!Adoptie van fretten!

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Molleke
Berichten: 36
Lid geworden op: zo jan 11, 2009 10:07 pm
Contacteer:

Berichtdoor Molleke » do jan 15, 2009 4:56 pm

Okay, hier gaan we;
er zitten dus veel fretten in opvanggezinnen te wachten op een nieuwe thuis...
Staat wat lager hier op het forum. Maarrreuh, als er nu eens foto's komen te staan
gaan jullie alvast véééééél meer reactie krijgen voor eventuele adopties!
vb. Als ik een foto zou kunnen zien en een karakterbeschrijving erbij ben ik al veel geïnteresseerder
in een bepaalde fret dan dat er gezegd wordt dat er ter adoptie zijn, maar dan zonder foto's en uitleg...
Misschien toch een bespreekbaar onderwerp?! Wij zouden er ook wel eentje bij willen, maar de motivatie
voor adoptie is wat minder omdat we niet weten hoe of wat...
Niet slecht bedoeld hoor, maar gewoon ff mijn visie erop om toch meer adopties te laten doorgaan... ;)
Ik ben zelf vrijwilliger bij zwerfkatten-herplaatsing en wij hebben toch veel bezoekers...(sluikreclame?) :D

Gebruikersavatar
Ollike
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 7:54 pm

Berichtdoor Ollike » do jan 15, 2009 5:29 pm

vind ik ook een zeer goed idee molleke! Had daar ook al is aan gedacht.
Maar langs den andere kant. De mensen zullen dan wss afgaan op het uiterlijk ipv het karakter.
Dusja, das weer de andere kant van't verhaal e ;)

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » do jan 15, 2009 6:10 pm

Het adopteren van de fretten is niet het grote probleem voor DFA, wel alle kosten die er gemaakt moeten worden om ze ter adoptie te kunnen aanbieden ~_~
Goed bedoeld, maar foto's gaan weinig daaraan veranderen. Zie medelingen DFA in problemen ~_~
En foto's plaatsen heeft voor en tegenstaanders, beide hebben wel een stuk gelijk ;)
Afbeelding

Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » do jan 15, 2009 6:23 pm

het zijn niet de adopteurs die de eerste keuze maken, maar de vereniging, dit aan de hand van gegevens van het adoptiegezin.

Zo wordt er bv gekeken of er kinderen zijn, andere huisdieren zoals kat of hond, of de fretbinnen of buiten komt te zitten, welk karakter de adoptant verlangd van het adoptiefdier, of de adoptant reeds ervaring heeft, enz enz.

Fretjes in de "etalage" zetten is trouwens degenererend en zou ons op hetzelfde niveau brengen als de dierenzaken, dierenhandelaars enz.

Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » do jan 15, 2009 6:24 pm

en het is idd het prijskaartje van dierenartsen, voeding, grit, enz dat doorslaat, elk jaar zo'n 10.000 Euro. jaja, je leest het goed, 10.000 euro
Frettige froeten fan fr... Chuckie

Meer dan ooit overtuigd van de slaagkansen van deze club, en ook een beetje fier dat het soms zonder mij kan ...

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » do jan 15, 2009 6:37 pm

ik doe dit meestal ook foto's plaatsen op het forum zo zijn er al veel vertrokken naar goede
gezinnen maar het is de tijd en ook mooie foto's maken van die lieverds ik heb het hier al
geprobeert om foto's te trekken maar we hebben nu ne groep die echt ni op de foto
willen staan ook bedriegen foto's soms.

en ook niet ieder opvang gezin heeft de middelen of de hersenen :P :D om foto's te plaatsen
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » do jan 15, 2009 8:03 pm

wtf 10000 euro :S damn da's veel...

sah
Berichten: 0
Lid geworden op: wo mar 26, 2008 4:55 pm
Locatie: Gent

Berichtdoor sah » do jan 15, 2009 8:06 pm

Toen ik mijn fretjes wou adopteren heb ik gewoon een mail gestuurd naar de adoptieverantwoordelijke van dit forum. Ik had enkele voorstellen, want ik had op het bord gelezen wie er te adopteren was, maar de verantwoordelijke kwam met een ander voorstel en ik heb het me nog geen seconde beklaagd! Gewoon een mail durven sturen, dat is al wat nodig is, en echt een aanrader!

Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Berichtdoor a3ke » do jan 15, 2009 8:45 pm

kortom , wat andere vzw's of opvangen doen om hun dieren te plaatsen zijn hun zaken

bij DFA werd steeds gekozen voor de best geschikte persoon bij best geschikte fret

slim voorbeeld : puppies of fretten in de dierenzaak , bijten veelal , associaal maar worden tentoongesteld dus wekken sympathie op en worden een ondoordachte aankoop

later worden deze dan verkeerd behandeld of losgelaten om straat of in bos of gaan naar het asiel of opvang

snap je nu waarom de fretten niet tentoongesteld worden ?

elke opvang krijgt dieren binnen en tracht binnen de mate van het mogenlijke en menselijke de opvangverantwoordelijke updates te bezorgen kwa opvoeding gedrag en andere bevindingen

wanneer er dan een kandidaat ter adoptie zich aanbied kan de verantwoordelijke de beste keuze aan diegene voorleggen zoals al eerder vermeld

veel betere aanpak dus voor het dier en het toekomstig baasje
Slaapwel Ginnemie (2011),Fierro en Safari (2012),Martini en Rob (2013)
Gordon,Booth,Grappa en Mol (Prisca) doen het goed hier beneden
We missen jullie

Molleke
Berichten: 36
Lid geworden op: zo jan 11, 2009 10:07 pm
Contacteer:

Berichtdoor Molleke » do jan 15, 2009 10:58 pm

a3ke, voel me door u wel aangevallen!
Zal ff duidelijker zijn want jullie hebben een verkeerd gedacht over de idee...
wat andere vzw's of opvangen doen om hun dieren te plaatsen zijn hun zaken

Inderdaad dat is zo, maar ik gebruikte dit alleen als voorbeeld! Niet als het ideaal.
[snap je nu waarom de fretten niet tentoongesteld worden /QUOTE]
Dit is het meest kwetsende dat je gepost hebt, ik ben niet voor dierenwinkels ed. Vind dat ze het zo
MOETEN afschaffen. Maar hoe ik het bedoel is het niet tentoonstellen! Er bellen mensen voor een bepaalde
poes. Uit dit gesprek wordt er opgemaakt of ze mogen komen kijken of niet. Bij bezoek wordt er gekeken naar
hoe welke kat reageert op de mensen. Bij twijfel moeten ze nog eens terugkomen (als je niet geïnteresseerd bent,
kom je al niet terug). En meestal gaan de mensen met een andere poes naar huis dan waar ze voor kwamen!
Omdat bij ons de poezen op de eerste plaats komen! En ze gaan weg met een contract en controle!
en nogmaals
wat andere vzw's of opvangen doen om hun dieren te plaatsen zijn hun zaken

VOLLEDIG AKKOORD, was maar TER ILLUSTRATIE en wilde geen frustratie bij jullie opwekken.
Maar ik wil hier niet gezegd hebben dat onze aanpak niet goed is voor onze dieren! (nav laatste zin) :(

Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Berichtdoor a3ke » do jan 15, 2009 11:15 pm

en toch is dit de wezen van de dieren niet ten toon te stellen Molleke , en dat was zeker niet op u bedoeld , het is iets wat ik , en vele andere , al veel hebben mogen aanhoren van ons opperhoofd

al was het al omdat de andere fretteverenigingen die niet zo een goede banden hebben met DFA het doen dat wij het zeker niet doen

in het andere topic zeg je genoeg : je "lokt" de mensen ermee (wederom zonder slechte intenties) met de foto's om dan een persoonlijk advies te vormen

dus helemaal niet persoonlijk Molleke , anders sorry , was niet zo bedoeld , niet zo snel op uwen teen getrapt zijn , en zeker al ni door mij ;)

kwil kik zondag spitsmuis ook nog is ontvoeren ze ;)
Slaapwel Ginnemie (2011),Fierro en Safari (2012),Martini en Rob (2013)
Gordon,Booth,Grappa en Mol (Prisca) doen het goed hier beneden
We missen jullie

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » vr jan 16, 2009 7:19 am

Chuckie , ik ben de laatste om u ongelijk te geven en dat weet ge hé . Verder stel ik me als het moet als een leger achter u .
Nu moet ik toegeven dat u het mis hebt met uw bewering dat een foto en kleine uitleg degenererend zou zijn . Ik ben op die manier gestruikeld én verliefd geworden op Goliath !
Er zijn zelfs mensen die op zulke manier aan een partner geraken ! Ikzelf zal nooit op zulke manier aan een partner geraken omdat ik teveel een Rebel én véél te lang vrijgezel ben !
Liefde op eerste zicht ? Jajajajajajajaja , daar geloof ik in !!! Kijk maar naar Goliath ! Ik zag hem op de foto en ik was " verkocht " , verliefd dus op mijn klein gangstertje ! Ik hoefde niet eens de uitleg die bij de foto stond te lezen want ik " wist " dat deze kerel de mijne zou worden . Toegegeven dat de eerste 2 weken mijn handen op een beefsteak leken , maar mijn liefde voor dat deugnietje was te groot om hem terug te doen naar de opvang waar hij vandaan kwam .
Nu ben ik niet iemand die mijn wil gaat opdringen . Mààr beste vriend Chuckie , ge kent mij en ik hoop dus ook dat ge weet dat ik me niet laat hangen aan BullShit . Daarom vraag ik u om er nog eens goed over na te denken . Ik vind dat een foto en wat uitleg over het fretje een héél groot verschil kan maken . Wat je niet mag laten vallen is het kijken of deze of gene persoon geschikt is ( omwille van verschillende redenen ) om een fretje te mogen houden .
De frettenopvang van " Dierengeluk " waar een vriend van mij Goliath kocht ( voor mijn verjaardag ) gebruikt deze formule . Deze opvang werkt in samenwerking met de regering en doet véél goed voor hun opvangdieren . Dat door samenwerking met de regering de prijzen van deze dieren de prijs gedrukt kunnen worden , dàt weet ik niet . Mààr Goliath is daar door Kristof maar 75 euro betaald geworden .
Daarom smeek ik u om er nog eens over na te denken . Doe het niet voor mij , doe het voor de fretjes en onze geliefde club . Weet goed dat ik nu al in mijn startblokken sta om mee te helpen van opstellen voor " Beestjes en baasjes " .
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

ufo
Berichten: 0
Lid geworden op: za mei 15, 2004 10:35 pm
Locatie: Reet

Berichtdoor ufo » vr jan 16, 2009 10:23 am

ascocialeke : verliefd worden kan zeker via foto maar jij kende al fretten en had er al maar een beginneling die nog nooit een fret heeft gehad en dan verliefd word aanvaard niet altijd onze raad en advies en dan loopt het uiteindelijk altijd verkeerd af , fretjes komen terrug of erger
Groetjes, ufo
fretjes : Maya ,Kai , Taico , Yellow , Zippo en Mieke
poezen :Lucky ,Tsumi ,Britney , Sasha , xena en macho
honden :Lizzy en Spike
kipjes :Rosse ,Witte , Babbel , Spikkel , Zwartje en Jumper , Goldy
Duifjes : Suske en Wiske

alika
Donateur
Donateur
Berichten: 225
Lid geworden op: vr nov 03, 2006 12:29 pm
Locatie: Hasselt

Berichtdoor alika » vr jan 16, 2009 11:04 am

Dient daar dan niet het gesprekje voor??
om te zien of het baasje geschikt is om een fretje te adopteren?
en de verplichte frettenbabbel? (vroeger was da toch verplicht)
...
kweenie er zijn nog genoeg selectiestappen om te voorkomen da een fretje bij een ongeschikt baasje terecht komt he :)
daarmee snap ik de grote tegenstand tegen da foto's ni echt
(ben zelf ni voor en ni tegen, is allebei goed denk k)
Bandit, Boyke en Muts: my stars in heaven!! Forever in our hearts!!

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » vr jan 16, 2009 12:07 pm

Wel Alika ( soory voor wat ik ga schrijven Ufo ) , danku voor de steun en de uitleg van de babbels die een adoptie voorgaan . Ik dacht dat iedereen dat wist .
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

alika
Donateur
Donateur
Berichten: 225
Lid geworden op: vr nov 03, 2006 12:29 pm
Locatie: Hasselt

Berichtdoor alika » vr jan 16, 2009 12:53 pm

Graag gedaan Marc
ik weet gewoon nog dat toen da ik 2 snuiters uit de opvang wou adoptere enkele jaartjes geleden, ik zeker 10 avonden bij Margit heb gezeten om de fretjes wat beter te leren kenne (er een band al mee aan maken) en ook om meer te leren over de verzorging enz (en ook omda ik daar graag zat :D)
Da op en af rijden had ik er graag voor over ze :)
Jammer genoeg is de adoptie op t laatste moment in t water gevallen (door omstandighede) ma ik heb er wel superveel uit geleerd en mn liefde voor fretjes is alleen maar gegroeid :)
Bandit, Boyke en Muts: my stars in heaven!! Forever in our hearts!!

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » vr jan 16, 2009 1:09 pm

Tja Alika , hij/zij die niet graag bij Margit zit daar is iets mis mee hé .
Ik heb Margit leren kennen en weet zeker dat ik het spijtig vind dat we zover uit elkaar wonen of ik zou er dikwijls zitten ! Ik ben trouwens helemaal weg van dat limburgd aksent !
Op één hebben ze iets met madammen , ben de volledige titel vergeten en wij zitten met éé toffe madam .
Alez , we hebben meerdere vrouwen die ik goed kan verdragen mààr er is er maar één die ge gewoon tof MOET vinden !!!
Ik had al fretjes voor ik bij DFA binnenstapte en heb dus geen babbel gemaakt . Ik was dus een maagdje dat met open ogen tussen de fretjes stapte en tot nu toe heb ik het me nooit beklaagd !!!
Een mede - dopper vroeg me of ik 2 fretjes wilde waarop ik zonder nadenken " ja " heb geantwoord . Nu , zoveel jaren later heb ik nog altijd geen spijt . Hoogstwaarschijnlijk zou ik véél vroeger in de frettenwereld gestapt zijn als ik wist hoeveel liefde , vriendschap , aanhankelijkhied en weet ik veel wat nog meer ge van zo een schattig diertje kon krijgen !!!
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Molleke
Berichten: 36
Lid geworden op: zo jan 11, 2009 10:07 pm
Contacteer:

Berichtdoor Molleke » vr jan 16, 2009 4:06 pm

In een goede opvang hoort het zo; eerst een keer of twee kennis komen maken en zien hoe het dier op de
persoon reageert en andersom. En ondertussen een kennismakingsgesprek houden om te peilen wat voor
mensen je in de kuip hebt! Wanneer de opvang niet zeker is, de mensen nog een keer laten terugkomen want
het gaat hier tenslotte over de dieren!!! Zij zijn de hoofdrolspeler die een opperbeste thuis verdienen!
En zij moeten hun ook goed voelen bij hun toekomstige mensen. Best is ook een contract opmaken en een
controle sturen nav bepalingen in het contract! :P
K vind de aanpak van Magrit dan ook heel goed: de mensen een keer meer te laten langskomen!!! :D

Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » vr jan 16, 2009 4:33 pm

Origineel gepost door Molleke

In een goede opvang hoort het zo; eerst een keer of twee kennis komen maken en zien hoe het dier op de
persoon reageert en andersom. En ondertussen een kennismakingsgesprek houden om te peilen wat voor
mensen je in de kuip hebt! Wanneer de opvang niet zeker is, de mensen nog een keer laten terugkomen want
het gaat hier tenslotte over de dieren!!! Zij zijn de hoofdrolspeler die een opperbeste thuis verdienen!
En zij moeten hun ook goed voelen bij hun toekomstige mensen. Best is ook een contract opmaken en een
controle sturen nav bepalingen in het contract! :P
K vind de aanpak van Magrit dan ook heel goed: de mensen een keer meer te laten langskomen!!! :D
Niet altijd mogelijk, fretten zijn zowiezo bij nieuwe mensen beduusder en dus kalmer. Hoeveel mensen komen niet thuis met een zeer rustige hond/kat/fret, om deze de dag erop te leren kennen als vernieler/bijter/onzindelijk ? Op verplaatsing (in de opvang dus) nagaan of de adopteur en adoptief overeen komen is onmogelijk omdat het fretje op dat moment op eigen terrein is, bij gekende mensen, met gekende geluiden, geuren, omgeving om zich heen. Wat wij doen is, aan de hand van de historiek van het fretje en het gesprek met de adopteur raakpunten vinden die bijdragen tot zo weinig mogelijk stress. Raakpunten die ervoor zorgen dat onnodige angsten de kop opsteken bij het adoptief. bv als de adopteur een hond heeft, zoeken we een fretje dat honden gewoon is.

Mensen enkele keren meer laten komen is ook niet altijd mogelijk. Daarvoor zijn we geografisch niet voldoende gespreid over Vlaanderen. Je kan mensen van de kuststreek 1 of 2 keer vragen om naar Antwerpen te komen, maar geen 3 keer.

Controles uitvoeren bij adoptiegezinnen zou prachtig zijn, maar het is nu al een huzarenstukje om medewerkers te vinden die zich een aantal keren per jaar willen inzetten voor onze vereniging. Hou er rekening mee dat de meeste van onze mensen elke dag gaan werken en er ook een gezinsleven op nahouden.

Contracten zijn er en die worden ook gebruikt (dacht ik toch, Ufo?)
Frettige froeten fan fr... Chuckie

Meer dan ooit overtuigd van de slaagkansen van deze club, en ook een beetje fier dat het soms zonder mij kan ...

ufo
Berichten: 0
Lid geworden op: za mei 15, 2004 10:35 pm
Locatie: Reet

Berichtdoor ufo » vr jan 16, 2009 5:18 pm

jazeker worden er contracten gebruikt , eigenlijk
is de officiele benaming
Overeenkomst betreffende het herplaatsen van een fret
Groetjes, ufo
fretjes : Maya ,Kai , Taico , Yellow , Zippo en Mieke
poezen :Lucky ,Tsumi ,Britney , Sasha , xena en macho
honden :Lizzy en Spike
kipjes :Rosse ,Witte , Babbel , Spikkel , Zwartje en Jumper , Goldy
Duifjes : Suske en Wiske

ufo
Berichten: 0
Lid geworden op: za mei 15, 2004 10:35 pm
Locatie: Reet

Berichtdoor ufo » vr jan 16, 2009 5:22 pm

Origineel gepost door sah

Toen ik mijn fretjes wou adopteren heb ik gewoon een mail gestuurd naar de adoptieverantwoordelijke van dit forum. Ik had enkele voorstellen, want ik had op het bord gelezen wie er te adopteren was, maar de verantwoordelijke kwam met een ander voorstel en ik heb het me nog geen seconde beklaagd! Gewoon een mail durven sturen, dat is al wat nodig is, en echt een aanrader!
jij hebt onze raad dan ook opgevolgd maar iedereen is niet zo , sommige zijn zelfs kwaad als wij zeggen
sorry mevrouw of meneer de keuze die u maakt is niet de meest geschikte keuze voor u , wij raden een ander fretje aan
sommige aan vaarden dit en hebben er later zeker geen spijt van
Groetjes, ufo
fretjes : Maya ,Kai , Taico , Yellow , Zippo en Mieke
poezen :Lucky ,Tsumi ,Britney , Sasha , xena en macho
honden :Lizzy en Spike
kipjes :Rosse ,Witte , Babbel , Spikkel , Zwartje en Jumper , Goldy
Duifjes : Suske en Wiske

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » vr jan 16, 2009 5:22 pm

Tja, die foto's, dat zal altijd wel een twistpunt blijven, maar kom, als ik ergens binnenstap word ik ook dadelijk verliefd op één of ander ding dat daar rondloopt, dus veel verstand gebruik ik toch niet meer sinds ik fretten heb!! :D :D

Nee serieus, een foto is in die mate mss te verleidelijk bij fretten omdat die bijna allemaal een schattig toetje trekken als het je lukt hen op papier te krijgen. Vaak heeft schat in kwestie echter een degelijke gebruiksaanwijzing, maar ja, die zet je er dan bij zou ik zeggen. Mij maakt het niet uit of daar nu een foto staat of niet, ik weet toch wat ik er me bij voor moet stellen, maar voor mensen die er niet zo vertrouwd mee zijn, is het mss aangenamer als ze al een idee hebben. Of de adoptie uiteindelijk ook doorgaat en of het nu net dat fretje worden gaat of een ander, zie je idd wel als die mensen tot bij jou komen.

Je kan dan zeggen dat ze op het uiterlijk afgegaan zijn, maar als je serieuze kandidaten hebt maakt dat ook echt niet uit, vind ik. Ik heb hier nu een allegaartje van kleurtjes (nee, groen nog niet, dat ben ik van tijd ;) ), wat niet wil zeggen dat er niet nog één "kleurtje" is dat ik graag zou vinden :D . Wat ook weer niet wil zeggen dat er geen andere fretjes meer welkom zijn, want als ik ze zie, is het vaak ook al te laat!! (Hé Stitch?? :D :D )

En het één niet doen omdat een ander dat doet, ach, daar zijn we nu toch stilletjes te oud voor aan 't worden, hé? Kijk, als we geen adoptie-fretje met pasfoto neerpoten, stel ik alleszins al voor dat ik straks begin met een Meter/Peter-zoekende fretjes-topic!! Die lieve snoetjes mogen wel degelijk de mensen verleiden zodat ze hun leventje in onze Opvang verder kunnen zetten in/met de beste verzorging :) !!

Hou hen in de gaten!! :D

(Marc, zin om te komen logeren precies?? :D Neeje, merci voor de complimentjes!! (@) )
Afbeelding

Gebruikersavatar
bren
Berichten: 151
Lid geworden op: vr sep 07, 2007 3:06 pm
Contacteer:

Berichtdoor bren » za jan 17, 2009 1:12 am

Ik ben dankzij een foto van Zitka voor zijn lief snoetje gevallen en da ventje heeft het hier denk ik toch ni slecht he .
Eerlijk gezegd had ik waarschijnlijk zonder foto ook geen 4de fretje bij genomen ;)
Afbeelding
Groetjes en mokjes van Ketje , Sporting , Zitka , Frutos en Chiquita XXX

Ward
Berichten: 25
Lid geworden op: ma jan 05, 2009 10:26 am

Berichtdoor Ward » za jan 17, 2009 8:19 am

Origineel gepost door bren

Ik ben dankzij een foto van Zitka voor zijn lief snoetje gevallen en da ventje heeft het hier denk ik toch ni slecht he .
Eerlijk gezegd had ik waarschijnlijk zonder foto ook geen 4de fretje bij genomen ;)
Pfft Sabrina gebruikt ook altijd foto's om mij te overhalen... Die weet dat ik geen nee kan zeggen als ik zo'n snuitje zie (@)

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » za jan 17, 2009 9:22 am

Tja, ik heb maar ooit één fretje aangeschaft "dankzij" een foto (mijn Quiana, en die kon bijten!!!!! Dat stond echter niet bij de foto!!). De rest is hier door rechtstreekse liefde op het eerste zicht binnengewandeld!! :D :D
Afbeelding


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Google [Bot] en 34 gasten