Kiana komt terug in opvang!!!wie durft

Alle fretten die momenteel in de opvang zitten worden hier beschreven. Hier kan alleen de opvangverantwoordelijke iets posten. Wil je een fretje adopteren? Dan kan je contact opnemen met opvang@defrettenark.be
Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Berichtdoor daikiri » do mar 29, 2007 6:37 pm

hoi
ons Kiana die even geplaatst was met Lio komt terug ~_~
kiana zoekt dus opnieuw een thuis liefst met een ram die zich niet van de wijs laat brengen(geen vechtersbaas maar een stevig knaap die geen probleem heeft om een vinnige tante op haar plaats te zetten...)
van ouders zoekt ze een baas met haar op zijn/haar tanden, met wat ervaring en geen angst voor een beet...
vooral veel geduld, en wat inlevingsvermogen(euh margit mss iets voor jou???)

ze is een bloedmooie fruns meid van 2 jaar, die veel heeft meegemaakt en dus met een lange handleiding...
KOM OP WIE DURFT!!!
dai
traantjes van menti-quila-digo-Isaura-shuriken-Ace-Masai -Aleksi Amon-Solita-Sierra Tia Mythos Amargith-muis*mijn dierbare jongens, tot ooit! Bie, zoet en ventie piet dai kit leil- wenni-ty-Tsum-vanna -maan-Fisto-Tiamo-Ilona-Rocco-Mada

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » vr mar 30, 2007 1:47 am

Je weet verdorie goed aan wie je het moet komen vragen hé, Dai!!! Is dat dan zo duidelijk dat ik dat heerlijk vind om zo 'n fretje om te toveren tot een brave, lieve fretsel die over een jaar vergeten is dat ze tanden heeft??!! :P Ik zou er met alle plezier aan beginnen, enerzijds voor de band alleen al die je krijgt met zo 'n beestje, maar aan de andere kant hadden wij hier enkele dagen geleden pas beslist dit jaar niet mee te doen aan gezinsuitbreiding ~_~ . Enfin, ze hebben hier beroep gedaan op mijn "gezond" verstand ~0 en me de vraag gesteld wat er zou gebeuren als we nog zo 'n nestje moeten binnenkrijgen als vorig jaar. Vijf kleine prutskes die "weggegooid" werden, hier ziek werden en waarbij één van hen zó door het oog van de naald zou moeten kruipen als ons Sprietje dit jaar.

Ik vind het een gemene vraag, vooral omdat Caro heel goed weet dat ik ons Spriet-Atoompje (ze heet nu wel Asuka hé :D ) nog altijd zo mis. Ik had haar beloofd dat ze mocht blijven als ze het maar overleefde en toch koos ik toen ervoor om haar samen met haar zusjes te laten gaan. Ze zit er prima hoor, daar niet van, maar ik heb er nog altijd heel veel moeite mee om dat mezelf niet kwalijk te nemen. Dus zei Caro, - grrrr als je kinderen beginnen nadenken hé!!!- dat ik me dan dit jaar aan mijn woord moest houden bij zo 'n gevalletje en dat ik daar dan ook plaats voor moet houden!! Of voor een ander fretje dat om één of andere reden heel moeilijk te plaatsen gaat zijn.

Ja, ~_~ ze heeft gelijk, ik moet - zoals Hans al zei :P - af en toe tegen mezelf beschermd en spijtig genoeg besef ik dat zelf ook zo af en toe. Bijgevolg ga ik maar luisteren naar "ons verstand" en kijken wat de tijd brengt. Als je plaats tekort moet hebben dat is iets heel anders hé ;) , of als je te weinig tijd hebt om haar persoonlijk te begeleiden, maar dat moet je met Anneke regelen hé, want dan zou het toch de bedoeling blijven haar te herplaatsen. !@#$ (Vreselijk vind ik dit!!!)
Afbeelding

Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Berichtdoor daikiri » vr mar 30, 2007 9:30 pm

he
idd tis altijd het proberen waard he,
ze is naar mij niet bijterig hoor,ze is erg aanhankelijk zelfs... maar ik zelf kan/wil ze niet houden.
17 stuks he, trouwens ik kan ze niet allemaal houden
gr dai
traantjes van menti-quila-digo-Isaura-shuriken-Ace-Masai -Aleksi Amon-Solita-Sierra Tia Mythos Amargith-muis*mijn dierbare jongens, tot ooit! Bie, zoet en ventie piet dai kit leil- wenni-ty-Tsum-vanna -maan-Fisto-Tiamo-Ilona-Rocco-Mada

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » za mar 31, 2007 8:42 am

goh dai je maakt het me weer ni gemakkelijk he.
maar met onze kleine spruit opkomst zal ik mijn verstand maar volgen en nee
zeggen. ~_~
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Berichtdoor daikiri » zo apr 15, 2007 10:50 pm

verstand das niet goed zeg!!
d
traantjes van menti-quila-digo-Isaura-shuriken-Ace-Masai -Aleksi Amon-Solita-Sierra Tia Mythos Amargith-muis*mijn dierbare jongens, tot ooit! Bie, zoet en ventie piet dai kit leil- wenni-ty-Tsum-vanna -maan-Fisto-Tiamo-Ilona-Rocco-Mada


Terug naar “Fretjes in de opvang bij De Fretten-Ark VZW”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten