ZOOPLUS NL

U was in een bepaalde dierenzaak en u zag dat het goed was, of juist niet. Zet het hier zodat andere mensen de goede winkelier kunnen belonen met een bezoek of gewaarschuwd worden voor de wanpraktijken van de "SLECHTE" winkelier. Begin uw titel van de topic steeds met de naam van de winkel !!!
jonalies
Berichten: 0
Lid geworden op: wo jun 20, 2012 6:35 pm

ZOOPLUS NL

Berichtdoor jonalies » za jun 23, 2012 7:08 am

Donderdag bestelling gedaan en vrijdag reeds geleverd,heel duidelijk en correct ! :rol:

Gebruikersavatar
Bientje
Donateur
Donateur
Berichten: 84
Lid geworden op: ma sep 07, 2009 12:00 pm

Re: ZOOPLUS NL

Berichtdoor Bientje » za jun 23, 2012 9:12 am

Ik heb met zooplus ook nog nooit miserie gehad,altijd snelle en correcte levering :domhoog:

Gebruikersavatar
skiwi
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 652
Lid geworden op: ma feb 16, 2004 7:33 pm
Locatie: Boom
Contacteer:

Re: ZOOPLUS NL

Berichtdoor skiwi » za jun 23, 2012 11:59 am

ik heb er niet veel goedsd over te zeggen:
bestelling gedaan en geleverd bij mij ipv het leveringsadres dat ik had opgegeven.

dan moest je een bepaalde code ingeven om een gratis speeltje bij te krijgen ... dat vakje om die code in te geven was ik helemaal niet tegengekomen bij bestelling en z'hun willen de moeite niet doen om dat na te leveren.

en woensdagavond nog een bestelling gedaan .... tot op heden nog steeds niets ontvangen ..
Mieke & Tom, sinds kort fretloos.

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: ZOOPLUS NL

Berichtdoor jeanine » za jun 23, 2012 6:36 pm

Hier op enkele dagen zonder problemen geleverd. Zodra de betaling binnen is krijg ik bericht dat het verzonden wordt en 1 of 2 dagen later levering aan de deur. Eenmalig een probleem bij de vervoersfirma om mijn pakket op te halen in het depot.
Afbeelding

ufo
Berichten: 0
Lid geworden op: za mei 15, 2004 10:35 pm
Locatie: Reet

Re: ZOOPLUS NL

Berichtdoor ufo » zo jun 24, 2012 9:24 pm

Ik heb al regelmatig bij zooplus besteld en nog nooit problemen gehad , steeds geleverd binnen de week
Ooit hadden we 2 kraptonnen besteld voor de katten ( eentje voor iemand anders als kado)
Toen we zagen dat de afwerking bij de beide tonnen niet zo goed was en we dit melden deden ze helemaal niet moeilijk
We mochten ze terug sturen of kregen een mooie korting op volgende bestelling , keuze was aan ons
Ik bestel mijn totally Ferret steeds bij hen , ze hebben regelmatig mooie akties en prijzen .
Groetjes, ufo
fretjes : Maya ,Kai , Taico , Yellow , Zippo en Mieke
poezen :Lucky ,Tsumi ,Britney , Sasha , xena en macho
honden :Lizzy en Spike
kipjes :Rosse ,Witte , Babbel , Spikkel , Zwartje en Jumper , Goldy
Duifjes : Suske en Wiske


Terug naar “Dierenzaken”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten