poter, aloewien en cacaine

Sinds enige tijd zit er op ons forum ook een fretje. Zijn naam is Fred Raket en hij maakt de meest hilarische toestanden mee, valt van de éne verbazing in de andere en weet zich steeds uit de slag te trekken. Samen met Paasje, Paassinneke en de kat beleeft hij de gekste avonturen. Hier lees je meer over zijn belevenissen. Veel plezier ...
Fred Raket
Berichten: 0
Lid geworden op: wo aug 30, 2006 6:24 pm

Berichtdoor Fred Raket » di okt 24, 2006 7:44 pm

mokkemok

allooooo checke mensje. ikke teruch fan ni wecheweesjt. ikke altij meechelése mè ullie sotte kure. ikke ééééél feel pijcheleert. ok feel sotte fotookes fan struise rammekes en fijne moerkes gesjien. ter saate ééééél feel schoon mattammekes tusse ~0 ma ikke pen éél kiesjkeurich sene. se moet seksie sijn, choe kunne prokskes pikke en kaske fan tv ferstoppe. in téne pijte en plante ferpotte. en as se allagerisch is foor fiese kattepeeste is ta ok een plusjpunt. EN SE MACH NI NEFFES TEN PAK KAKKE !!!

Ikke nu al flink ferretteke cheworde. echte masjoo-fent. fan te week eef paasje nief tapijt chelegt. tof, ikke choe chespéélt mè al ta tapijt. Paasje at toch chéén choesting om mee te raffotte. ikke ok mé sijn ottosleutels gerommelt, ma na e kwartierke toch ma weer mé tapijt, fééééél toffer. achteraf paasje weer éél art cheroepe op ikke. Tapijt lach in kamer, ottosleutels int mitte eronder :P. ikke tach taarna chat gepéte in tapijt foor ottosleutels te pakke om teruch te chéfe aan paasje, ma paasje weeral art roepe, pfffff ... Paasje kan poom in, chelijk nen prulaap, tie léfe ok in pome.

ikke tan nu ma meer mè paassinneke rafotte, want katpeest wil mè mij ok noch altij ni spéle. is noch altij poos omta ik aar foriche week at wijschemaakt ta se poter op pels moe sjmere, so féél sjonere pels krijche. katpeest is chladde jonge nu. glijdt ietere keer fan kaske naar muur:P . ook paasje weer poos op mij, is al fier keer chefalle ofer poter.

Sontach ikke was weer fan te partei. op aloewien féél checke mensje chesjien. was mattam pij mè éél pleek chesjicht. peresjies flink fersjote fan iets, ofwel feel te feel cacaine chesjnofe (ikke wéte fan op tinterned). ma ter was tog féél follek in te sjpeeltuin, alleen sjpijtich ta alle plante langs te ferkeerte kant fan te omheining stonde. chijle gunt ikke ok niks è :@

allé ikke noch wa sotte kure uitale mè paassinneke en taarna feel sloppekes toen in angmat


[Gewijzigd door Fred Raket op 2006-10-24 19:44:34]
kussen en ne knauw waar dat get graag hebt, van Fred raket

minoes

Berichtdoor minoes » di okt 24, 2006 8:05 pm

Welkom terug Fred,

We hebben u allen gemist.
Zeker ook nog moe van al dat spelen zondag.
Het was ons een waar genoegen met u kennis te mogen maken.
En van Jaapie moest ik u in het oor fluisteren (wel opletten dat de kat niet meeleest) Hij heeft nog wel een paar tips om katje te pesten :D :D :D

groetjes,

Gebruikersavatar
Maranweke
Berichten: 327
Lid geworden op: wo sep 27, 2006 10:02 am
Locatie: Zottegem
Contacteer:

Berichtdoor Maranweke » di okt 24, 2006 8:27 pm

Hey Fred Raket,

Welkom terug, nu kunnen we terug meegenieten van uw zotte kuren :P

Gebruikersavatar
NancyMichel
Berichten: 193
Lid geworden op: ma sep 04, 2006 6:35 pm

Berichtdoor NancyMichel » di okt 24, 2006 9:43 pm

haha, eindelijk die gibberverhalen terug. Blij da je terug zijt Fred Raketje.
En nu nie zo lang meer wegblijven hé... :D
groetjes,

Nancy, en een pootje van Zina, Gooffy en engeltjes Knabbel & Babbel, Yoshi , Bo en Winter

maxi

Berichtdoor maxi » wo okt 25, 2006 8:40 am

SCHIT_TE_REND !!!!!! :D

Fredje , we hebben je gemist . Een geweldige post om de dag mee te beginnen !!!!!!!
Make my day . ;)

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Berichtdoor Peewee » wo okt 25, 2006 10:37 am

hahahahaha :D :D

en gij hebt u ne keer ni voorgesteld aan de pleeke mattam :P

groetjes van de pleeke mattam
:P
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » wo okt 25, 2006 11:23 am

hey fret rakeet,

welcome back,
eindelijk nog is gieren van plezier.
mijn fretsels zullen blij zijn nu hebben ze terug hun vehaaltjes. :D
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » do okt 26, 2006 9:40 pm

Fret raket, als je baasje zoveel extra werk doet doen met het tapijt versta ik wel dat je niet op internet mag komen spelen. Dus braaf zijn zodat we nog veel van je kunnen lezen.
Afbeelding

alika
Donateur
Donateur
Berichten: 225
Lid geworden op: vr nov 03, 2006 12:29 pm
Locatie: Hasselt

Berichtdoor alika » vr nov 03, 2006 1:04 pm

hey fret raket,
ik heb al je avonturen nog een gelezen en tis echt gieren van t lachen :D
wat jij allemaal niet uitspookt;) ;)
ik binnekort ook 2 fretsels, zouden ze ook zo ondeugend als jij zijn????
we zullen t moeten afwachten he
beleef nog veel avonturen zodat ik nog eens goed kan lachen :D :D
(wel zorgen dat mijn fretsels nix van je gaan leren he ;) ;) ) hihi
tot nog eens

Gebruikersavatar
fie
Berichten: 41
Lid geworden op: wo aug 25, 2004 2:05 pm

Berichtdoor fie » zo nov 05, 2006 5:04 pm

allooo fret raket, wij iere allemaal free gelache weer oor! pinnekort wij verhuize naar nieuwe huis van paasje en paassinneke en wij dare efenfeel kot opstelte zette als iere al gebeurt... ma paasinneke zot aant doen want zij ook katpeest bijkope, en wij da allemaal mee spele maar alst katpeest zo vies zal zij als uw katpeest dan gaat da nog wa geve...
***We vergeten Oscaartje nooit...Maneki en Basiel geven een dikke kus... Wees welkom Fiona en Dodge, lieve kleine albinootjes met puppy-kuren*** Welkom lieve hondje: chevy!!!

Gebruikersavatar
Karlien
Berichten: 225
Lid geworden op: ma mar 06, 2006 11:31 am

Berichtdoor Karlien » wo nov 22, 2006 4:08 pm

Gret Raket heeft zeker niet zoveel tijd voor de moment... %)

Altijd als ik die verhalen lees, moet ik aan mijne eigen fretjes denken. moesten die nu eens kunnen vertellen...man man man...het zou geen seconde stil zijn in huis.
Geluk is als een vlinder: wanneer je hem tracht te grijpen blijft hij altijd net buiten je bereik; maar wanneer je rustig blijft zitten komt hij misschien op je hand zitten...

minoes

Berichtdoor minoes » wo nov 22, 2006 4:47 pm

Zeg Karlien,

Ik moest er niet aan denken :P stel je voor dat ze zoveel kwebbelen als dat ze uitvreten.
Ik geloof dat de mensen met meer als 2 fretten dan helemaal gestresst zouden geraken %)
En geloof me we zouden volgens mij rond deze tijd nu de heren hun hormonen gek beginnen te spelen rode oortjes krijgen van al die verhalen(@) (@)
En wat denk je van diegene die nu allemaal net gecastreerd zijn (whahahahahaha).

En Fret Raket die heeft de eigenschap om ons steeds op de folterbank te leggen en te kijken hoe lang we het uithouden zonder zijn zotte streken :D :D

groetjes,


Terug naar “Dagboek van een fret, Fred Raket.”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten