Heerlijk nieuws (voor mij toch)

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Gebruikersavatar
Ollike
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 7:54 pm

Berichtdoor Ollike » do dec 03, 2009 8:02 am

Hoi hoi !
gisteren heeft de mama eindelijk de stap gezet naar: "Ik geloof dat Yoshi een brave fret is"
Jep, ik kwam binnen met de flupkes, liet ze wat rondtrippelen, en ik zei: mama, zou ge joske is ni willen vastpakken? Hij bijt echt nimeer hoor!
En kweetniet wat mama bezielde maar plots zegt ze : awel ja
En dus wij 3kes in de gang. Ik laat joske eerst in mijn armen snuffelen aan mama, zij een beetje aarzelend omdat hij nieuwsgierig was.
Maar dan : I'll never forget it :P . Ik zeg: alé, pakt hem nu is vast, hij gaat nix doen! En ze doet dat , en ze begint hem te aaien en te aaien , en pakt hem vast, Natuurlijk beet hij ni !!! zo tam mn beesje. En voila, mama heeft nu vertrouwen in joske en ziet eindelijk in hoe lief hij is. Echt een keerpunt in de geschiedenis ten huize Olivia :P
Fier baasje ...

edit: Mama gaf em zelfs een kusje op zn kopje !



[Gewijzigd door Ollike op 2009-12-03 08:08:35]

Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » do dec 03, 2009 8:56 am

Soms moet je geduld hebben met die aardige wezens, ik bedoel uw mama dus :P

Zo zie je maar dat een frettensnoet ieders hart kan veroveren (@) (@) (@)
Frettige froeten fan fr... Chuckie

Meer dan ooit overtuigd van de slaagkansen van deze club, en ook een beetje fier dat het soms zonder mij kan ...

Gebruikersavatar
Maranweke
Berichten: 327
Lid geworden op: wo sep 27, 2006 10:02 am
Locatie: Zottegem
Contacteer:

Berichtdoor Maranweke » do dec 03, 2009 9:01 am

Binnenkort is het uw mama haar fret :P En neemt ze Yoshi overal mee!
Wie weet mag hij dan wel bij haar in bed slapen :)
Afbeelding
Vele knuffels van Woody, Snuffel, Zwieber (2008-2011 RIP), Benji, Spikey en Curly !

Veronique
Berichten: 59
Lid geworden op: ma sep 28, 2009 11:39 am

Berichtdoor Veronique » do dec 03, 2009 10:15 am

Straks nog een mama met een fret ;) Joepie :P
Kben blij voor u :D
Groetjes & dikke kusjes,
Vero & Igor

Gebruikersavatar
Bientje
Donateur
Donateur
Berichten: 84
Lid geworden op: ma sep 07, 2009 12:00 pm

Berichtdoor Bientje » do dec 03, 2009 10:18 am

Goh Ollike! Lucky you!! Ik wou dat mijn mama dat ook een zou willen doen!!! Zij vind dat maar rare beesten en kijkt er van ver een naar als ze in hun kot zitten ~_~

Gebruikersavatar
Lauralieke
Berichten: 96
Lid geworden op: do aug 20, 2009 9:32 pm

Berichtdoor Lauralieke » do dec 03, 2009 11:11 am

Oooeeeeh jaaaaa een fret voor de mama!!!
Zoooo blij voor jou meid!

Gebruikersavatar
Ollike
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 7:54 pm

Berichtdoor Ollike » do dec 03, 2009 11:11 am

jaaa ben blij :)
@ bientje: Probeer anders is aan te tonen hoe tam ze zijn bij u, en neem dan uwen tamste is vast als em pas wakker is ofzo ? :)
Da hij ni hevig is en dat uw mama ziet hoe braaf hij is.

Gebruikersavatar
Bientje
Donateur
Donateur
Berichten: 84
Lid geworden op: ma sep 07, 2009 12:00 pm

Berichtdoor Bientje » do dec 03, 2009 12:32 pm

Pff, dat heb ik al geprobeerd, maar ze moet er niks van hebben. En als er een stel bij mijn papa op schoot of in de nek zitten, vindt ze het helemaal grellig. Maar ... ik geef niet op!!!! Iedere keer dat ze bij mij komt blijf ik proberen haar een fret in haar handen te duwen! Trouwens, het is niet alleen met de fretten zo hoor, van mijn grote "gevaarlijke" honden moet ze ook niks hebben! :@

Gebruikersavatar
Buda
Berichten: 314
Lid geworden op: zo jul 12, 2009 10:14 pm

Berichtdoor Buda » do dec 03, 2009 1:04 pm

meme was er ook ma kwaad op :P maar nu buda nie (zoveel) meer bijt
en zoentjes geeft en rustig kan zijn :D
is ze d'r zooo zot van he :D
ge moet ze bezighoren :D awel mn mannekes, zitte gunder daar azo te kijken, deugnieten, kweet't wel ze, ge wilt 'n koekske he :D
whahah :P
het is moeilijk typen met een fret om je vinger!
V.vv...v..vVvv..VVV..VOETEEEEN!!!! *mok mok mok*

Sayko ҉ 2/7/'09 - 4/'12 †
Buda ҉ 4/05/'09 - 22/10/'15 †
Indy ҉ 05/'11/2010
Nouky ҉ 1/4/2012

ufo
Berichten: 0
Lid geworden op: za mei 15, 2004 10:35 pm
Locatie: Reet

Berichtdoor ufo » do dec 03, 2009 2:02 pm

goed van je ollie , hier veranderd dit niet mijn schoonmoeder komt hier niet meer en mijn vader heeft pas bekend dat hij het er ook niet zo voor heeft ( daarom dat hij ook weinig kwam , je kan zelfs zeggen bijna niet )
één ding is een voordeel geen last van onverwachte bezoekjes van schoonmoeders meer sinds er fretten zijn
:D
Groetjes, ufo
fretjes : Maya ,Kai , Taico , Yellow , Zippo en Mieke
poezen :Lucky ,Tsumi ,Britney , Sasha , xena en macho
honden :Lizzy en Spike
kipjes :Rosse ,Witte , Babbel , Spikkel , Zwartje en Jumper , Goldy
Duifjes : Suske en Wiske

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » do dec 03, 2009 2:14 pm

Idereen isblij voor Olivia , ik echter ben blij voor uw mama : nu moet ze geen pleisterkes kopen voor het geval ge met Joske op bezoek komt . :D :D :D
Allé vooruit : ik ben ook blij voor u en Joske .
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Gebruikersavatar
Ollike
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 7:54 pm

Berichtdoor Ollike » do dec 03, 2009 2:30 pm

ihh, ben blij da iedereen blij is voor mij :P !
Vanavond probeer ik het terug! Das keileuk da mama joske nu als een lief dier beschouwd!
Twas ontroerend :)

Gebruikersavatar
Maranweke
Berichten: 327
Lid geworden op: wo sep 27, 2006 10:02 am
Locatie: Zottegem
Contacteer:

Berichtdoor Maranweke » do dec 03, 2009 2:41 pm

Mijn pa moet er ook ni van weten.
Mijne vent ziet ze graag maar durft ze ook niet vast te nemen :P
Mijn ma die zou ze nog durven nemen hebben ma zij is er spijtig genoeg niet meer, en mijn pa zijn nieuw vriendin tgohja die is al in paniek als ik nog maar durf richting veranda te gaan :D

Ochja maakt mij toch niet uit, tzijn toch mijn mormelkes en van niemand anders nah #)
Afbeelding
Vele knuffels van Woody, Snuffel, Zwieber (2008-2011 RIP), Benji, Spikey en Curly !

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » do dec 03, 2009 2:45 pm

Mijn papa en stiefmama zijn gek van de fretjes, als ze hier zijn vragen ze zelfs of ze mogen rondlopen zodat ze ermee kunnen spelen. Papa is dan ook de peter van Diablo die van de week zich vergiste in Yliah en dacht dat dat Diablo, kan u verzekeren dat Diablo niet echt happy keek richting zijn pépé! :P Mijn mama daarentegen...ach daar begin ik liever niet over! ~_~
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Molleke
Berichten: 36
Lid geworden op: zo jan 11, 2009 10:07 pm
Contacteer:

Berichtdoor Molleke » do dec 03, 2009 9:01 pm

Mmm... Bij ons mama & papa zitten er 3 (de mama evt er wel schrik van! :D )
En hier bij ons nog maar 2, die altijd op ouderlijke babysit bij afwezigheid kunnen rekenen! ;)
Voor de rest apreciëren de mensen het dat ze in hun kooi zitten bij bezoek :( .
Een zwerfpoesje adopteren? Kijk op www.desnorhaar.be

Gebruikersavatar
Buda
Berichten: 314
Lid geworden op: zo jul 12, 2009 10:14 pm

Berichtdoor Buda » do dec 03, 2009 9:05 pm

als ze by mij op bezoek komen weten ze dat de living fretvrij is, de keuken altijd 'n plaats is om op u tenen te lopen want daar gaan de fretten zijn :P
en als ze na 10 uur komen zijn de fretten er zowiezo :D
het is moeilijk typen met een fret om je vinger!
V.vv...v..vVvv..VVV..VOETEEEEN!!!! *mok mok mok*

Sayko ҉ 2/7/'09 - 4/'12 †
Buda ҉ 4/05/'09 - 22/10/'15 †
Indy ҉ 05/'11/2010
Nouky ҉ 1/4/2012

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » do dec 03, 2009 9:06 pm

Proficiat met de doorbraak :D Joske is dan ook zo een schatje ;)
Ik heb hier ook zo een held zitten. Tootsie was zijn lieveling, gevolgd door Louisa. Anais moest uit de buurt blijven en Chanel was per uitzondering welkom. Het probleem was dat hij die twee niet uit elkaar kon houden. Nu is Milo den brave fret, Freebee speelbijt en probeert af en toe wel eens bij mij wat harder. Thirza durft zachtjes om aandacht vragen. Dus hij hoort mij dan mopperen op hen en denkt dat ze doorbijten. Telkens hij naar één van de dames durft te grabbelen bedenkt hij zich. Das raar zegt hij naar mij draaien ze zich altijd om en dan is het om zeep. :P
Afbeelding

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » do dec 03, 2009 9:37 pm

Arme Trennemuis, ze is nog zo lief!! :( Ze was zo in paniek op de Dierenhappening tijdens de Race, zo bang en toch, toen ze mijn stem kon horen tegen haar oortje ging dat toetje richting mijn gezicht en zijn we wang tegen wang, met Virginie's sjaal rond Tren en mijn hand samen, door de hele massa volk gekropen om buiten een luchtje te scheppen ...

Ja, ze had kunnen bijten, had er ook alle reden toe, ze was echt totaal van streek, maar deed niet eens een poging tot ...
En haar vertrouwen ze dan nog niet !@#$ . Trennemuizeke, pak uwe knapzak mijn dutske, ge moogt hier bij "de mama" komen zitten :P :P !!

Awel, Mama van Olijfje, proficiat!! De meeste mensen die niets van fretten moeten weten omdat ze onbetrouwbaar zouden zijn, komen niet snel terug op hun besluit. Vind het ferm van je mama dat ze het aandurfde Ollike, toont ook weer aan dat Yoshi zijn titel van "knuffelfret" goed duidelijk heeft gemaakt!! Merci Joske, voor weer een fan!! ;)
Afbeelding

Gebruikersavatar
Ollike
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 7:54 pm

Berichtdoor Ollike » vr dec 04, 2009 9:44 am

ach margiet, ik weet het, ons muizeke is indd lief, maar als ze nieuwe dingen ontdekt, of in iemands handen terecht komt die weet dat ze zou kunnen bijten, vertrouw ik haar niet...
Ik weet dat ze enorm rustig is bij jou! Neenee, ik laat haar ni adopteren door 1 of andere frettengekkin uit Rotselaar :D :D
Al weet ik dat ze daar niets tekort zou komen, maar ik zie mn poppemieke toch zo graag! :)
Ze heeft dan ook heel wat meer meegemaakt dan yoshi he. Ze is gevonden in een doos met 28 fretten op elkaar ... nice he , t was bij een frettenverzamelaar :@ !!!
De tijd komt nog wel dat ik mn meisje ook vol vertrouwen in mama haar armen kan geven.
Ik ben geen opgever en voor mn beesjes doe ik A-LLES ;)

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » vr dec 04, 2009 12:44 pm

JOEPIE nog een mama da zot is van fretten
ons mama is sinds ik nicka had ook verliefd op fretten.
alleen mogen ze niet tegen haar gezicht komen
en ze moet ook weten wie ze vast heeft. :)

ik zou zeggen sebiet hebben we ook sinioren frettenclub :P
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » vr dec 04, 2009 1:51 pm

Awel, mijne papa is ook zo geweldig hé. Die komt binnen en eerste wat hij doet is hup naar de nation. Ik vraag "wie zoek je?" en hij direct "mijn petefretje natuurlijk, allee pak hem eruit ik wil hem knuffelen!". Diablo die mijn papa's stem zeer goed kent stond daar zeer snel voor zijn knuffel, was echt lief! :D Dankzij Tibo (die papa steeds maar beet tot ik zei dat hij moest stoppen met te proberen) had papa eerst de pest aan fretten, mochten er normaal ook geen enkele meer binnen komen dus we hebben serieus ambras gehad toen Leilah erbij kwam. Bij Diablo had ik het dan ook anders aangepakt, zeer zielig gedaan en gezegd dat Leilah echt weg kwijnde omdat ze alleen zat en omdat hij nu zo zot is van fretjes wist ik dat de komst van Yliah weinig problemen ging geven. Alleen heeft hij wel nu duidelijk gezegd dat zolang ik onder zijn dak woon er geen meer mogen bijkomen maar zelf wil ik het ook zo houden. ;)
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » vr dec 04, 2009 4:17 pm

Mijn moeder die was er drect mee weg mee spelen enzo onze papa... dien moet eigenlijk alleen van kinky hebben , Eros moet hem ni want die "stinkt" mor nu op de beurs hebben heel wat buitenstaanders gezegd dat Eros niet stinkt (en dies ni eens gecastreerd moet je nagaan) ....
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Google [Bot] en 34 gasten