Heel vervelende vraag

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » vr jan 30, 2009 8:40 pm

Ik vraag me zo een beetje af waar de meeste fretten ziek aan worden en waaraan ze dan overleden zijn.
Vb. - bevalling - kankergezwel - ouderdom - plots - na ziekte ........ - als pup - gestikt in iets enz..
Sorry als ik hier oude wonden weer mee openrijt.

Mijn Anais heeft Lymfoom gekregen en is ingeslapen op 8 jarige leeftijd.
Mijn Chanel had problemen met haar suiker en was blind geworden, ingeslapen samen met zus Anais op 8 jarige leeftijd.
Tootsie heeft hartproblemen, bijniertumoren, een bloedklontertje gehad , is in behandeling maar gaat achteruit.
Louisa heeft lymfoom en is reeds haar milt weggenomen, ook de suiker geeft problemen ze neemt medicatie om haar nog wat comfort te geven.
Milo is net binnenste buiten gekeerd en niets wijst op een ziekte.
Freebee lijkt kerngezond. :D
Afbeelding

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » vr jan 30, 2009 8:42 pm

pogo is aan leverfalen gestorven
alsook mijn andere mannen blijken een zwakere lever te hebben
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

ufo
Berichten: 0
Lid geworden op: za mei 15, 2004 10:35 pm
Locatie: Reet

Berichtdoor ufo » vr jan 30, 2009 10:55 pm

hier al verschillende oorzaken gehad , maagtumor , combinatie van insulinoma en bijnierproblemen , ook blokeren van de nieren ( was wel een verlamd fretje , hernia)
kanker , en ouderdom
Groetjes, ufo
fretjes : Maya ,Kai , Taico , Yellow , Zippo en Mieke
poezen :Lucky ,Tsumi ,Britney , Sasha , xena en macho
honden :Lizzy en Spike
kipjes :Rosse ,Witte , Babbel , Spikkel , Zwartje en Jumper , Goldy
Duifjes : Suske en Wiske

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » za jan 31, 2009 4:22 am

Virginie, ik wil niet vervelend doen, maar de lever is bij alle fretten een zwak punt, ze zijn allemaal zeer gevoelig voor leverfalen is me gezegd. Reden te meer om behoorlijk na te kijken wat je hen geeft en waar ze zonder jouw weten zouden bij kunnen. Waltham kan bv in principe geen kwaad, te vaak geeft wél problemen. Idem voor AD-voeding, kan aansterkend werken voor een korte periode, maar is echt wel heel belastend voor de lever. Kattenvoer, hondenvoer en ja, mensenvoer, is over 't algemeen allemaal véél te zwaar voor een fret.

Onze Diedle is nu ongeveer 4 jaar en is zo ver geraakt dankzij Ine en het vinden van een tot nu toe ideaal medicijn. Nadeel is wel dat hij daardoor een verminderde weerstand heeft tegen andere ziektes en niet meer in de speeltuin kan, maar het ventje heeft terug lol in zijn leven, dat is het voornaamste. Hij mocht de eerste maand zijn medicatie in Waltham en in AD eten, daarna waren de waardes iets gezakt, maar nog lang niet goed. Ine schrapt de AD uit zijn voeding en zet hem op senior-brokken en weer een maand later zijn de waardes fenomenaal gezakt. Dan weet je eigenlijk genoeg, hé?

Hier zijn ook verschillende redenen van overlijden geweest :
Mike had een rechter-bijniertumor die operatief verwijderd werd (was al heel zwaar), maar had ook een galobstructie en tenslotte geelzucht. Allemaal op 3 dagen tijd -zichtbaar- uitgebroken, ervoor leek hij kerngezond (mocht net geen 4 jaar worden).
Winky (ingeslapen) blijkt na 101 autopsie-testen uiteindelijk overleden aan een grote longtumor van 7cm op 3cm én pancreaskanker (leeftijd onbekend, haar partnertje is echter rond de 7 à 8jaar, ze zijn samen in de opvang gekomen)
Sanneke (ingeslapen) had, net als haar zusje, een gezwel op een tand. Na verwijdering en verzorging bleek het gezwel toch verder de kaak in te groeien, richting hersenen (ongeveer 3 jaar).
Lei is, gezellig opgerold zoals anders, in haar slaap overleden, had één dagje niet gegeten maar verder was er geen ziektebeeld. Ouderdom dus (was 9 jaar).
Mieke, ietsjes meer dan 10 jaar, had bijnierproblemen maar heb ik uiteindelijk pas moeten laten inslapen toen ze ook lymfeklierkanker erbij kreeg.
Lizzy, ergens rond de 6 jaar, had insulinomen die perfect onder controle waren na haar operatie. Na meting werd haar medicatie iets of wat veranderd en lag ze 2 weken later, van het ene moment op het andere, in een hele diepe coma. Jammer genoeg ook moeten laten inslapen.
Noetske, vermoedelijk rond de 3 jaar, heeft na alle ellende die ze doorstaan had ivm haar neusproblemen, een herseninfarct gehad waar ze niet meer uit geraakte. Laten inslapen.
Fiebeke, dat arme spookje, was 4 jaar en volgens haar baasjes een ongecastreerd rammetje. Toen ze hier binnen was en ik dadelijk vaststelde dat het een moertje was, werd ze nog gecastreerd en is ze een 2-tal weken aan de beterhand geweest. De beenmergdepressie was echter al te erg en we hebben samen haar strijd stopgezet, ze was ocharm volledig op.

Verder zitten hier nog wel wat Waltham-met-pillen-slikkers ;) , maar tot nu toe doen ze het nog goed!! Vingers kruisen!! :)
Afbeelding

Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Berichtdoor a3ke » za jan 31, 2009 9:50 am

Origineel gepost door margit

Virginie, ik wil niet vervelend doen, maar de lever is bij alle fretten een zwak punt, ze zijn allemaal zeer gevoelig voor leverfalen is me gezegd. Reden te meer om behoorlijk na te kijken wat je hen geeft en waar ze zonder jouw weten zouden bij kunnen. Waltham kan bv in principe geen kwaad, te vaak geeft wél problemen. Idem voor AD-voeding, kan aansterkend werken voor een korte periode, maar is echt wel heel belastend voor de lever. Kattenvoer, hondenvoer en ja, mensenvoer, is over 't algemeen allemaal véél te zwaar voor een fret.

Onze Diedle is nu ongeveer 4 jaar en is zo ver geraakt dankzij Ine en het vinden van een tot nu toe ideaal medicijn. Nadeel is wel dat hij daardoor een verminderde weerstand heeft tegen andere ziektes en niet meer in de speeltuin kan, maar het ventje heeft terug lol in zijn leven, dat is het voornaamste. Hij mocht de eerste maand zijn medicatie in Waltham en in AD eten, daarna waren de waardes iets gezakt, maar nog lang niet goed. Ine schrapt de AD uit zijn voeding en zet hem op senior-brokken en weer een maand later zijn de waardes fenomenaal gezakt. Dan weet je eigenlijk genoeg, hé?

Hier zijn ook verschillende redenen van overlijden geweest :
Mike had een rechter-bijniertumor die operatief verwijderd werd (was al heel zwaar), maar had ook een galobstructie en tenslotte geelzucht. Allemaal op 3 dagen tijd -zichtbaar- uitgebroken, ervoor leek hij kerngezond (mocht net geen 4 jaar worden).
Winky (ingeslapen) blijkt na 101 autopsie-testen uiteindelijk overleden aan een grote longtumor van 7cm op 3cm én pancreaskanker (leeftijd onbekend, haar partnertje is echter rond de 7 à 8jaar, ze zijn samen in de opvang gekomen)
Sanneke (ingeslapen) had, net als haar zusje, een gezwel op een tand. Na verwijdering en verzorging bleek het gezwel toch verder de kaak in te groeien, richting hersenen (ongeveer 3 jaar).
Lei is, gezellig opgerold zoals anders, in haar slaap overleden, had één dagje niet gegeten maar verder was er geen ziektebeeld. Ouderdom dus (was 9 jaar).
Mieke, ietsjes meer dan 10 jaar, had bijnierproblemen maar heb ik uiteindelijk pas moeten laten inslapen toen ze ook lymfeklierkanker erbij kreeg.
Lizzy, ergens rond de 6 jaar, had insulinomen die perfect onder controle waren na haar operatie. Na meting werd haar medicatie iets of wat veranderd en lag ze 2 weken later, van het ene moment op het andere, in een hele diepe coma. Jammer genoeg ook moeten laten inslapen.
Noetske, vermoedelijk rond de 3 jaar, heeft na alle ellende die ze doorstaan had ivm haar neusproblemen, een herseninfarct gehad waar ze niet meer uit geraakte. Laten inslapen.
Fiebeke, dat arme spookje, was 4 jaar en volgens haar baasjes een ongecastreerd rammetje. Toen ze hier binnen was en ik dadelijk vaststelde dat het een moertje was, werd ze nog gecastreerd en is ze een 2-tal weken aan de beterhand geweest. De beenmergdepressie was echter al te erg en we hebben samen haar strijd stopgezet, ze was ocharm volledig op.

Verder zitten hier nog wel wat Waltham-met-pillen-slikkers ;) , maar tot nu toe doen ze het nog goed!! Vingers kruisen!! :)
ik tel meer dan 2000 karakters :D
Slaapwel Ginnemie (2011),Fierro en Safari (2012),Martini en Rob (2013)
Gordon,Booth,Grappa en Mol (Prisca) doen het goed hier beneden
We missen jullie

Gebruikersavatar
bren
Berichten: 151
Lid geworden op: vr sep 07, 2007 3:06 pm
Contacteer:

Berichtdoor bren » za jan 31, 2009 2:12 pm

Pffff krijg er kiekevel van :( Heb gelukkig nog geen fretje moeten afgeven maar hou mijn hart vast aangezien ons moertje Chiquita rond de 7-8jaar is ~_~ :~
Heb er echt zo ne schrik voor he :(
Afbeelding
Groetjes en mokjes van Ketje , Sporting , Zitka , Frutos en Chiquita XXX

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » za jan 31, 2009 4:05 pm

Waar jij je mee bezighouden wil, hé Davy ??? :D 't Wordt echt tijd dat je weer werken mag gaan, geloof ik :P :P :P !!!

Maar ik verwachtte idd al dat het niet ging gaan, was aangename verrassing dat het wel lukte! ;)
Afbeelding

CarineColle
Berichten: 124
Lid geworden op: vr aug 10, 2007 8:34 pm

Berichtdoor CarineColle » zo feb 01, 2009 9:39 pm

Iets moet me hier nu toch even van het hart.

Enkele weken geleden kreeg Frida op een late vrijdagmiddag last van haar darmen. Ik zag dat ze probeerde kaka te doen, maar er kwam niets uit. Ze is zo bijna een half uur blijven persen en wat er toen uiteindelijk uit kwam, leek niet op hetgeen normaal langs de achterkant van een fret hoort uit te komen. Ik was toen toch in paniek omdat ik dacht dat haar darmen verstopt waren. Aangezien mijn dierenarts op dat moment nog steeds niet terug aan het werk was (herstellende van ziekte) ben ik op zoek gegaan naar een andere DA (heb toen die van Jeanine gevonden).

Ik wou die dierenarts zo veel mogelijk informatie geven. Daarom heb ik even op deze site geneust en het adres gevonden van jouw dierenarts Angel. Omdat ik zeker wou zijn of Twister eventueel een ziekte kon meegebracht hebben (ivm dat leverfalen) heb ik naar die praktijk gebeld. Ik heb de situatie uitgelegd en gevraagd of er iets was dat mijn dierenarts moest weten. Ik vertelde dus ook dat ik Twister van jouw zwaar ondervoed gekregen heb.
De dierenarts vertelde mij toen dat Pogo ook aan gelijkaardige symptomen (ondervoeding) overleden was. En toen ik vroeg of dat leverfalen besmettelijk was, zij ze mij dat ze vermoedde dat het leverfalen niet ten gevolge van een ziekte was, maar eer ten gevolge van slecht kwaliteit voeding (ze dacht aan kattevoeding) en waarschijnlijk te veel fretten.

@Angelke:Het wordt volgens mij toch eens tijd dat je stopt met de vermoorde onschuld uit te hangen. Neem je verantwoordelijkheid. Stop met verhaaltjes verzinnen en VERZORG JE DIEREN. Doe er desnoods enkele weg als ze je te veel tijd en/of geld kosten.


[Gewijzigd door CarineColle op 2009-02-01 21:44:04]

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » zo feb 01, 2009 10:16 pm

ons tripzy is gestorven aan nierblokage
ons nicka heb ik moeten laten gaan omwille van waterop de longen
zorro en diablo was het een nierfalle.

en onze opvangertjes tja da is allemaal verwaarlozing
te laat laten castreren, te ziek te oud...
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Berichtdoor daikiri » ma feb 02, 2009 12:22 pm

hoi
ojee tis bij mij begonnen met Emmoyeni die zat met bijnier en tumor
Ibanez had ook bijnier
Tess had insulinoom
Spunkie had hondeziekte door te verzwakt te zijn en dan zijn enting te krijgen...
Soleil had een auto-imuum ziekte, brak zelf haar rodebloedcellen af...
Kendra had lymfoom
Kent-An -Amaati is gestorven door een slechte da die haar verdoofd meegaf na een keizersne.
Anubis insulinoom
Blade bol op milt en vlekken op lever
Wendigo had insulinoom met zware stuipen
Gipsy had kanker aan de teelbal en suikeren zwaar misvormde achterpootjes
Tyfoon heeft een bloeding had
en tsunami had lymfoom op de longen...

de moeite al he
wie nog??
traantjes van menti-quila-digo-Isaura-shuriken-Ace-Masai -Aleksi Amon-Solita-Sierra Tia Mythos Amargith-muis*mijn dierbare jongens, tot ooit! Bie, zoet en ventie piet dai kit leil- wenni-ty-Tsum-vanna -maan-Fisto-Tiamo-Ilona-Rocco-Mada

koyotito
Berichten: 0
Lid geworden op: wo jul 04, 2007 2:53 pm
Contacteer:

Berichtdoor koyotito » ma feb 02, 2009 4:32 pm

Leverfalen is gewoon een feit: de lever die faalt... Dit kan door verkeerde voeding (langdurig), maar leverfalen kunnen ook veroorzaakt worden door infecties, denk maar aan een virus bv.

Ik kan jullie helaas niet helpen, heb nog geen fretje verloren, maar als ik het hier zo volg op de fora, vind ik dat fretjes precies vooral hormonale stoornissen hebben zoals insulinomen en bijniertumoren... Dus ze zijn volgens mij heel gevoelig voor kankers?
-Dieren zijn geen gelijken of ondergeschikten, het zijn andere volkeren die zich samen met ons in het net van het leven en de tijd bevinden-
Henry Beston

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » ma feb 02, 2009 10:01 pm

Daar moet je je niet voor excuseren hoor, Koyotito, hou het nog lang zo, zou ik zeggen!! ;)

Ja, leverfalen kan idd veroorzaakt door een virus, maar dan betert dat ook niet zo simpel, hé?

En nog eens ja, fretten zijn behoorlijk kankergevoelig, maar is alles en iedereen dat tegenwoordig niet?? :( Volgens de Da's is het gestegen percentage kankers van de laatste jaren schrijnend. Maar aan de andere kant zijn er ten eerste ook meer huisdieren en ten tweede zijn er meer mensen die mét hun huisdier naar een Da trekken, waar ze vroeger eerder geneigd waren te zeggen dat het "wel voorbij" zou gaan of de hond "iets kwalijks" had en hem gewoon vervingen als ie dood ging. De tijd van nu, waarin zelfs een hamstertje al vaak een Da van kortbij ziet, is eerder uitzonderlijk te noemen in de huisdierengeschiedenis, denk ik, dus vallen de ziektebeelden ook meer op als ze ineens merkbaar in aantal stijgen, hé? :(

Alléé, dat denk ik toch .... :)
Afbeelding

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » di feb 03, 2009 9:01 am

Origineel gepost door CarineColle

@Angelke:Het wordt volgens mij toch eens tijd dat je stopt met de vermoorde onschuld uit te hangen. Neem je verantwoordelijkheid. Stop met verhaaltjes verzinnen en VERZORG JE DIEREN. Doe er desnoods enkele weg als ze je te veel tijd en/of geld kosten.

[Gewijzigd door CarineColle op 2009-02-01 21:44:04]
Ik verzorg mijn fretten wel goed en dat weet iedereen die al bij mij thuis is geweest !!! Ik geef ze eten genoeg hun kom is nooit leeg of toch nooit langer dan de tijd dat ik het kon zien !!! Ik heb het geld om ze te verzorgen en de tijd ook . Twister is bij de da in eppegem niet iin behandeling geweest !!! Er is een autopsie op Pogo geweest en daaruit bleek dat zijn lever niet meer werkte!!!Als de lever niet meer werkt werken er verschillende functies zoals omzetten van eiwitten opnemen van vitamienen enzo ook niet meer
Als jij me nu wilt betichten van dierenmishandeling want wat je nu zegt dieren niet verzorgen en niet genoeg eten geven is dierenmishandeling dan mag je gerust eens de dierenbescherming naar me opsturen se !!

Bij deze nog men adres Bankstraat 41 2811 Hombeek de bel is Vanderborght

[Gewijzigd door Angelke op 2009-02-03 09:24:02]
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

ludwig1605
Berichten: 85
Lid geworden op: zo aug 27, 2006 12:35 pm

Berichtdoor ludwig1605 » di feb 03, 2009 9:48 am

Angelke, Ik denk niet dat Carine u beschuldigd van dierenmishandeling maar zei schrijft alleen neer wat ze denkt en wat verschillende mensen hier denken.
En was jij het ook niet die mij enkele maanden terug beschuldigde van lafheid.
Ik ga hierover nog 1 ding zeggen. Ik vind het eigenaardig dat je enkele maanden terug bij mij een fretje besteld en daarna me vertelde dat je het niet meer moest hebben omdat je in financiele moeilijkheden zat en het niet zou kunnen verzorgen. Akoord, dit kan allemaal zijn en daar heb ik dan ook begrip voor. Maar als ik dan lees hier op de site wat je de weken na die financiele moeilijkheden allemaal bijgekocht hebt, wel dan heb ik juist zoals Carine het zegt heel wat twijfels rond jou.

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » di feb 03, 2009 9:51 am

bijn alles wat gekocht is geweest achteraf is door men ventje betaald geweest... Kwa voeding en dierenartskosten zijn mijn ouders er altijd tussengekomen als het niet goed lukte voor mij !!!

Als aanvulling hier de post waar jij het over had ludwig !!

Ik ga eerlijk zijn en ik ben die koper die had afgezegd omdat men ventje hier intrek heeft geniomen dat de gezondheid volledig niet meezit en dat zullen aanwezigen op de bbq morgen wel merken en de belangrijkste reden; ik ga deze twee maand net genoeg geld hebben om de aanwezige fretten degelijk te kunnen verzorgen omwille van alle facturen die hier deze laatste twee weken zijn binnengekomen!!! Ik denk dat ik dan nog het beste doe omdat ik weet dat ik die pup de eerste 2 maand niet zal kunnen verzorgen deftig!!!
Anderzijds ik snap het wel maaar een beetje begrip zou ook wel mogen en dat je dit hier post vind ik redelijk laf!!! Ik had nog verschilllende mensen die interesse hadden maar nu twijfel ik toch of ik ze zou aanraden om bij jou een pup te nemen!!!



[Gewijzigd door Angelke op 2009-02-03 10:08:38]
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » di feb 03, 2009 12:57 pm

Al is de leugen nog zo snel , de' waarheid achterhaalt hem wel .
Angelke , de verhalen die ik al gelezen heb van u doen me ook vragen stellen over u . De ene keer zeg je dit en dan zeg je weer dat . Als je echt wil dat de mensen je geloven dan moet je eindelijk een leren wat " eerlijk " zijn wil zeggen . Geloof me gerust dat je dan meer en positievere reakties zal krijgen .
Dan wil ik even weten of je ook " eerlijk " was toen je mij vertelde dat je een pitbull in huis wou halen . Of wou je je stoer voordoen ? Let op : als ik stoer wil doen dan doe ik dat met voorbeelden die echt gebeurd zijn .
Enkele voorbeeldjes : ik heb Hell ' s Angels gekend in Nederland , ik heb pinten gedronken met Outlaws , ik heb vrienden bij de voormalige rijkswacht , ik ken mensen van de gerechtelijke politie , ik ken mensen van adel , ik heb vroeger een wapenhandelaar gekend .
Is dat als voorproefje stoer genoeg ? Dan heb ik nog niets gezegd van de Schippersstraat in Antwerpen .
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » di feb 03, 2009 12:58 pm

Origineel gepost door asocialleke

Al is de leugen nog zo snel , de' waarheid achterhaalt hem wel .
Angelke , de verhalen die ik al gelezen heb van u doen me ook vragen stellen over u . De ene keer zeg je dit en dan zeg je weer dat . Als je echt wil dat de mensen je geloven dan moet je eindelijk een leren wat " eerlijk " zijn wil zeggen . Geloof me gerust dat je dan meer en positievere reakties zal krijgen .
Dan wil ik even weten of je ook " eerlijk " was toen je mij vertelde dat je een pitbull in huis wou halen . Of wou je je stoer voordoen ? Let op : als ik stoer wil doen dan doe ik dat met voorbeelden die echt gebeurd zijn .
Enkele voorbeeldjes : ik heb Hell ' s Angels gekend in Nederland , ik heb pinten gedronken met Outlaws , ik heb vrienden bij de voormalige rijkswacht , ik ken mensen van de gerechtelijke politie , ik ken mensen van adel , ik heb vroeger een wapenhandelaar gekend .
Is dat als voorproefje stoer genoeg ? Dan heb ik nog niets gezegd van de Schippersstraat in Antwerpen .
Ik zei een american stafford :s
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

ludwig1605
Berichten: 85
Lid geworden op: zo aug 27, 2006 12:35 pm

Berichtdoor ludwig1605 » di feb 03, 2009 1:43 pm

Oh ja Jeanine, wat ik nog moest zeggen, ik vind uw vraag alles behalve vervelend integendeel, want ik denk dat we daar allemaal wel bezig mee zijn. Voorlopig kan ik nog geen doods oorzaken meedelen en ik hoop het zo nog een beetje te houden

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » di feb 03, 2009 3:42 pm

Oké , dan is het een american stafford .
Ik was in mijn haast nog 1 ietsje vergeten : ik zou bij Ludwig wél een pup halen denk ik .
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

ufo
Berichten: 0
Lid geworden op: za mei 15, 2004 10:35 pm
Locatie: Reet

Berichtdoor ufo » di feb 03, 2009 4:13 pm

mensen , gelieve bij het onderwerp van het topic te blijven AUB
Groetjes, ufo
fretjes : Maya ,Kai , Taico , Yellow , Zippo en Mieke
poezen :Lucky ,Tsumi ,Britney , Sasha , xena en macho
honden :Lizzy en Spike
kipjes :Rosse ,Witte , Babbel , Spikkel , Zwartje en Jumper , Goldy
Duifjes : Suske en Wiske

ludwig1605
Berichten: 85
Lid geworden op: zo aug 27, 2006 12:35 pm

Berichtdoor ludwig1605 » di feb 03, 2009 4:51 pm

Hé asocialleke, wat leuk dit te horen. Dat doet mij plezier. En je weet hé, Als je graag eens komt kijken, altijd welkom

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » di feb 03, 2009 9:14 pm

Ik vind jouw vraag ook niet vervelend hoor Jeanine, ik vind het eerder erg interressant om eens te lezen aan wat de meeste fretjes overlijden. Vind het natuurlijk wel héél erg dat ze overleden zijn maar wel leerzaam en mss kunnen we er iets uit leren hé. Hier dus tot nu toe geen fretjes moeten afgeven. :)
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » di feb 03, 2009 9:48 pm

Het ligt ook in mijn bedoeling om er wat van op te steken ;)
Niet enkel de overleden fretjes maar ook reeds zwaar zieke fretjes en het verdere verloop mogen hier volgens mij aan bod komen.
Ik zie het eerder als een algemeen overzicht waar we op kunnen terug vallen in de toekomst.
Ook voor de toevallige voorbijganger als extra informatiebron.
Dus een tweede oproep, als je het kan pen het dan ook hier neer.
Meten is weten
:P


[Gewijzigd door jeanine op 2009-02-03 21:49:00]
Afbeelding

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » wo feb 04, 2009 4:10 am

Dan is onze Diedle wel nr 1 van de bende hier die even zijn "vervolg" op zwaar ziek zijn mag meedelen, hé?? ;)

We zijn vandaag naar Tom geweest (Ine, niet te snel aan een tweede kindje beginnen, hé, de praktijk is niet hetzelfde zonder jou!!)en Diedle'tje is gevaccineerd, goedgekeurd en vrijgelaten voor een nieuw jaar vol frettenkwaad!! Hij heeft een hele zware leveraandoening gehad, zijn levertje kon niets meer aan en hij hing volgens Ine echt aan een zijden draadje, maar dankzij uren van opzoekingswerk, ettelijke ritten extra naar de praktijk en al de overige hulp van zijn Da, is ons ventje al een heel stuk levendiger!! Zijn testen zijn zo goed als oké nu, 9 maanden later en worden tot nu toe nog steeds beter op de medicatie. Wat hij precies krijgt, Joost mag het weten, Ine laat 2 pilletjes mengen met vanalles zodat ik er uiteindelijk 72 mee naar huis krijg! Onze jongen moest eerst dagelijks een aantal pillen nemen, nu nog om de dag dat ene gemaakte pilletje op voorschrift van Ine dus. En ik ben elke dag weer even gelukkig als ik zie dat hij wat stouts uitspookt!! :D

Een goeie Da, dat is méér dan goud waard!! Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Berichtdoor a3ke » wo feb 04, 2009 10:41 am

Dus eerst ist ie moeten stoppen met bier drinken (slecht vo de lever eh) en dan nu slikt ie de rest van zijn leven peppillen

Waar zit de verbetering ? :D (graptje eh margit ;))

Nee , flinken Diedle !

Hout vasthouden , hier nog geen sterftes gehad , 2 x oormijt en 2 x darminfectie wel maarja , imbicielen hebben zoveel plaats en meerdere eetbakjes , maar het moet toch smakelijker zijn om in de kakbak de brokjes te gaan opeten hoor .....
Slaapwel Ginnemie (2011),Fierro en Safari (2012),Martini en Rob (2013)
Gordon,Booth,Grappa en Mol (Prisca) doen het goed hier beneden
We missen jullie


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten