OT: sponsoring voor erik

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Gebruikersavatar
Hoste
Berichten: 229
Lid geworden op: za sep 10, 2005 11:56 am
Contacteer:

Berichtdoor Hoste » do mei 04, 2006 12:19 pm

Voor de mensen die kunnen helpen, of die mensen weten die deze jongen willen helpen sponsoren, dit is een vriend van mij die ondanks alle tegenslagen on het leven verder vecht en een zelfstandig bestaan wil opbouwen, ikzelf ga ook met een van m'n pompiers volgwagen spelen, dus ook daarop kan de sponsoring gezet worden en zijn de sponsors zeker van de mediabelangstelling, vooral echter gaat het erom dat erik op deze manier aan zijn wagen geraakt om verder te kunnen gaan

alvast bedankt op voorhand
Hostekes
Beste,

Een uitdaging vinden doet iedereen op zijn manier, bergen beklimmen, extreme sporten, podiakunsten of gewoon ‘vooruit’. Inderdaad voor mij is die laatste de grootste, om een stap dichterbij zelfstandigheid te komen werk ik toch al 5 jaar aan mijn mobiliteit.
Als kers op de taart, kurk uit de champagnefles wil ik dit jaar de fameuze dodentocht onder mijn wielen laten passeren , om me zo te bewijzen tegen over mezelf en een nieuwe fase te kunnen inleiden. Ik ben nu al een 5-tal jaar afhankelijk van mijn 4 rolstoelwielen en vele medemensen, sinds 3 jaar ben ik ook zelf gesteund geweest door mijn ‘handbike’ om zelf mijn weg te kunnen banen door deze wereld.
Ik wil mijn mobiliteit dan ook uitbreiden door een aan mijn noden aangepaste wagen te kopen. Om de overstap te maken van het passief meerijden met tal van medemensen naar het zelf actief rijden is er natuurlijk meer nodig dan wilskracht. Een duwtje in de rug is voor een rolstoelgebruiker altijd wel handig, maar om deze fase te kunnen overbruggen is een financiële ruggesteun ook wel meegenomen.
Daarom wil ik mijn fysische uitdaging, de dodentocht, koppellen aan deze sponsoring.
Als 26-jarige levenslustige jongeman ben ik me nu al volop aan het voorbereiden voor deze tot een goed einde te brengen, maar u zou ik graag het symbolische punt ‘Palm’ laten meemaken. De brouwerij te Steenhuffel ligt op 54 km van het vertrekpunt. Graag zou ik dan ook aan u willen vragen om elke kilometer te steunen naar een eigen gekozen bedrag:
Keuzemogelijkheden:
Eigen keuze….vrije bijdrage.
[TAB]1 euro/km maal 54 km= [TAB]54 euro
[TAB]5 euro/km maal 54 km= [TAB]270 euro
[TAB]10 euro/km maal 54 km= [TAB]540 euro
[TAB]25 euro/km maal 54 km= [TAB]1350 euro

Waarbij ik me er dan toe verbind om naar gelang van het gegeven bedrag jullie naam mee te dragen tot aan het symbolische eindpunt te Steenhuffel en eventueel verder, maar dat puur op wilskracht. Om dit alles wat evenredig te laten verlopen stel ik dan ook de volgende verdeling voor:
[TAB]1 euro/km: naamvermelding op de T-shirt
[TAB]5 euro/km: logo/naamvermelding op mouwen en rugzijde van de T-shirt
[TAB]10 euro/km: logo/naam-vermelding op zijflanken en achterzijde van de rolstoel
[TAB]25 euro/km: logo/naam-vermelding op de wielen en standaardvermelding in alle media

Hopelijk mag ik u steun dan ook voelen op moreel en financieel vlak doorheen deze fysische en mentale ‘dodentocht’, die voor mij een tocht naar een nieuw leven kan worden als zelfstandig bestuurder van mijn eigen wagen.
Alvast bedankt,

Neem gerust contact om sponsering te bespreken

Erik Lammens
Brugstraat 29
9260 Wichelen
gsm: +32 (0) 479/59 26 32
@: eriklammens8@hotmail.com

Afbeelding

Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten