Tom en CO lier, Gent, Mariakerke, wondelgem, sint-amandsberg...

U was in een bepaalde dierenzaak en u zag dat het goed was, of juist niet. Zet het hier zodat andere mensen de goede winkelier kunnen belonen met een bezoek of gewaarschuwd worden voor de wanpraktijken van de "SLECHTE" winkelier. Begin uw titel van de topic steeds met de naam van de winkel !!!
KIMI
Berichten: 1
Lid geworden op: di jan 20, 2009 2:24 am

Berichtdoor KIMI » do jan 29, 2009 2:20 pm

goeie winkel voor je inkopen voor de dieren
de dieren zelf daarentegen heel ander verhaal, de dieren die Tom en Co verkoopt komen van een grote fokker Naessens, ik zie daar vaak zieke dieren en het personeel van de winkel zegt dat dit aan de leverancier ligt, maar waarom bestellen ze hun dieren dan daar nog
ratten zitten met een zware valling, ik heb gehoord van iemand die daar een konijn gekocht heeft en 2 uur nadien lag het al dood, Da zei toen dat het parasieten waren
mijn schoonmoeder haar kanarie was na 1 dag ook al dood
hun dieren zitten in mijn ogen ook vrij klein en soms met te veel in 1 glazen bak
dieren zitten wel per geslacht gescheiden dus hier geen ongewenste nestjes

ik heb zelf in Tom en Co Mariakerke gewerkt
gent, Mariakerke, wondelgem, sint-amandsberg en lochristi zijn van dezelfde eigenaar en bestellen ook bij naessens, in deze winkels moet je echter goed opletten, want de geslachten worden niet altijd gescheiden
en er word ook niet eerlijk gezegt of het diertje al dan niet inteelt is
volgens mijn broer en schoonzus krijg je in Mariakerke weten ze bijna niets van dieren en krijg je vaak een verkeerde uitleg, de winkel ligt er naar't schijnt ook heel vuil bij

Gebruikersavatar
Hamlet
Berichten: 93
Lid geworden op: ma jul 07, 2008 7:05 pm

Berichtdoor Hamlet » vr mar 06, 2009 5:46 pm

Die Tom&Co's bezoek je best enkel in uiterste nood. Ze hebben namelijk helemaal geen degelijke producten voor fretten.
Wij gaan er wel de vegetarische snacks -ze is allergisch aan vlees- halen voor ons hondje, dat wel.
Fretjes: Oby, Felia, Beetle, Jef en Twister.
Hondje: Nietske.


Terug naar “Dierenzaken”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten