hoge drukreiniger

Heeft je nieuwe aanwinst net je handen geperforeerd en ben je op zoek naar een methode om dat af te leren? Of blinkt zijn vacht niet meer, dan kan je hier terecht met al je vragen over de verzorging, de opvoeding en de huisvestiting van je fret.
hodieho
Berichten: 77
Lid geworden op: di dec 28, 2004 8:04 pm

Berichtdoor hodieho » zo apr 03, 2005 9:55 pm

Mijn fretten staan buiten in een kooi. Het is een kooi van 2,80 breed, 80 cm diep en 1,10 hoog. Hij staat ongeveer zo'n 30 cm hoog. Hij staat aan de zijkant van mijn terras. Gisteren ging ik met een hoge drukreiniger het terras schoonspuiten. Dat ding maakt een lawaai......Alle twee de fretten zaten voor het gaas te kijken, hoe dichter ik bij de kooi kwam hoe nieuwsgieriger ze werden. Het was mooi weer en door de nevel werden ze nat. Toen ik bij de kooi aankwam met dat ding gingen ze echt net zitten waar ik bezig was. Ze vonden het geweldig dat ze wat nat werden. Heel de kooi werd nat en die heb ik dus helemaal uitgedaan en schoongemaakt. Ik had echt verwacht dat ze bang zouden zijn, maar het tegenovergestelde was waar, ze vonden het weer eens wat anders en deden vrolijk mee. Gekke beesten.......!
Groetjes,

Sandra, Scoob, Sandy, Belle en Pepper

Terug naar “Opvoeding, Huisvesting, Verzorging....”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 10 gasten