Vivianne Vanassche(ledenberg)

Dierenartsen zijn ook maar mensen, veroordeel hen niet te snel. Langs de andere kant mag je toch net dat ietsje kritisch wezen tegenover de persoon die zich bekommert over de gezondheid van jouw fretsels. Hier kan je je ervaringen kwijt over de dierenartsen-dierenklinieken die jij bezocht. Wat vond je van de service? Was de kennis betreffende fretten toereikend? Vond je de rekening te goedkoop/te duur? Begin uw titel van de topic steeds met de naam van de dierenarts(praktijk) of dierenkliniek en vermeld in je tekst ook de gemeente.
Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: Vivianne Vanassche(ledenberg)

Berichtdoor Margiet » wo aug 04, 2010 6:37 pm

Jongens toch ... hopelijk moet Steven niet te lang aanschuiven, slecht voor mijn systeem!! :roll:
Afbeelding

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: Vivianne Vanassche(ledenberg)

Berichtdoor jeanine » wo aug 04, 2010 7:01 pm

Margietje wat geduld, meestal werkt ze goed binnen de opgegeven uren. Er is ook nog de reistijd ;)
Afbeelding

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: Vivianne Vanassche(ledenberg)

Berichtdoor Margiet » wo aug 04, 2010 7:09 pm

Nee hoor :p , Steven heeft net, onmiddellijk toen hij buiten kwam, gebeld!! Lief, hé!! :domhoog:

Tot nu toe geen echte reden om aan bijniertumor te denken (OEFFFFF!!!) maar de rest mag hij vertellen!! ;)

Na de reistijd enzo, waarschijnlijk!! :rol:
Afbeelding

Gebruikersavatar
Bientje
Donateur
Donateur
Berichten: 84
Lid geworden op: ma sep 07, 2009 12:00 pm

Re: Vivianne Vanassche(ledenberg)

Berichtdoor Bientje » wo aug 04, 2010 7:25 pm

Dat is een pak van mijn hart...

Allé Steven, rij eens wat rapper!!!! :p :D

Gebruikersavatar
stevenn
Donateur
Donateur
Berichten: 759
Lid geworden op: ma aug 04, 2008 9:22 am

Re: Vivianne Vanassche(ledenberg)

Berichtdoor stevenn » wo aug 04, 2010 9:55 pm

ok volledig verhaal:

na een grondig knijp beurt :p en kijken naar de symptomen van bijnier tumor heeft vivianne niks gevonden
ze heeft wel gezien dat bijde fretjes last hebben van ontstoken tandvlees en dolly nog met een los tandje zit
dit is waarschijnlijk ook de reden dat ze beetje magerder geworden is en rustiger
ze denkt ook waarschijnlijk dat het erfelijk is en dat hierdoor ze ook zeker is dat dolly en shaggy uit het zelfde nestje komen

binnen 2 wken terug op controle en als ze dan terug nog niet beter is, dan gaat er een foto genomen worden

Kimster
Berichten: 0
Lid geworden op: zo apr 29, 2012 2:52 pm
Locatie: Gent

Re: Vivianne Vanassche(ledenberg)

Berichtdoor Kimster » vr okt 18, 2013 10:43 pm

Wij zijn dus allesbehalve tevreden...

De stronghold was niet zwaar genoeg voor onze 2 grote rammen ter bestrijding van oormijt. Ik had het nochtans nog eens extra gevraagd of de dosering wel hoog genoeg was omdat ik dacht eens gelezen te hebben dat vanaf een zeker gewicht een zwaarder pipetje nodig is... maar ze was zeker ja en wie ben ik om een dierenarts zo in vraag te stellen... Beer is uiteindelijk bij een andere dierenarts van zijn vervelende oormijt afgeraakt met de juiste en dus de hogere dosering.

Ook herkende ze de middenoorontsteking van onze Zena niet en gokte ze maar wat met medicatie. Had onze pruts toen meteen de juiste medicatie gekregen dan was ze nu misschien geen fretje van 1 jaar die chronische zorgen nodig heeft.

Als we een frettenarts nodig hebben dan rijden we voortaan wel een hele eind verder tot in regio Erpe-Mere naar Wendy Van den Steen, als die niet bereikbaar is naar Mariakerke(praktijk de brug) en mocht die dan nog onbereikbaar zijn dan misschien Vanassche.

sah
Berichten: 0
Lid geworden op: wo mar 26, 2008 4:55 pm
Locatie: Gent

Re: Vivianne Vanassche(ledenberg)

Berichtdoor sah » za nov 16, 2013 5:00 pm

Hoi (ik ben hier even niet meer geweest)
Ik ken het verhaal van Ellen en Kim een beetje, en ik weet er niet genoeg van om heel duidelijk een mening te geven. Mr ik wil die dierenarts toch ook even verdedigen. Met al mijn fretten heeft zij mij steeds goed geholpen, ook als ik op t moment zelf te koppig was om een ziekte toe te geven (zij zei dat de beestjes iets vies in hun drinken moesten krijgen en ik wou dat niet doen, omdat mn dieren daar al eens heel boos over waren geweest)...ze had gelijk. En toen een van mn hotelfretjes hier een ongeluk heeft gehad in een weekend (de praktijk was toen niet open) heb ik toch nog mogen langskomen met die fret en die fret is dan ook goed genezen. Ik ben wel een fan van deze dierenarts.


Terug naar “Dierenartsen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 21 gasten