Lieve Freddy ...

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » ma jan 12, 2009 1:02 pm

Den Baron, wie kende hem niet, is daarnet naar onze vriendjes vertrokken, het was tijd ...

Lieve jongen, jij was altijd de sterkste, de gezondste, de braafste van jullie beiden, altijd de hartedief van alle meisjes op een speelnamiddag. Typisch voor mij ontfermde ik me dan over Belleke, je "zusje", dat een eigen karaktertje had en niet zo eigen was met iedereen. Ik zag je wel bezig, je was idd een lieverd, altijd even lief en rustig, nooit boos of agressief en als je logeren kwam moest ik moeite doen om te beseffen dat je er was, want moeilijk doen stond echt niet in je woordenboek.

Vandaag heeft je Baasje je laten gaan, je tijd was gekomen en toen de Da me vertelde wat ze allemaal in die punctie gevonden had, stond mijn hart al stil. Even later was het dan jammer genoeg ook allemaal waar wat de Da vermoedde, Marc kon niet beter voor je doen dan je je rust te gunnen. Je hebt een fijn, lang en prinselijk leventje bij hem gehad, hij wou je ook echt geen seconde langer zien moeite doen om te ademen als hij er iets aan kon veranderen. Dat dat betekende dat hij de zwaarste beslissing moest nemen die er voor een Baasje is, maakte geen verschil. Jullie hebben voor mekaar geleefd, tot het laatst waren jullie samen ...

Lieve Baron, nu is het jouw tijd om achter de Regenboog orde op zaken te gaan stellen. Maak al die schatten van ons maar duidelijk hoe een "Baronnen-leventje" verder gezet moet worden en geniet van je rust, je hebt het verdiend. Je was een trouwe kameraad, een beer van een fret, je Baasje gaat je missen. Stuur af en toe maar wat goede raad van hierboven, anders loopt het met die 2 andere heren daar hopeloos fout af!! Van Belleke en van mij nog een dikke knuffel, het ga je goed, kereltje, tot ziens .... xxx
Afbeelding

Gebruikersavatar
Ollike
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 7:54 pm

Berichtdoor Ollike » ma jan 12, 2009 1:19 pm

O mn god nee ! !@#$
Marc, ik kan dit niet geloven, jouw eigenste baronneke..
Nja, baronneke was misschien beter af zo. Geen pijn meer, geen zorgen..
Nu begint zijn leventje pas !!!! Sterkte!!!!

alika
Donateur
Donateur
Berichten: 225
Lid geworden op: vr nov 03, 2006 12:29 pm
Locatie: Hasselt

Berichtdoor alika » ma jan 12, 2009 1:55 pm

Oh nee !!!
dit is echt geen fijn nieuws :(
Marc veel strekte !!! we weten hier allemaal hoeveel je om je fretjes geeft en ik weet dan ook zeker dat hij tot op het laatste heel gelukkig is geweest dat hij bij je was :) Toch, je hebt een moeilijke, maar correcte keuze gemaakt.
Den Baron zal altijd in je hart voortleven

Baron, doe t goed daar bij je vriendjes he :)
Bandit, Boyke en Muts: my stars in heaven!! Forever in our hearts!!

Gebruikersavatar
Maranweke
Berichten: 327
Lid geworden op: wo sep 27, 2006 10:02 am
Locatie: Zottegem
Contacteer:

Berichtdoor Maranweke » ma jan 12, 2009 1:56 pm

Onee den baron ~_~

Marc heel veel sterkte! DD en de kleine zullen je wel troosten.

Baronneke speel zonder pijn vriendje en waak over je baasje.
Afbeelding
Vele knuffels van Woody, Snuffel, Zwieber (2008-2011 RIP), Benji, Spikey en Curly !

MICHKE
Berichten: 6
Lid geworden op: ma jun 16, 2008 3:01 pm

Berichtdoor MICHKE » ma jan 12, 2009 1:57 pm

oh marc hoe erg ik leef met je mee nu kan hij samen met alle anderen spelen daar over de regenboogbrug !@#$
MOEKI

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » ma jan 12, 2009 2:36 pm

Margit , mijn hartelijke dank dat je voor ons die mooie en lieve woorden hebt geschreven .
Het was inderdaad de zwaarste beslissing van mijn leven maar zoals je aan de telefoon al zegde kon ik voor mijn dierbaarste vriend niet beter doen .
Mijn hartelijke dank ook aan onze vrienden en vriendinnen voor het medeleven .
Ik zal mijn dierbare vriend hard missen maar wetende dat hij nu geen pijn meer heeft samen met jullie medeleven is me een grote troost .
Danku Baron Freddy , je bent zoals Margit al zegde een waardevolle vriend en toeverlaat . De kleine , Don Diego en ik zullen je missen .
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Gebruikersavatar
loeke2440
Berichten: 112
Lid geworden op: zo nov 30, 2008 4:20 pm

Berichtdoor loeke2440 » ma jan 12, 2009 3:12 pm

veel sterkte, het is geen gemakkelijke beslissing maar wel de beste

xxx

ufo
Berichten: 0
Lid geworden op: za mei 15, 2004 10:35 pm
Locatie: Reet

Berichtdoor ufo » ma jan 12, 2009 5:27 pm

marc veel sterkte , we weten hoe het voelt ~_~
Groetjes, ufo
fretjes : Maya ,Kai , Taico , Yellow , Zippo en Mieke
poezen :Lucky ,Tsumi ,Britney , Sasha , xena en macho
honden :Lizzy en Spike
kipjes :Rosse ,Witte , Babbel , Spikkel , Zwartje en Jumper , Goldy
Duifjes : Suske en Wiske

Inie_Minie
Berichten: 28
Lid geworden op: vr mei 23, 2008 11:37 am
Contacteer:

Berichtdoor Inie_Minie » ma jan 12, 2009 6:06 pm

Amai, ik ben echt geschrokken van het nieuws... onze lieven baron, vrouwenverleider eerste klas...
Ik zal nooit vergeten dat den baron hier in de tuin ging liggen voor een snoepje terwijl mijn rakkers kaarsrecht stonden...je denkt toch niet dat een baron gaat rechtstaan hé voor wat lekkers...hihi. Hij heeft een mooi leven gehad bij jou, Marc en hij zal zeker over jou en je 2 vriendjes waken.

We zullen hem allemaal missen
~_~
Veel sterkte
Groetjes van Maita, Whisky, Jerommeke (de fretjes), Yangus de kater en ik natuurlijk

CarineColle
Berichten: 124
Lid geworden op: vr aug 10, 2007 8:34 pm

Berichtdoor CarineColle » ma jan 12, 2009 6:13 pm

Lieve Freddy, ook hier bij ons zal je gemist worden.
Carine & Frida

sah
Berichten: 0
Lid geworden op: wo mar 26, 2008 4:55 pm
Locatie: Gent

Berichtdoor sah » ma jan 12, 2009 7:13 pm

hallo,
ik wou maar zeggen, ik vind dit echt heel erg voor jou!

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » ma jan 12, 2009 7:15 pm

Veel sterkte Marc, we gaan Den Baron zeker missen.
Hij was door de vele verhaaltjes zo een beetje iedereens fretje geworden.
Freddy doe het daar goed en maak je niet te moe daar boven, zo ben je altijd geweest ~_~
Afbeelding

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » ma jan 12, 2009 7:41 pm

marc,

ik en bull wij stonden even met open mond van de schok
we wisten echt niet dt baron niet goed was.
je leeft voor je fretten en ze komen iks te kort.
wij willen je veel sterkte toewensen met het verlies van je dierbare vriend.
DD troost je baasje maar en zoek ook troost bij hem als je je vriendje mist.
slaapzacht baron je hebt een zalig leventje gehad
en nu kan je spelen op de groene weides zonder pijn.
moest je zien dat je baasje het even moeilijk heeft stuur hem dan even
een lekje toe zodat hij je even kan voelen. ~_~
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Berichtdoor daikiri » ma jan 12, 2009 10:25 pm

ai marc, zo erg jong!
wat was er mee mis?
zeer zeker dat we hem allemaal zullen missen!!
verder veel sterkte hoor!
waak over ons freddy
dai
traantjes van menti-quila-digo-Isaura-shuriken-Ace-Masai -Aleksi Amon-Solita-Sierra Tia Mythos Amargith-muis*mijn dierbare jongens, tot ooit! Bie, zoet en ventie piet dai kit leil- wenni-ty-Tsum-vanna -maan-Fisto-Tiamo-Ilona-Rocco-Mada

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » ma jan 12, 2009 11:28 pm

Lieve Baron,

Toen ik je voor het eerst zag kregen mijn witte benen direct kusjes van je en mijn hart had je voor een deel al meegenomen.Dat deel mag je voor altijd hebben want je was zo'n mooie lieve kerel.

Marc,
Ik weet niet echt wat zeggen dus zal ik het kort houden veel sterkte en je weet dat ik er altijd ben als je me nodig zou kunnen hebben.
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » di jan 13, 2009 10:51 am

Inie Mini , waarom denk je dat ik hem die bijnaam anders gegeven heb ? Den baron was een echte baron hé .
Jeanine , den baron was echt een vriendje van ons allemaal hé . Ik kon echt overal én méér dan een keer met hem komen . Baron Freddy had overal sympathisanten zitten . Gisteren , ik kwam juist van de veeartsenij , stapte er een negerin op me toe die me vroeg hoe het met mijn fretjes ging . Ja , meer hoef ik dus niet te zeggen hé .
Nu , hier thuis is hebben Goliath en Don Diego het op hen genomen om weinig kans te geven om veel na te denken ! Elk moment is er wel één schatje die me wat meer werk dan normaal geeft !!!
Goliath probeert regelmatig om naast mijn voeten in mijn nieuwe sportschoenen te geraken . Op de zetel ligt hij raarder dan normaal te doen en te rond springen !
Don Diego doet ook goed zijn duit in het zakje ! DD is al meer dan normaal op de salontafel geklommen waar hij zoveel mogelijke dingen eraf te smijten ! Regelmatig kijkt hij me aan met een smoeleke dat " doe ik het goed ? Doe ik het echt goed ?/Wat gaat ge nu doen ? Gaat ge boos worden of moet ik méér dingen op de grond werpen ?! " wil zeggen !!! Daarjuist heb ik met DD nog op de zetel gezeten . Daar heeft hij me laten voelen dat ik niet alleen ben : hij heeft me zelfs een vlug zoentje gegeven !!! Hij heeft ook verwoede pogingen gedaan om in mijn sweatshirt te kruipen !
Ik heb op mijn gsm de laatste foto staan waarop den baron en ik samen op de zetel in slaap zijn gevallen . Van zo vlug ik kan koop ik me een bleutooth-dtick zodat ik deze foto met jullie kan delen . Ik vind dit de mooieste foto van mijn dierbare vriendje en mij tesamen .
Ik wil nogmaals iedereen bedanken voor de lieve en opbeurende woorden .

Lieve Freddy , ik hoop dat je goed bent aangekomen aan de andere kant van de Regenboogbrug en dat je het goed kunt vinden met je vriendjes aldaar .
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » di jan 13, 2009 11:18 am

Natuurlijk zou ik Asocialleke niet zijn als ik niet iets zou vergeten hé . Iedereen die me al ooit eens gelezen heeft weet dat .

Nu zijn Don Diego en Goliath niet echt fretjes die zich echt graag laten oppakken . Mààr , deze morgen heb ik hen al meer moeten oppakken dan in één maand !!! Dat Goliath héél af en toe wel eens een likje geeft heb ik al wel gezegd hé . Meestal zijn dat enkele duidelijke likjes op mijn neus !!! Likjes op mijn mond die den baron me gaf gaat de kleine raar of zelden geven want hij heeft iets tegen snorren !
Dat ik deze morgen een likje kreeg van Don Diego is iets nieuws . Zomaar " out of the bleu " kreeg ik een zuinig likje op mijn mond van hem !!!
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

alika
Donateur
Donateur
Berichten: 225
Lid geworden op: vr nov 03, 2006 12:29 pm
Locatie: Hasselt

Berichtdoor alika » di jan 13, 2009 12:36 pm

ja marc
zij zullen ook voelen dat er iemand ontbreekt nu he
is wel lief da ze hem een beetje proberen te vervangen... zo zie je dat ze hem ook missen :)
xxx
Bandit, Boyke en Muts: my stars in heaven!! Forever in our hearts!!

sah
Berichten: 0
Lid geworden op: wo mar 26, 2008 4:55 pm
Locatie: Gent

Berichtdoor sah » di jan 13, 2009 6:48 pm

Ik hoop dat jullie met zen drietjes elkaar wat kunnen steunen.
Die fretjes voelen dat ook he, en ze voelen ook het verdriet van hun baasjes.
Ai Marc, ik weet echt niet wat ik zeggen moet.

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » wo jan 14, 2009 4:17 pm

Ik heb het erg druk gehad de laatste dagen en zie nu het trieste nieuws dat Freddy ons verlaten heeft. Lieve Baron, ik geef je nog een allerlaatste knuffel. Rust zacht en amuseer je daar aan de andere kant van de regenboogbrug en vergeet niet af en toe eens achterom te kijken naar Marc die je erg hard zal missen! Slaap zacht, lieve vriend. !@#$
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Gebruikersavatar
Hamlet
Berichten: 93
Lid geworden op: ma jul 07, 2008 7:05 pm

Berichtdoor Hamlet » wo jan 14, 2009 6:48 pm

Oh Marc, dat spijt me dit te horen. Je weet het misschien niet meer, maar het was de lieve Freddy die mijn beslissing om een fretje te adopteren mee heeft bepaald. Je was aan het wandelen met hem en we waren op weg naar een speelnamiddag in de bloemetjeswijk. Ik zag u lopen en ik mocht Freddy direct knuffelen. Door zijn oprechte charme (hij was zowaar bij mij in slaap gevallen, de schat) was ik direct verkocht. Alle twijfel rond fretten werd op slag weggenomen door zijn lieve snoet. Er was bij ons zelf een gezegde: zo lief als den Freddy. Ik hoop dat hij nu aan het rusten is, veel sterkte en moed!
Fretjes: Oby, Felia, Beetle, Jef en Twister.
Hondje: Nietske.

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » wo jan 14, 2009 10:06 pm

Nee Hamlet , dat weet ik inderdaad niet meer . Dat is niet kwaad bedoeld hoor , want den baron heeft zo waarschijnlijk vele mensen over de streep getrokken .
Zo is er in de wijk hier een vrouw met een gezin en enkele kleine hondjes . Ik dacht dat wij voorbij haar huis wandelden , den baron en ik . Ze heeft hem gestreeld en enkele weken later hoorde ik iemand mij roepen . Ik draaide me om en bleef even praten met deze vrouw . Zij beschuldigde me met de woorden : " door uw schuld heb ik nu ook fretjes ! " . Ik dacht dat dat negatief bedoeld was en antwoorde direkt " als ge wilt dan neem ik ze wel van u over " . De vrouw lachte en verklaarde me dat dat niet nodig was want ze was dol op haar fretjes ! Dit was natuurlijk ook den baron zijn schuld !
Ik heb zelfs iemand geweten die me vertelde dat als ze geen allergie had zij ook direkt fretjes in huis zou gehaald hebben !!!
Ik vertelde iedezreen direkt dat den baron een fretje was dat NIEMAND zou bijten , ook vertelde ik dat er andere fretjes waren die NIET zo lief waren als mijn brave jongen .
Den baron is nu over de Regenboogbrug aan het spelen met de fretjes die hem daar voorgingen . Den baron heeft geen pijn meer en is gelukkig daar . Zoals ik hem ken is hij aan het praten in het voordeel van zelfs de hardste bijtertjes : den baron zag in iedereen goed , nooit kwaad . Mijn vriendje stelt het wel en doet ook daar goed voor iedereen .


[Gewijzigd door asocialleke op 2009-01-14 22:07:16]
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Gebruikersavatar
bren
Berichten: 151
Lid geworden op: vr sep 07, 2007 3:06 pm
Contacteer:

Berichtdoor bren » do jan 15, 2009 4:27 pm

!@#$ :( Hoe erg , ik lees het nu pas :?
Heel veel sterkte he
~_~ grts Bren
Afbeelding
Groetjes en mokjes van Ketje , Sporting , Zitka , Frutos en Chiquita XXX


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 39 gasten