DE PAUW in Wijnegem

U was in een bepaalde dierenzaak en u zag dat het goed was, of juist niet. Zet het hier zodat andere mensen de goede winkelier kunnen belonen met een bezoek of gewaarschuwd worden voor de wanpraktijken van de "SLECHTE" winkelier. Begin uw titel van de topic steeds met de naam van de winkel !!!
davjan
Berichten: 6
Lid geworden op: ma aug 18, 2008 8:44 pm

Berichtdoor davjan » di aug 19, 2008 11:07 pm

mijn fretje komt van bij de pauw in aartselaar

same **** al wijnegem , zitte in kooi van 80 op 40 op 40 ongeveer, zitten 10 fretjes in!
bak in geen dagen uitgekuist , water vuil

kom ik paar weken later terug ,mijn fretje mee, die verkoper verbaast dat mijn fretje zo rustig is en die van in de winkel niet

vorige week daar nog is geweest , zitte nog steeds 7 fretjes in die kooi
staat der nog een 2de kooi met 8 albino's , echt nog klein , te klein voor al verkocht te worden volgens mij

de prijs is 95€ zonder inentingen , geboortedatum weten ze ook niet, of willen ze niet zeggen (wss als je vraagt krijg je ongeveer 8 weken te horen, en als je volgende week nog is lang gaat krijg je terug 8 weken te horen )

zou dolgraag nog eentje een mooi leven geven maar heb momenteel de plaats en het geld der nie voor

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » di aug 19, 2008 11:10 pm

davke zoals ik je gisteren nog zei ga ni terug naar daar ik kan u wel helpe voor uwen tweede te zoeken dan ik hoef ook geen dierenwinkeldieren meer


[Gewijzigd door Angelke op 2008-08-19 23:11:16]
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Berichtdoor a3ke » wo aug 20, 2008 6:27 pm

even verder offtopic gaan

Onze opvangen zitten vol ! , zelfs pup's verkrijgbaar als je echt een pup vanaf 0 wil opvoeden en alle kosten eraan doen !


[Gewijzigd door a3ke op 2008-08-20 18:28:19]

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » wo aug 20, 2008 6:52 pm

!@#$ !@#$ !@#$
Afbeelding

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » do aug 21, 2008 12:45 am

Ja idd, zelfs pups dit jaar en ja, idd het is zielig Jeanine dat die ook al in de Opvang zitten. Maar eerlijk gezegd zitten ze beter in onze Opvangen mét opvoeding én verzorging dan in zo 'n dierenzaak waar ze soms weken ellendig en vies op een hoopje moeten leven en bijna gedoemd zijn om agressief te gaan reageren willen ze die toestand overleven. :@

Angelke, als je iemand aan een tweede pup "helpt" hoop ik dat je even aan onze Opvangen denkt, hé?? ;)
Afbeelding

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » do aug 21, 2008 1:03 am

Margit dat had ik em al gezegd beter een opvang kiezen dan maar ik weet dat ie een bino wilt en dan moet er verdomme wel net een binopup in de opvang zitten he. Ik ken zennen eddy heel goed en die komt lekker overeen met alleman maar toch iets meer met Caesar.
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » do aug 21, 2008 1:13 am

Ikke heb een bino-pup!!!! Een kanjer van een bino-pup!!! :P Samen met een klein lief wildkleur-muizeke!! :D
Afbeelding

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » do aug 21, 2008 1:32 am

Margit das nog ni voor nuuuuuuuuuuuuuuuu hij mag nog geen tweede van zen moeder maar we zijn iets aant uitdokteren
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » do aug 21, 2008 1:51 am

Moeders moet je altijd vertellen dat fretjes met z'n 2 véél gelukkiger zijn en véél minder alleen zijn als je weg bent. En als die lukt moet je zeggen dat 2 niet ideaal is, want als er dan eentje wegvalt, is de ander helemaal alleen. Dus eigenlijk zou 3 perfect zijn. Meer en veelvouden daarvan is alleen voor de echte verslaafden!! ;)

Nee, ik zeg dit nu wel lachend, hé, maar eigenlijk heeft de tijd me dat toch bijgebracht, hoor. Ik zal uit mezelf nooit meer 2 fretten nemen, een groep van 2 fretten bedoel ik, hé. Ik heb gezien wat Domino meegemaakt heeft na de dood van Mike, 10 maanden treuren is echt lang, hoor en als ik er ietskes vlugger die derde bij had kunnen zetten zoals ik van plan was net voor Mikes dood, dan had ze mss niet zo 'n verdriet gehad. Een fretje alleen vind ik echter geen probleem, als je een fretsel hebt die ook effectief graag of liever alleen is, zoals ons Quiana en nu blijkbaar Mieke ook. Quiana wil gewoon geen vriendjes, ik heb het na 2 jaar nog even geprobeerd met ons pup hier omdat ze daar vriendelijk tegen leek te doen, maar na 3 dagen was het oorlog en nu probeert Quiana nog niet meer te kijken naar de andere fretten die hier rondlopen. Ze loopt erlangs door of ze er niet zitten, ze stoort er zich totaal niet aan maar heeft ook helemaal geen interesse in die beestjes. De kat, daar wil ze wel eens even mee knuffelen, maar dat is het dan ook. En ons Lara, ja, ze begint het stilaan gewoon te worden zonder Lizzy, maar je ziet gewoon aan haar manier van doen dat er iets mist in haar leventje. Ze slaapt veel meer, komt niet uit haar kooi tenzij ik aandringen ga en spelen, alleen als ik met haar op de grond ga zitten, want het boeit haar ook niet echt meer. En dat terwijl zij de actiefste, lolligste, gekste fret van de 2 was. Jammer genoeg heb ik echter geen fretseltje zitten dat ik met haar kan combineren, anders had ik het al wel gedaan.

Dus, alle gekheid op een stokje, is dat wat ik hierboven zeg toch een prima argument om tegen moeders te gebruiken!! ~0 :P :P
Afbeelding

davjan
Berichten: 6
Lid geworden op: ma aug 18, 2008 8:44 pm

Berichtdoor davjan » do aug 21, 2008 7:00 pm

@ margit en angelke

als ik me nog 1tje naar huis komt kan mijn ma da toch nie weigeren :P zo is eddy hier ook binne gekomen , onaangekondigd.

en zou graag tegen nieuwejaar aleen wonen , dus over die paar maanden gaat ze wel nie zagen :P

Gebruikersavatar
bren
Berichten: 151
Lid geworden op: vr sep 07, 2007 3:06 pm
Contacteer:

Berichtdoor bren » di aug 26, 2008 5:04 pm

@ Margit ni alleen voor de moeders hehe ik had die uitvluchten voor mijn ventje :P kreeg er maar 1
maar allé zo zielig om alleen te spelen dus ja nr 2 en dan ja zie da er eentje komt te sterven dan zit die alleen (@) hup nr 3
en nu is er nummer 4 ook al bij , tja da word de frettenverslaving dus he hihi
en volgend jaar komt de 5de en dan ga ik toch stoppen denk ik :D :P ;)
Afbeelding
Groetjes en mokjes van Ketje , Sporting , Zitka , Frutos en Chiquita XXX

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » di aug 26, 2008 5:13 pm

Nja en Margit jij hebt geen dikke binopup meer en geen klein wildkleurmuizeke :P
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » di aug 26, 2008 5:17 pm

ik wil mij zelf ni bestoeffen maar wij hebben nu hier in de opvang ook pups zitten
zo lief en braaf en zindelijk krijg je ze ni in de winkel.
normaal gaan ze allemaal naar een goede thuis en zijn ze binnen een paar weken
bij hun nieuwe baasjes. hopelijk natuurlijk.
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


Gebruikersavatar
Marianneke
Berichten: 35
Lid geworden op: za aug 12, 2006 2:18 pm

Berichtdoor Marianneke » ma dec 22, 2008 11:24 pm

Ik ben vorige week vrijdag eens binnengewandeld in diene winkel.
Er zaten twee fretsels, voor €95 per fretje. Elke fret zat in zo'n vitrinekast voor hondjes, met wat krantenknipsels op de vloer en een kattenbakje. Beide fretsels lagen hier ook in te slapen, de schaapkes.
Toen ik een opmerking gaf aan de verkoopster van dienst en haar aanraadde van toch iets deftigers te voorzien voor die beestjes, deed ze het af als 'och, over vijf minuten liggen die tussen die knipsels'.
Waarop ik bij deze een melding naar BLID heb gestuurd :)
Die hebben in't verleden nav een melding van mij over ne pony met skischoenen ipv hoeven, reeds mensen onder druk gezet om hun beesten tegoei te verzorgen en dat is ook gelukt :) Wie niet waagt niet wint. I'll keep everyone posted als'k iets hoor...

Gebruikersavatar
Gucci
Berichten: 5
Lid geworden op: ma dec 22, 2008 11:19 am
Contacteer:

Berichtdoor Gucci » di dec 23, 2008 11:22 am

PF... kvind da allemaal schandaling...

kzou zo'n arme stakkers mee naar huis nemen om ze daar te verzorgen!
hadek het geld ma en de plaats ..
als ik er zo dan zou tegenkomen zou ik ze derect meenemen ... de arme stakkers !

:( :)
Nieuwelingentjes zijn er Gizmo en Diesel
mmm...Tenen en Vingertjes

Gucci wij houden van jou !! en leeft voort in ons
Slaapzacht x 11/05/2010 x en we zien je later weer x

Gebruikersavatar
loeke2440
Berichten: 112
Lid geworden op: zo nov 30, 2008 4:20 pm

Berichtdoor loeke2440 » di dec 23, 2008 5:57 pm

seg, kunnen we eens niet mee een groep een protest aan die hun deur houden?

daar kunnen ze toch ook niet veel van zeggen he?

we boycotten ze!!

tis niet omdat ze geld willen verdienen dat dat te kosten van de dieren moeten he

xxx

Gebruikersavatar
bull
Berichten: 517
Lid geworden op: za jul 24, 2004 11:08 am

Berichtdoor bull » di dec 23, 2008 10:16 pm

wat je dan krijgt is mee mogen met onze vrienden in uniform met een klacht voor broodroof aan uw broek, geloof me dit soort protest werkt enkel in de films! (spijtig genoeg) ~_~
[img]http://usera.imagecave.com/bull/gratisbanners.gif[/img]

life sucks!!!..............maar er zijn ook goede dagen!!!

Gebruikersavatar
loeke2440
Berichten: 112
Lid geworden op: zo nov 30, 2008 4:20 pm

Berichtdoor loeke2440 » wo dec 24, 2008 10:37 am

ja had zoiets al verwacht
vind het alleen erg dat wij zo machteloos staan
zo een mensen verdienen het iet om een fret te hebben in hun winkel
als ik er aan denk begint mijn bloed te koken!!!!

xxx

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » ma dec 29, 2008 6:32 pm

Het enige dat je kan doen is er nergens geen kopen. Jammer voor dat fretje, maar anders blijft die handel in winkels met dieren draaien.
Als er geen kopers zijn dan op termijn ook geen winkeldiertjes meer om per vergissing aan te schaffen. ;)
Afbeelding

Gebruikersavatar
loeke2440
Berichten: 112
Lid geworden op: zo nov 30, 2008 4:20 pm

Berichtdoor loeke2440 » za jan 10, 2009 3:43 pm

GOED NIEUWS!!!

de winkel gaat dicht!!!!!

xxx

ruth
Berichten: 0
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 4:38 pm

Berichtdoor ruth » di feb 10, 2009 11:10 pm

hallo iedereen, lang geleden!!!!!!!!

inderdaad de winkel is dicht! we zijn vorige week er langs geweest want we wouen wat spulletjes kopen voor ons bizzoeke (hadden bonnen vna het shoppingcenter gekregen) maar de winkel is weg!

X ruth
ik ben de trotse eigenaar van 2 witte moertjes: vinny en cubby! en ben een frettenweduwe om het zo maar te nomen! ik had 2 wildkleur fretjes een mannetje: micky en een vrouwtje fruzzle!

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » wo feb 11, 2009 7:48 am

joepie!nu nog mijn kennel en dan ben ik een tevreden mens. :)
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


Gebruikersavatar
lacrimosa
Berichten: 74
Lid geworden op: vr mar 06, 2009 6:59 am
Contacteer:

Berichtdoor lacrimosa » zo mar 08, 2009 4:42 pm

voor de mensen die het nog niet wiste de pauw in wijnegem schopping is gesloten

zal wel veel te maken hebben met dit denk.
Een vriendin van me kocht er eens een hodn en binnen 5 dagen was het gesorven door een bepaald virus. Ik vind dat ze strenger moeten optreden tegen zo'n winkels

Raven
Berichten: 114
Lid geworden op: di okt 04, 2005 11:53 am
Locatie: Antwerp what else?
Contacteer:

Berichtdoor Raven » za jun 27, 2009 1:25 pm

Is de winkel echt gesloten of gewoon verhuist en het probleem is verplaatst?


Terug naar “Dierenzaken”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 20 gasten