zoooooo erg!!!!!(niet voor gevoelige lezers!)

U was in een bepaalde dierenzaak en u zag dat het goed was, of juist niet. Zet het hier zodat andere mensen de goede winkelier kunnen belonen met een bezoek of gewaarschuwd worden voor de wanpraktijken van de "SLECHTE" winkelier. Begin uw titel van de topic steeds met de naam van de winkel !!!
KittyKatja
Berichten: 103
Lid geworden op: wo mei 25, 2005 2:02 pm

Berichtdoor KittyKatja » do sep 20, 2007 1:47 pm

ben onlangs in dierenspeciaalzaak schellens geweest (dat ligt op de baan tussen torhout en gits), ze verkopen daar fretjes, honden, knaagdieren, vanalles en nog wat dus. ik koop daar altijd fretjes eten, en verzorgingsproductjes voor mn fretten, en ik loop ook altijd eens langs de kooien, de fretten zitten tussen de vogels, wat een lawaai, en naast hun hok staan er hokken met ratjes enzo, nu komt het ik keek in zo een hok met ratjes, en ze waren allemaal half opgepeuzeld!!!!! ik keek nog es goed en er zat een fret aan het einde van dat hok, zjn maagje te vullen!!! het hok van de de fretten ernaast, is een hok met zo een kippendraad in ijzer, met grote gaten, en die van die ratten ook, dus die fret is gewoon door dat gat gekropen in een ander kot van die ratjes! schandalig, ben naar de verkoper geweest, en hij maakte hem daar niet druk in, hij nam een emmer en stak er de ratjes in, en die fret stak hij in een ander kot, ziezo zei hij, die mag bij de stoute fretten!erg he! moesten ze de kooizen mooi dichtmaken zou dat allemaal niet gebeurt zijn , maar hij deed gewoon niks!!!!!!!!!!!!
*Vele * Knuffels*
~Nino~frodo~ en ~Katja~
[IMG]http://usera.imagecave.com/kittykatja/koddiek-copy.jpg[/IMG]

Robain
Berichten: 1
Lid geworden op: di aug 19, 2008 8:52 pm

Berichtdoor Robain » vr sep 05, 2008 1:52 pm

nie te doen ! ik zet daar nooit nog ne voet binnen !

en zo beleefd da ze daar zijn.
Moh mensen toch.

gravedigger
Berichten: 1
Lid geworden op: do jan 13, 2005 11:30 pm

Re: zoooooo erg!!!!!(niet voor gevoelige lezers!)

Berichtdoor gravedigger » zo jan 10, 2010 5:24 pm

zeg wel ik denk dat het schellens is ben er ook al geweest

Gebruikersavatar
Betje
Berichten: 186
Lid geworden op: di jul 22, 2008 11:58 am
Locatie: Lichtervelde

Re: zoooooo erg!!!!!(niet voor gevoelige lezers!)

Berichtdoor Betje » zo jun 06, 2010 10:36 am

Ben een zestal weken geleden nog bij Schellen langsgeweest.
De honden zijn uit de winkel verdwenen en daar waar er vroeger fretten zaten, zaten er geen. Misschien omdat het nog niet het 'seizoen' voor 'nieuwe' fretsels was?

Daarnaast keek 'k ook eens naar hun producten (ik was op zoek naar een nieuw nagelschaartje). Ik zag er daar eentje hangen, maar heb het niet gekocht (want zo dringend was het nu ook weer niet) :p
Feit was wel dat ik datzelfde schaartje enkele dagen later tegenkwam in Stock Vermeersch, voor de helft van de prijs van Schellens...

Gebruikersavatar
Betje
Berichten: 186
Lid geworden op: di jul 22, 2008 11:58 am
Locatie: Lichtervelde

Re: zoooooo erg!!!!!(niet voor gevoelige lezers!)

Berichtdoor Betje » do jun 24, 2010 10:23 am

Ben gisteren eens door Schellens gelopen. Voornamelijk om es na te gaan of ze nog het lef hebben om fretten te verkopen.

En het antwoord is: ja.
In de ruimte waar ook de vogels, muizen, cavia's, chinchilla's en konijnen gehouden worden, zat er een albino rammetje. Allez, eerst lag hij te slapen (ik en mijn vriend waren stilletjes binnengekomen om noch de vogels noch de zoogdieren 'in route' te krijgen) en zoals het daar lag, zag hij er vrij oké uit. Maar toen er drie kinders voorbijkoersten, was de rust nog ver te zoeken. Bijgevolg kwam het rammetje wakker en ging het z'n pootjes strekken. Hij schoof uit over het zagemeel (of hoe heet dat?) dat in zijn kooi (allez, overgrote curverbox zonder handvaten aan) lag en wankelde zo wat rond achterin de box. Daarna kwam hij naar de voorkant van zijn box, ging op zijn achterpoten staan en reikte met zijn voorpootjes omhoog (net wat ons Olijf zo dikwijls doet om gepakt te worden :( ).

Maar eigenlijk wilden we het rammetje op zijn vier poten zien staan, plat, want we hadden 'iets' tussen zijn schouderbladen gezien... Tja, bij nadere inspectie (zijnde de tralies van boven de kooi deels verwijderen) bleek het niet meer om 1 'iets' te gaan, maar om meerdere 'ietsen'...
Tussen zijn schouderbladen een grote teek (grijsachtig), eronder een roosje teken (een groepje van een stuk of zes, kleur: wit) en er enkele centimeters onder nog een wit exemplaar...

Fret, ♂, € 75...


Terug naar “Dierenzaken”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten