error-melding

Hier kan iedereen hun gedacht over de site of de vereniging neer schrijven. Gelieve wel eerst te registreren. Vragen over dieren, verkopen of kopen worden hier niet toegestaan. Daarvoor kan je andere subforums gebruiken ...
*Leli

Berichtdoor *Leli » za okt 20, 2007 5:40 pm

Hoi,

ik ben al geregistreerd op dit forum, maar telkens ik inlog krijg ik een errormelding en geraak ik niet meer op het forum. Hoe komt dit?

PowerKe
Berichten: 26
Lid geworden op: wo okt 25, 2006 12:22 am

Berichtdoor PowerKe » zo okt 21, 2007 9:56 pm

Wat staat er in de errormelding?

*Leli

Berichtdoor *Leli » ma okt 22, 2007 6:52 am

internal server error.

Het probleem was dat ik gekozen had om mij automatisch in te loggen, dus geraakte ik niet meer op het forum. Ik heb juist al de cookies van deze website aan het blokkeren geweest en nu geraak ik er wel terug op.

*Leli

Berichtdoor *Leli » ma okt 22, 2007 6:53 am

Maar ik kan dus nu niet meer inloggen want dan krijg ik de foutmelding terug.

*Leli

Berichtdoor *Leli » wo okt 24, 2007 12:27 pm

Is er niemand die mij kan helpen?????

*minoes

Berichtdoor *minoes » wo okt 24, 2007 2:49 pm

Waarom blijf je in godsnaam zo smeken aan mensen die te beroerd zijn om je te antwoorden.
Als je een error melding krijgt wil dat meestal zeggen dat ze je erafgegooid hebben omdat ze denken dat je iemand anders bent.
En dit komt omdat dit nogal eens gebeurd hier dat mensen die erafgegooid zijn terugkomen onder een andere naam,omdat ze het beu zijn dat er over ze geschreven wordt terwijl ze zich niet meer kunnen verdedigen.
Soms ook omdat je geen profiel hebt ingevuld, maar ze snappen niet dat je een profiel ook gewoon kunt verzinnen.

groetjes, minoes

*Leli

Berichtdoor *Leli » wo okt 24, 2007 2:54 pm

Dus ik ben er afgesmeten?! Raar, want ik heb slechts één bericht gepost... En profiel niet volledig invullen; is dat een reden om mij de toegang tot het forum te ontzeggen? Ik wilde gewoon wat meelezen en eventueel eens een vraag stellen indien nodig... Geen slechte bedoelingen... Als het aan mijn profiel ligt kan ik het wel verder invullen indien gewenst, maar dan hadden ze het mij wel eens kunnen vragen in plaats van mij er af te gooien...

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » wo okt 24, 2007 2:55 pm

minoes,

is het nu bijna gedaan!!!
jij hebt hier niks meer te zoeken.
als je niks anders wilt doen dan stoken,
ga bij je eigen clubje stoken.
ik ben echt in jou teleurgesteld !!! %) ~_~

als het je hier ni zint, blijf hier dan weg!

@Leli,
powerke is de enigste da hier iets van het forum kent,
maar hij heeft het serieus druk
dus kan ook ni altijd op het forum rond hangen. Ik zal hem
contacteren en hij zal het wel in orde maken.

*minoes

Berichtdoor *minoes » wo okt 24, 2007 3:01 pm

Wel raar dat als ik post dat er meteen gereageerd wordt terwijl die meid al 4 dagen aan het wachten is.
Jullie als moderator kunnen haar toch ook ff uitleggen wat er aan de hand is net als nu, je laat toch niet iemand gewoon 4 dagen aansukkelen!!!!!
En dit is een openbaar forum en ik kom daar waar ik wil en dit is geen stoken maar de waarheid, waarom is mijn post dan laatst weer verzet naar daar waar ik niet meer posten kan?????

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » wo okt 24, 2007 3:14 pm

daar weet ik niks van...
dit is iets voor powerke da weet jij even goed als
ik,powerke heeft ook nog ander werk.
hij is alles in orde aant maken
nu content? %)
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


*minoes

Berichtdoor *minoes » wo okt 24, 2007 3:21 pm

Yep nu is die meid tenminste geholpen!!

Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » vr okt 26, 2007 8:03 am

In tegenstelling tot wat jij denkt Minoes is dit forum eigendom van De Fretten-Ark vzw.

Dit betekent dat jouw aanwezigheid hier niet gewenst is, en je posts nog minder. Je hebt zelf bewezen dat je ons vertrouwen en onze vriendschap niet waard bent.

Dagelijks nog bewijs je ons dat je drijfveer er één is van achterdocht en achterklap. Je presteert het om daar waar je niet gewenst bent de mensen nog steeds lastig te vallen. Wanneer ga je de boodschap begrijpen?

Bij deze worden alle fora van De Fretten-Ark vzw uitsluitend nog opengesteld voor geregistreerde leden.

Alle nieuwe leden zullen een volledig ingevuld profiel moeten maken en Gmail-, Chello-, en Hotmailadressen zullen extra gecontroleerd worden.

Met dank aan Minoes ... ~_~ spijtig dat jij ons tot deze maatregelen dwingt.
Frettige froeten fan fr... Chuckie

Meer dan ooit overtuigd van de slaagkansen van deze club, en ook een beetje fier dat het soms zonder mij kan ...

Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » vr okt 26, 2007 8:57 am

Origineel gepost door *minoes

En dit is een openbaar forum en ik kom daar waar ik wil en dit is geen stoken maar de waarheid, waarom is mijn post dan laatst weer verzet naar daar waar ik niet meer posten kan?????
Jacqueline, wees blij dat je post überhaupt is blijven staan. Je bent geband van dit forum omdat je samen met Sonia Cramer (voor de gelegenheid onder een andere nick omdat zij ook al geband was) een spelletje speelde. Je hebt zeer bewust een topic geplaatst om via de daaropvolgende vraag van Sonia Cramer weer onvolledigheden over ADV de wereld in te helpen.

Sorry meid, op dit forum heerst het gezond verstand. Alleen medisch onderbouwde gegevens en onderzoeks- of testresultaten hier, geen kwakkels die het gevolg zijn van eigen interpretaties en lekengezwets.

Vandaar .... dag Minoes, het ga je goed #) Blijf gerust op de andere wei waar het gras zoveel groener is.
Frettige froeten fan fr... Chuckie

Meer dan ooit overtuigd van de slaagkansen van deze club, en ook een beetje fier dat het soms zonder mij kan ...

Gebruikersavatar
weazel
Donateur
Donateur
Berichten: 443
Lid geworden op: di jan 17, 2006 4:59 pm

Berichtdoor weazel » zo okt 28, 2007 6:52 pm

Snipsnap ,

Als je niet weet waarover het gaat zoals je zelf zegt vind ik je reactie inderdaad
voorbarig en een beetje naar sensatie ruiken .
Het volstaat te kijken onder de rubriek "Algemeen" onder het postje "Vraagje"
van Minoes .
Jouw goede raad is mischien wel goed bedoeld ,
maar als je het bestuur echt wil helpen zet je zoiets niet op het openbare forum ,
op een ogenblik dat het bestuur en haar leden zich vier dagen uit de naad werken op "Beestjes en baasjes" maar doe je dit via interne kanalen .

Zullen we het maar bij fretjes houden ? Da's al boeiend genoeg .;) :)
Van over de regenboogbrug ,ver weg en toch zo dichtbij ; Mickey , Fleurtje , Picko, Saddaki , Lotje , Sissi , ons Fientje en een beetje van mezelf . . . .

snipsnap

Berichtdoor snipsnap » zo okt 28, 2007 10:00 pm

No hard feelings. Het bericht is verwijderd , wou alleen maar helpen.

Bér.

Gebruikersavatar
weazel
Donateur
Donateur
Berichten: 443
Lid geworden op: di jan 17, 2006 4:59 pm

Berichtdoor weazel » ma okt 29, 2007 2:14 pm

Begrijp jou wel hoor Bér ,
ik wou olie op het vuur vermijden bij dat mens . ;) :) :)
Van over de regenboogbrug ,ver weg en toch zo dichtbij ; Mickey , Fleurtje , Picko, Saddaki , Lotje , Sissi , ons Fientje en een beetje van mezelf . . . .


Terug naar “GastenBoek”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten