LABIOSA in Oostende

U was in een bepaalde dierenzaak en u zag dat het goed was, of juist niet. Zet het hier zodat andere mensen de goede winkelier kunnen belonen met een bezoek of gewaarschuwd worden voor de wanpraktijken van de "SLECHTE" winkelier. Begin uw titel van de topic steeds met de naam van de winkel !!!
vanina
Berichten: 52
Lid geworden op: di aug 22, 2006 7:13 pm

Berichtdoor vanina » wo aug 23, 2006 5:11 pm

Schandalig, echt waar!

ik was een beginneling en ging daargeen om een frettenkooi te kopen. Na het vragen van informatie welke kooi het best was geschikt voor een fret, raadde ze me een specifieke kooi aan...ik dacht, "okay, dat ziet er mij een ruime kooi uit", en kocht die...
ik heb deze kooi een maand of twee gehad, ze had tweehonderd euro's gekocht (toen ik es ergens anders toevallig keek stond dezelfde kooi aan veel minder!)!
de tralies zijn gewoon veel te fijn en ze krijgen ze zo kapot! al de deuren zijn er al af! wist ik veel...

toen ik wat lateres terugging, zag ik dat ze er ook fretjes had, ik was furieus! ze zaten in een klein hamsterkooitje met zeker vijftien van die lieve schatjes, ze moesten op elkaar liggen en hun behoefte gewoon op elkaar doen! geen eten, geen water!
ik heb de verkoopster erover aangesproken en zet daar nooit geen stap meer binnen!

groetjes, vanina

Terug naar “Dierenzaken”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten