't Woefke te Gent

U was in een bepaalde dierenzaak en u zag dat het goed was, of juist niet. Zet het hier zodat andere mensen de goede winkelier kunnen belonen met een bezoek of gewaarschuwd worden voor de wanpraktijken van de "SLECHTE" winkelier. Begin uw titel van de topic steeds met de naam van de winkel !!!
Gebruikersavatar
Hamlet
Berichten: 93
Lid geworden op: ma jul 07, 2008 7:05 pm

Berichtdoor Hamlet » vr mar 06, 2009 5:47 pm

Fantastische winkel voor fretteneigenaars. Niet de allergoedkoopste, maar ook zeker niet zo duur. Eigenaars doen erg veel voor hun klanten
en weten bovendien ook wel iets over dieren.
Fretjes: Oby, Felia, Beetle, Jef en Twister.
Hondje: Nietske.

Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Berichtdoor daikiri » zo mar 15, 2009 11:58 am

idd een super winkel
mijn eerste fretten komen allemaal van bij hem
daar werden ze wel degelijk verzorgd en gevoerd aandacht kregen ze ook genoeg...
nu heben ze der geen fretten mee mss wel beter zo...anders had ik er zeker nog veel meer...
dai
traantjes van menti-quila-digo-Isaura-shuriken-Ace-Masai -Aleksi Amon-Solita-Sierra Tia Mythos Amargith-muis*mijn dierbare jongens, tot ooit! Bie, zoet en ventie piet dai kit leil- wenni-ty-Tsum-vanna -maan-Fisto-Tiamo-Ilona-Rocco-Mada

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » zo mar 15, 2009 9:39 pm

Ook hier geen klachten. Toen ik ooit vroeg of ze de TF senior niet hadden hebben ze dat besteld ;) Het ergste was dat mijn fretjes het niet graag lusten toen.
Met de problemen van de Yesterday op komst hebben ze extra voorraad in huis gehaald :)
Afbeelding

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » zo mar 15, 2009 10:36 pm

yeps, maar hij wist wel nog niet wanneer hij ging toekomen... toen ik ging vermoedde hij binnen 2 maand... ging via een leverancier zijn die een ganse container liet overkomen uit amerika

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » zo mei 24, 2009 10:57 pm

Ik kom binnen , zet Don Diego op de toonbank en hij snoept terwijl ik mijn gerief koop !
Vriendelijke mensen en geweldige bediening !
Moet ik nog zeggen dat ik er graag kom ?
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: 't Woefke te Gent

Berichtdoor jeanine » za jul 20, 2013 10:05 pm

Even afsluiten, doen niets meer voor fretten.
Afbeelding


Terug naar “Dierenzaken”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten