Ons patatje Frutos

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Gebruikersavatar
bren
Berichten: 151
Lid geworden op: vr sep 07, 2007 3:06 pm
Contacteer:

Berichtdoor bren » wo jan 07, 2009 11:49 am

Even komen vertellen dat alles goed is verlopen met de castratie van ons tuttie .(moet niet altijd slecht nieuws zijn he om te komen vertellen )
Normaal gezien moet jufrouwtje rustig blijven , ni springen en dergelijke (@)
Mja da staat dus ni in haar woordenboekje.
Ze waren ginder zelf content als ik ze ging halen :D %) Ze hadden haar een andere carrier moeten geven bij de da omdat ze helemaal ni tevreden was dat ze ginder moest blijven ,en ver de boel aant afbreken was %)
Aangezien de traliegaatjes redelijk groot zijn zou ze in haar colairig karakterke haar hoofdje daar durven door steken dus ... ~0
Niemand kan merken dat ze in narcose geweest is , is zo levendig als iets Pfff
en ik die dacht dak nog eens een kalme avond ging hebben :@ ni dus :P :D
Awel das dus de enige dak graag eens in de speeltuin zou zetten , ik wil da klein mormel eens moe zien want thuis lukt da dus niet he
:P :P :D ;) :)
grts Bren xxx
Afbeelding
Groetjes en mokjes van Ketje , Sporting , Zitka , Frutos en Chiquita XXX

CarineColle
Berichten: 124
Lid geworden op: vr aug 10, 2007 8:34 pm

Berichtdoor CarineColle » wo jan 07, 2009 12:29 pm

Heel blij eindelijk eens goed nieuw te lezen. Dit is nu ook achter de rug voor jullie. Veel plezier samen verder :D

Gebruikersavatar
Ollike
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 7:54 pm

Berichtdoor Ollike » wo jan 07, 2009 12:31 pm

Super Bren! Dat verdien je wel, een geslaagde operatie, na al die miserie!! :)
Knufje aan frutos!

alika
Donateur
Donateur
Berichten: 225
Lid geworden op: vr nov 03, 2006 12:29 pm
Locatie: Hasselt

Berichtdoor alika » wo jan 07, 2009 12:36 pm

goed te horen (of beter gezegd te lezen) da de operatie goed gelukt is :)
Heb je daar misschien Duracelbatterijkes in gestoken da hij zo actief is??? ;):D
Bandit, Boyke en Muts: my stars in heaven!! Forever in our hearts!!

Gebruikersavatar
Maranweke
Berichten: 327
Lid geworden op: wo sep 27, 2006 10:02 am
Locatie: Zottegem
Contacteer:

Berichtdoor Maranweke » wo jan 07, 2009 12:37 pm

Aaah supergoed gedaan Frutoske. Bren geef dat kleine monsterke maar een knuffel van mij.
Afbeelding
Vele knuffels van Woody, Snuffel, Zwieber (2008-2011 RIP), Benji, Spikey en Curly !

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » wo jan 07, 2009 1:17 pm

Bren goed nieuws geeft iedereen hoop en lezen we liever :D
Een gezonde madame heeft niet zo veel problemen met verdoving en castratie. Mijn Freebee was ook zo een flinke madam, ze liet haar niet zomaar van de kaart brengen bij de da :D :D :D
Afbeelding

Gebruikersavatar
bren
Berichten: 151
Lid geworden op: vr sep 07, 2007 3:06 pm
Contacteer:

Berichtdoor bren » wo jan 07, 2009 2:10 pm

Zal die knuffels zeker door geven vanavond :P
Hopelijk kan ze haar toch een beetje rustig houden he , zou ni graag hebben dat haar buikje terug opengaat ~0 (@) Ik moest ze normaal 10 dagen apart zetten %)
Tja denk dak daar meer slecht als goe aan ga doen , want heb natuurlijk juist maar de carrier om haar apart te zetten en aangezien ze veel liever bij de andere in haar eigen kooi blijft .... heb ik het mij toch maar geriskeerd %)
Als zelf de da's mij beklaagde weten jullie wel genoeg zeker ? Pfff kga daarmee nog wa mee maken zenne %) :P :) Ma tis en blijft toch een lief schattig klein nerveus ding, en ge kunt er nooit kwaad op zijn he ,
desondanks ze telkens weer het bloed van onder de nagels haalt :P :) :D
grts Bren xxx
Afbeelding
Groetjes en mokjes van Ketje , Sporting , Zitka , Frutos en Chiquita XXX

Gebruikersavatar
loeke2440
Berichten: 112
Lid geworden op: zo nov 30, 2008 4:20 pm

Berichtdoor loeke2440 » wo jan 07, 2009 7:12 pm

o geweldig nieuws om te horen
hoop dat het morgen mee mijne vent ook zo goed gaat

nog een dikke knuffel aan frutos( als ze effe stil blijft zitte :P )

xxx

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » wo jan 07, 2009 9:33 pm

Loeke, die mannen zijn neuten. Een klein sneetje en ze lopen al met de pootjes open :D
Afbeelding

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » wo jan 07, 2009 9:36 pm

Origineel gepost door jeanine

Loeke, die mannen zijn neuten. Een klein sneetje en ze lopen al met de pootjes open :D
Jeanine zo zijn alle manne toch :P

Bren super dat het zo goed ging :d
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » do jan 08, 2009 4:26 am

Fijn om te horen dat alles goed gegaan is, Bren!! :)

Maar ... ik kom dat hier nu eens tegenspreken, dat van die mannen!!! Frettenmannen wel te verstaan, hé :P !! Mijn kerels zijn allemaal even dapper geweest bij de Da, voor onze Mickey hebben ze me zelfs opgebeld toen ik nog aan 't winkelen was om mijn zenuwen te bedwingen, hij wou naar huis en liet dat ook merken!! Ze hadden hem van ellende op de toog van de balie gezet, zodat hij hen kon zien, maar hij moest mij hebben en hield pas op met alles af te breken toen ik in 7 haasten daar aankwam ;) . Ook Diedle is geweldig flink geweest bij zowel castratie als operatie bij zijn leverproblemen, een frettenvent kan je echt niet met een man vergelijken, hoor!! :D

En Bren, kleine, pittige, bloed-onder-de-nagels-uithalende-moertjes?? :P Zo van die dondersteentjes die overal gelijk zitten en toch ook nergens als je ze net hebben moet?? Juist, heerlijke treesjes zijn dat, je kan er zo lekker kwaad op worden, beseffen dat je als mens toch maar machteloos staat tegenover die loslopende, gestoorde halve kilo pluche op pootjes en dan maar besluiten dat hen platknuffelen de enige afdoende remedie is!! :D Hen apart houden na operaties, ook zwaardere dan een castratie, is vràgen om miserie, je doet geen oog dicht en zij gaan heerlijk liggen maffen tegen de tijd dat jij weer doodop op kan staan!! Ik laat mijn spinnetje gewoon bij "haar" 4 mannen, die weten goed wanneer iemand uit de groep wat aan de hand heeft en gaan dan gewoon langs het geopereerde fretje liggen zonder te storen, dus ons Minney zet ik nooit apart. Ze is idd bekwaam om haar hoofdje vast te zetten, desnoods te doen alsof ze god weet wat mankeert, maar mij met een gerust hart laten slapen is uitgesloten.

Eigenlijk vind ik, als ik héél eerlijk mag zijn, dat de moertjes (net als bij de vrouwen, hoor ik hier al :D ) nét ietskes meer streken hebben na operaties enzo, dan de rammetjes. Maar als we de vergelijking dan toch willen doortrekken, zijn zij net als wij dadelijk weer gewoon bezig alsof er niets gebeurd is. Toch wel ferm, hé :D :D :D ??
Afbeelding


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten