FF bekomen....pfff

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Vanessa
Berichten: 139
Lid geworden op: di jul 15, 2003 10:09 am

Berichtdoor Vanessa » wo jun 28, 2006 10:53 am

Omdat mijn ouders in hun slaapkamer aan het werken zijn ligt ook de hele frettenspeelkamer overhoop..
Daardoor zijn de fretjes al een dag niet uit hun kooi kunnen komen om te spelen.
Dus ik dacht laat ik ze in de buitenren van de konijnen zetten in de tuin.Alles is mooi afgemaakt en ze kunnen er niet uit + ik houd ze zo scherp mogelijk in de gaten.Verlies ze geen sec. uit het oog.
Maar dat was weer buiten Lisa gerekend. Die vind dus elk superklein gaatje! ~0
Kan haar OVERAL door wringen!
Ik was net te laat toen ze een gaatje gevonden had..Ze zat onder de dennen en kon zo een andere tuin inlopen door de andere draad door.
Ikke in paniek..Ikke naar mijn pa geschreeuwd "ben mijn fret kwijt"...
Ik heb me over die draad gegooid en door de dennen gekropen.Gelukkig had Lisa eerst een kakje gedaan en was net wat te laat om door de andere draad door te gaan..
1sec. later geweest dan was ik haar echt kwijt geweest want de weg die ze wou nemen was onbereikbaar voor mij...

Ik zit dus nog altijd te beven.Heb al veel meegemaakt.Hond 2keer kwijt...
Nu dit..
Pff,....dieren he (@)

Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 3 gasten