joggen en aan de brug bij Beveren zag hij plots naast hem tussen het gras een diertje met hem meelopen en huppelen. Toen hij het nader bekeek bleek het fretje te zijn... Volledig wildkleur vermoed ik omdat hij zei dat er geen enkel wit plekje was.
Hij wou het vangen, misschien dat we diertje dan een goeie thuis konden geven, na een grondige check-up bij de dierenarts natuurlijk, maar dat is niet gelukt...

Is er misschien iemand in de buurt een fretje verloren? Al weten we dat in onze regio het fretje nog niet zo bekend is als een prachtig huisdier...

Gebruikersavatar
marieke*
Berichten: 150
Lid geworden op: di aug 21, 2007 11:39 am
Contacteer:

Berichtdoor marieke* » ma sep 24, 2007 12:15 am

Heej,
mijn vriend woont net aan de brug van beveren.
maar hij is daar pas volgend weekend.
ik kan hem mischien vragen of hij eens wilt gaan uitkijken naar het fretje,
want het is daar toch redelijk druk enz.
waar hebben jullie het juist gezien.
Het enigste probleem is wel dat ik van mijn moeder absoluut geen fretje meer bij mag.
dus moest het het geval zijn dat hij het vind, en de eigenaar van het lieve beestje niet opdaagt,
wat moet er dan gebeuren?
x

Angelique
Berichten: 44
Lid geworden op: wo mei 16, 2007 10:49 pm

Berichtdoor Angelique » do sep 27, 2007 9:22 pm

Moest de eigenaar niet gevonden worden mag het van mij gerust hier een warme thuis verwachten of moest men vriend niet akkoord gaan, hij wil het graag nog even bij drie houden, toch een warme opvang krijgen...

Het moet ergens zijn waar er veel groen is en met een wegeltje ofzo in de buurt, want men vriend was daar aan het lopen... ken daar niet zoveel ;)
Maar straks of morgen zal ik exacter zijn, men vriend is nu nog aan het werken...
Fijn dat je nog eens gaat kijken, het is daar inderdaad wel druk! Men vriend gaat waarschijnlijk morgen nog eens lopen (aangezien hij een marathon wil lopen~0) rond hetzelfde uur met de hoop het nog eens tegen te komen.

Angelique
Berichten: 44
Lid geworden op: wo mei 16, 2007 10:49 pm

Berichtdoor Angelique » za sep 29, 2007 11:01 pm

Lokatie: rechtover motel Beveren...

Gebruikersavatar
marieke*
Berichten: 150
Lid geworden op: di aug 21, 2007 11:39 am
Contacteer:

Berichtdoor marieke* » zo sep 30, 2007 1:58 pm

Ik heb het gevraagt of hij wil gaan kijken.
Hijzelf woont in de alkoof, net over de brug.
Ik laat je iets weten moest hij iets zien..
x

Gebruikersavatar
marieke*
Berichten: 150
Lid geworden op: di aug 21, 2007 11:39 am
Contacteer:

Berichtdoor marieke* » zo sep 30, 2007 6:27 pm

Hij is gaan kijken,
maar heeft nix gezien.
Jammer genoeg.
Hij heeft zelf zijn hond gaan halen...

x

Angelique
Berichten: 44
Lid geworden op: wo mei 16, 2007 10:49 pm

Berichtdoor Angelique » ma okt 29, 2007 2:31 pm

Das jammer...

Zelf zijn we ook nog eens gaan piepen, maar niks meer op te merken...


[Gewijzigd door Angelique op 2007-10-29 14:32:36]


Terug naar “Lost and Found (verloren/gevonden fretjes)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten