Heel vervelende vraag

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
koyotito
Berichten: 0
Lid geworden op: wo jul 04, 2007 2:53 pm
Contacteer:

Berichtdoor koyotito » wo feb 04, 2009 2:05 pm

Ja Margit je hebt gelijk hoor wat je hierboven zei + dieren worden steeds maar ouder. Bij de koeien vind je niet zoveel kankers... en bij de varkens al helemaal niet... hmm hoe zou dat toch komen?

Trouwens, goed nieuws van Diedl.

Darminfecties zullen ze hier ook wel al eens gehad hebben, maar ja... dat hou ik niet bij ;-). En oormijt hadden ze hier ook de eerste week. En ja onze Merijn zijn pootje en zijn vreemde 'epilepsieaanval'. Maar voor de rest niets meer geweest.
-Dieren zijn geen gelijken of ondergeschikten, het zijn andere volkeren die zich samen met ons in het net van het leven en de tijd bevinden-
Henry Beston

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » wo feb 04, 2009 7:55 pm

Hier heeft Tibo twee soorten van crisis gehad. De eerste maal was zijn drinkfles kapot en hij was aant uitdrogen dus ben ik direct met hem naar de DA gereden. Na drie dagen van onderhuids serum toedienen was hij erdoor. De tweede maal was toen ik naar de beurs in Gent ben geweest. Tibo had niet meer willen eten en hij viel weer ineens om in zijn kooi. Heeft hij weer veel onderhuidsserum gekregen en de dag erna at meneertje weer. Deze keer heb ik hem ook direct waltham gegeven wat ik toen nog niet kende.
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » do feb 05, 2009 2:21 am

Zal maar alle hout vasthouden wat ik vinden kan, maar ik kan hier echt niet klagen over darminfecties :) ! Op de coccidiose van 2 jaar geleden na, heb ik de Smez en dergelijke niet meer moeten uithalen en herstelt ieder plat hoopje zich altijd snel zelf.

De enige sukkelaar die hier dus chronisch troubles met zijn darmen heeft, is onze Simba. Bij de minste verandering die hij als stress ervaart (als ik hem bv eens niet zelf uit de kooi haal), vind ik diarree en hele vieze groene resultaten bij thuiskomst. Maar ook dit herstelt altijd zonder medicatie, al moet ik hem dan wel even in de gaten houden wat zijn vochtinname betreft. Maar ondertussen hoort dat dus hier bij de "handleiding" van Simba, zelf heeft hij er blijkbaar weinig last van (tja, hij moet niet poetsen achteraf, natuurlijk :P :P )!!
Afbeelding


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten