Zonder woorden ...

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » di jun 10, 2008 1:56 am

[img]http://usera.imagecave.com/Margit/Nouky/ArrivalNoukyCacha-Lizzy014-copy.jpg[/img]

[img]http://usera.imagecave.com/Margit/Nouky/ArrivalNoukyCacha-Lizzy020-copy.jpg[/img]

[img]http://usera.imagecave.com/Margit/Nouky/ArrivalNoukyCacha-Lizzy024-copy.jpg[/img]

[img]http://usera.imagecave.com/Margit/Nouky/ArrivalNoukyCacha-Lizzy025-copy.jpg[/img]

[img]http://usera.imagecave.com/Margit/Nouky/ArrivalNoukyCacha-Lizzy030-copy.jpg[/img]

[img]http://usera.imagecave.com/Margit/Nouky/ArrivalNoukyCacha-Lizzy032-copy.jpg[/img]
Afbeelding

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » di jun 10, 2008 1:58 am

Leuke fotos !!!
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Gebruikersavatar
bren
Berichten: 151
Lid geworden op: vr sep 07, 2007 3:06 pm
Contacteer:

Berichtdoor bren » di jun 10, 2008 3:09 am

Hoe schattig en lief he ;)
Afbeelding
Groetjes en mokjes van Ketje , Sporting , Zitka , Frutos en Chiquita XXX

Picka
Donateur
Donateur
Berichten: 166
Lid geworden op: vr dec 03, 2004 8:54 pm

Berichtdoor Picka » di jun 10, 2008 6:44 am

Margit is dat het klein prutske ???
Hoe schatig !!!
Juist Gizmo in het klein.
En is het een bijtertje ????
Groetjes,
Renée, Gizmo en Stitch

Boyke, slaap zacht mijn kleintje, mijn beertje, je blijft elke dag in onze gedachte. Vele knuffels.

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » di jun 10, 2008 9:18 am

Yes, yes, meet Nouky!! (uit te spreken als Noekie ;) )

Eergisterenavond kreeg ik om 23u10 nog een sms van Bert en Daisy. Ze vroegen zowel aan mij als aan Anneke en Johan of er nog plaats was voor een frettenmeisje van ongeveer 10 weken dat zou bijten en niet langer gewenst was door de "baasjes". :(

Ik wist dus niet dat het sms-je naar ons beiden was gestuurd en vroeg of ze extra klein was, want dan kon ik haar hier niet in de groep zetten, ze moest in een kooi kunnen zitten op momenten dat het nodig is. Die "10 weken" klonken echter zo aanlokkelijk dat ik al in gedachten naar de Brico aan 't spurten was voor wat kleinere draad ofzo, het zou wel lukken op één of andere manier! :) Daarbij had ik eigenlijk het geluk dat Johan en Anneke iets vroeger slapen gaan dan ik, Bert en Daisy spraken af dat zij haar de dag erop zouden brengen.

En ja, hupselfrutsel is een agressieve fret tot en met, ben al een vinger of 4 kwijt alsook een hampel TF-brokjes met waltham!! Nee serieus, de kleine muis is eerst van de markt van Mol geplukt, heeft bij haar baasje enkele keren gebeten en is naar Bert en Daisy gebracht om te kijken of ze daar ook beet, wat dus op een enkele puppy-beet na niet gebeurde. Oké, dan mocht ze terugkomen eergisteren, maar ondanks dat die mensen al een pup hebben van zo 'n 12 weken, zijn ze blijkbaar niet gewend dat een pup ook al eens "happen" kan :( . Zondag na het avondeten konden Daisy en Bert het kleine ding gaan halen, de baasjes "moesten haar niet meer".

En ja, ik ging geen pup kopen dit jaar, zei nog lachend dat er geen pup kwam dit jaar tenzij ze ze aan mijn voordeur zouden afzetten :) en wat was nu gisteren het geval?? Yep, Nouky stond aan de voordeur ...

Oh ja, ik heb al een mini-perforatie ook!! Nadat Bert en Daisy weer naar huis waren met een krop in de keel omdat ze het snuitje niet zelf konden houden (het ging echt niet met één van hun moertjes) had ze gegeten en boodschapje gedaan en besloten we gezien het zachte weer om Caro af te halen op haar werk. Zij en ik te voet naar daar, maar ook daar zat zoveel volk op het terras dat het nog een hele tijd duurde voor Caro klaar was. Ik had gelukkig enkele stukjes van die kippesnoepjes in mijn zak gestoken om haar wat af te leiden zodra het te saai werd, maar ja, geen pup meer gewend zijnde was ik net niet rap genoeg om snoepje 2 uit mijn zak te halen en dook ze mee mijn broekzak in, met mijn vinger tussen haar tandjes omdat die zo lekker naar die kip rook!! :D :D

Diedle krijgt dan tussen 1u en 3u zijn laatste medicatie, vannacht was het dankzij dat speelding dus bijna 3u!! (Hij had 's namiddags ook om 15u medicatie gehad, dus die 12u tussen moest ik toch in 't oog houden, perfect excuus dus om lang te spelen!!) Al een tijdje kreeg ik hier de indruk dat Quiana, mijn schrikfretseltje dat écht geen andere fretten rond zich duldt, af en toe zo verlangend door haar tralies keek om mee te spelen met de anderen. Met Domino en Minney, mijn 2 heksjes moest ik het niet proberen maar met ons puppemuis heb ik het dus, elk op één arm, toch aangedurfd. Quiana is nog wat onwennig, komt me precies zo af en toe vragen of ik echt nog wel "van haar" ben :) maar is eigenlijk heel erg nieuwsgierig naar Nouky. Ze heeft haar daarnet ook wel even op haar plaats gezet toen ze overmoedig werd, maar voor de rest lijkt het goed te gaan. Ze zijn al samen uit sinds 3u vannacht, ik hoop dat het lukken gaat!!

Tot slot zal Emmeke, als ze nog eens op het forum komt kijken, lachen om de naam denk ik :D . Ons Nouky heeft haar naampje te danken aan Emmekes' fretsel, de eerste fret die hier "in anti-bijt-therapie" kwam en, rekening houdend met alle trucs en aparte fretten-handleiding, uitgegroeid is tot een schat van een fret. Ik die altijd beweerde dat een fret "toch alleen maar kon bijten", moest bij haar Noukie'tje toegeven dat een fret AFSCHUWELIJK hard kan bijten!! !@#$ :P Wel Noukie en Emmeke, waar "souveniertjes" toe kunnen leiden, hé!! :)

[img]http://usera.imagecave.com/Margit/Nouky/NoukyenQuiana001-copy.jpg[/img]

[img]http://usera.imagecave.com/Margit/Nouky/NoukyenQuiana006-copy.jpg[/img] Quiana meets Nouky!! :)
Afbeelding

Gebruikersavatar
Ollike
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 7:54 pm

Berichtdoor Ollike » di jun 10, 2008 11:56 am

Maar wat een schatje zeggg :P

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » di jun 10, 2008 11:58 am

allee allee, ge hebt er dan toch nog een pupke bij :D

Gebruikersavatar
marieke*
Berichten: 150
Lid geworden op: di aug 21, 2007 11:39 am
Contacteer:

Berichtdoor marieke* » di jun 10, 2008 12:41 pm

Ooh wat een schatteke^^
Ma margit, Als ge écht geen pup wilt,
Hier in den tower is nog plaats zat zé ^^ :)
nénéé, tis écht een keii schattig fretje! :)
x
[IMG]http://i115.photobucket.com/albums/n294 ... copy-1.jpg[/IMG]

I know there the only one that never would break my heart.

Gebruikersavatar
Maranweke
Berichten: 327
Lid geworden op: wo sep 27, 2006 10:02 am
Locatie: Zottegem
Contacteer:

Berichtdoor Maranweke » di jun 10, 2008 1:05 pm

Tis echt een snotje jouw Nouky :)

Al die pupjes hier opt forum hihi.
Afbeelding
Vele knuffels van Woody, Snuffel, Zwieber (2008-2011 RIP), Benji, Spikey en Curly !

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » di jun 10, 2008 1:28 pm

Margit men heeft je horen roepen tot in Gent. Breng die puppy maar naar hier :D
Afbeelding

koyotito
Berichten: 0
Lid geworden op: wo jul 04, 2007 2:53 pm
Contacteer:

Berichtdoor koyotito » di jun 10, 2008 2:07 pm

ooh!!
zo schattig!!!
Ik wil het, ik wil het, ik wil het!!!

:-) was mijn huis maar een villa :-)
-Dieren zijn geen gelijken of ondergeschikten, het zijn andere volkeren die zich samen met ons in het net van het leven en de tijd bevinden-
Henry Beston

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » di jun 10, 2008 2:50 pm

Wat hoorde je dan, Jeanine?? :P :P "Hierrrrrrrrrrrrrrrrrrr met die frutsel!!!!" ofzo?? Afbeelding

Ach, wie kan nu in hemelsnaam ook nee zeggen tegen zo 'n snotje?? Ze is zo kostelijk hé, heeft al door waar ik haar eten maak en staat daar dus ook onmiddellijk na elk wakker worden :D , of ik er dan zelf al ben of niet!! Gekke muis! Als ze dan vaststelt dat er niemand is behalve ons Floush die haar geen seconde uit het oog verliest, komt ze slalommend tussen Flouches poten naar me toegelopen in de living of keuken! :) :) Die 2 zijn alweer 4 pootjes op ene buik! Eén dezer zit Floushy met een identiteitscrisis denk ik, ik vraag me af of ze zelf nog weet of ze nu eigenlijk hond of fretsel is!! Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » di jun 10, 2008 6:11 pm

Oh wat een schatje zeg! Wat een geluk dat dat lief ding bij jou terecht kon, zalig hé een puppie in huis! ;)
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Gebruikersavatar
Mientje
Berichten: 107
Lid geworden op: di mei 01, 2007 6:22 pm

Berichtdoor Mientje » di jun 10, 2008 10:59 pm

OOohhhh hoe schattig!!!
Groetjes
Mientje, Igor, Indi, Zazu, Timon en Tequila

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » wo jun 11, 2008 11:59 am

:@ :@ :@ afpakster :@ :@ :@

LOL :D nee margitje je weet da ik dit niet meen he.
is het dan echt zo een bijtertje misschien beter da het naar jou is
gekomen we hebben er even genoeg van van de fretjs die liever hun tandjes slijpen :D :P aan ons vingers dan aan hun brokken.LOL

veel plezier er mee margitje en het is een mooie snoet.
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » wo jun 11, 2008 3:52 pm

Bijten, dat kleine ding?? Hoh, zóóó fel!!! :@ Nee hoor, niks bijten, alleen in tenen, die vindt ze dus echt wel geweldig!! :P Vandaag is het dus "uitdagingsdag 1" van mijn kant, ik vertik het om nog schoenen aan te doen binnen, ze moet het afleren!! Mijn tenen zien er het nut niet van in natuurlijk ;) , die voelen die tandjes dus om de haverklap, maar ze gaan me over een tijdje nog dankbaar zijn :D :D !!

De eerste keren dat ik riep keek ze wel even op, zo met een blik van "jij ook eens bijten??" maar toen ze dan door begon te krijgen dat dat bijten eigenlijk net de reden was van mijn geroep, keek ze maar sippekes als ik alwéér riep. Uiteindelijk heb ik toch een tikje op haar billen moeten geven :( want ze vond mijn tenen echt té leuk, ik vond het niet plezant meer!! Maar we zijn ondertussen zo ver dat ze heel enthousiast op mijn tenen afrent en na mijn "Durf niet, hé Nouk!" een slippende beweging naar de andere kant maakt of ter plaatse stilvalt!! :P Ik zal niet zeggen dat het probleem al opgelost is, maar ze begint het woordje "nee" te herkennen en dat is toch al iets!!

Ondertussen is het met Quiana niet afgelopen zoals ik had gehoopt, de vrede buiten de kooi is getekend maar in de kooi wil Quiana alleen wonen. Oké, dan respecteer ik dat hé, het was het proberen waard. Maar mijn Kiara, die soms zo "stout" uit de hoek kan komen, is volledig verrukt van Nouky. Ook Gucci vindt het super, zo 'n pup erbij en Tinky heeft zich over haar ontfermd als de ideale pater familias!! Nala dan is de lieve, bezorgde mama-fret die haar af en toe zegt dat iets niet mag en haar voor de rest kusjes geeft en haar oortjes en buikje poetst! Een schitterende groep die 4, enfin, nu 5 dus!! :D :D
Afbeelding

Stitch
Berichten: 102
Lid geworden op: za apr 15, 2006 9:07 pm

Berichtdoor Stitch » wo jun 11, 2008 4:17 pm

Wat een schatje! Niet te geloven dat ze zo vroeg al werd gedumpt, dat kleine frummeltje :(
Maar nu ze bij jou zit zal ze zich eindiljk kunnen uitleven (op je handen en tenen in eerste instantie, maar kom :P )
Veel geluk met het bijten afleren, spijtig genoeg weten we allemaal dat het motto in de frettenwereld algemeen gekend is-> No pain, no gain! :D

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » do jun 12, 2008 1:24 am

Nee echt, zo 'n brave pup heb ik nog nooit gehad! Die is nu eens niks stout, behalve het bijten op mijn tenen als ik het niet zie aankomen is ze echt verbazingwekkend braaf!! Het klikt ook prima met de 4 anderen, ze daagt niemand uit, doet niemand pijn, het is echt een schat van een mormeltje!! Caro stopte namiddag zelfs met studeren, gewoon om haar even te komen vertroetelen!! :P

En ze heeft haar eerste manicure achter de rug, de Ferretone viel zéér in de smaak en de kom op de weegschaal heeft ze ook voor 't eerst gezien, ze woog vóór haar eten 290 ganse grammetjes!! :)
Afbeelding

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » do jun 12, 2008 1:28 am

Margit :Pruilen me terrorist?
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » do jun 12, 2008 3:07 am

:D :D Ruilen?? In geen 100 jaar!! En gij wilt toch geen moertjes, Angelke?? ;) Ge weet niet wat ge mist!!

Maar als ge uw Terroristje op logement wilt sturen, pak zijn valies maar in, er staat nog ff 1 kooi leeg!! :P
Afbeelding

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » do jun 12, 2008 5:05 am

Nja straks achter mijn gips en dan ff zien of het lukt met de fretten en de gips terrorist heeft indien nodig wel al een persoon waar hij even terecht kan. ;) Naja het is zo spijtig da mijn moeder doodsbang is van Terrorist anders kon hij ook blijven maar ik zie me nog niet met een gips achter hem duiken (@) ~_~
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » do jun 12, 2008 10:02 am

Ik kan de mensen soms gewoon niet volgen ! Een frettenpup dat niet bijt ?! DAT BESTAAT TOCH NIET ?! Alhoewel , ons Missy in de tijd beet ook niet !!! Maar toch ! Denken de mensen nu dat een fretje geboren word met alles erop en eraan ?! Dat die pup van de eerste minuut al in de kattebak gaat , dat die pup direkt al rustig is en knuffelt , dat de pup al weet ik veel wat nog allemaal doet zoals een fretje dat al ouder is ?!
Die mensen zijn toch een bende kippen zonder kop !!!
Dan volgt er hier nog een : en weer een fretje dat bijt en niet bij mij zit !!! Snik , ik wil ook eens een bijterke ! Waarom zit ik opgescheept met brave fretjes ? Lol zenne want Belle en den baron hebben zo ook hun duistere kantjes . Alleen weet ik niet waar die duistere kantjes zitten en hoe je die dingen aktiveert !!!

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Berichtdoor Peewee » do jun 12, 2008 11:22 am

1 woord PUPPYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY :D :D *jaloers* :P
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » do jun 12, 2008 11:27 am

Margit ik heb je horen roepen, hier kan er een pupje bij. Voor zo een klein mormeltje is er niet veel plaats nodig.
Afbeelding

Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Berichtdoor daikiri » do jun 12, 2008 11:41 am

hoi
wat een dot zeg!!
je hebt weer eens geluk he!!
veel plezier dermee!!
dai
traantjes van menti-quila-digo-Isaura-shuriken-Ace-Masai -Aleksi Amon-Solita-Sierra Tia Mythos Amargith-muis*mijn dierbare jongens, tot ooit! Bie, zoet en ventie piet dai kit leil- wenni-ty-Tsum-vanna -maan-Fisto-Tiamo-Ilona-Rocco-Mada


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 15 gasten