NIEUWJAARSRECEPTIE DFA !!!!

De laatste nieuwtjes, belangrijke berichten kan je hier lezen. Dit gedeelte is uitsluitend bedoeld voor aankondigingen. Daarom kan je hierop niet antwoorden. Antwoorden kan je plaatsen in algemeen of op het zeverkanaal.
Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » di jan 15, 2008 8:58 am

Niet te missen, die nieuwjaarsreceptie bij ons.

Glaasje sjampieter, knabbeltje hier of daar. Nen hoop overgekke frettenmaniakken en de mooiste liefste en braafste frettenbollen die ge maar kunt denken in ne schone toffe, veilige speeltuin.

Traditioneel komen er héél veel mensen naar onze eerste speelnamiddag van het jaar om elkaar de beste wensen over te maken, maar vooral om ons bestuur nog eens extra te steunen en te laten voelen dat ze het niet voor den hond z'n kl*ten doen. ;) (sorry, de voorzitter komt van Antwerpen)

Maar er kan nog altijd wat volk bij, om gezellig te keuvelen over fretjes, om elkaar uit te lachen betreffende de stommiteiten die we in 2007 misschien massaal hebben uitgevreten, of gewoon, om onze sloebers weer eens een namiddag van hun leven te bezorgen. Het maakt niet uit welke reden je verzint. Ze zijn allemaal goed om den 20e af te zakken naar onze nieuwjaarsreceptie. #)

20 januari 2008, van 14u tot 17u
NIEUWJAARSRECEPTIE DFA

Antwerpsesteenweg 94
2800 Mechelen

Voor meer info: 0495/28.63.28

wie komt ??? ~0 wie komt ??? ~0 wie komt ??? ~0
Frettige froeten fan fr... Chuckie

Meer dan ooit overtuigd van de slaagkansen van deze club, en ook een beetje fier dat het soms zonder mij kan ...

Gebruikersavatar
Hoste
Berichten: 229
Lid geworden op: za sep 10, 2005 11:56 am
Contacteer:

Berichtdoor Hoste » di jan 15, 2008 9:21 am

wegens flink doorgewerkt zullen we zondag wat tijd kunnen vrijmaken, dus team alosta zal aanwezig zijn.
we brengen meteen ook de ferretone mee voor de shop.

groeten
Hostekes

Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » di jan 15, 2008 9:43 am

Hey hostekes,

tof dat ge der bij zijt. Ik weet ni of ik die zakken op tijd ga hebben, krijg onzen beste vriend weer ni te pakken. Ma kdoen mn best ;)
Frettige froeten fan fr... Chuckie

Meer dan ooit overtuigd van de slaagkansen van deze club, en ook een beetje fier dat het soms zonder mij kan ...

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » di jan 15, 2008 11:01 am

Wadda?? Speelnamiddag?? Nieuwjaarsreceptie?? Bij de wa??? De Ark?? Neejeuhhhh, das niks voor ons!! Afbeelding

:P :P :P :P Afbeelding :P :P :P :P

Wadadde?? Nie komen???? We zijn ons al aan 't klaarmaken ja!! Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Tot de zondag!!!! Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » di jan 15, 2008 11:21 am

is het nog geen zondag???
ik mis mijn vriendjes.
ianka zit hier ook al aan mijn mouw te sleuren.

dus da het maar snel zondag is.
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


Gebruikersavatar
Maranweke
Berichten: 327
Lid geworden op: wo sep 27, 2006 10:02 am
Locatie: Zottegem
Contacteer:

Berichtdoor Maranweke » di jan 15, 2008 11:27 am

Ik had ook heel graag eens langs geweest, maar tzal voor nen andere keer zijn ~_~ want wij zitten met een verhuis int verschiet en het is dus inpakken en opruimen geblazen.
Afbeelding
Vele knuffels van Woody, Snuffel, Zwieber (2008-2011 RIP), Benji, Spikey en Curly !

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » di jan 15, 2008 11:44 am

Maar alléé nu Maranweke, dat ligt daar zondagavond ongetwijfeld nog hoor!!! :P :P Ge moet toch ergens effekes "op krachten" kunnen komen zeker? Achteraf gaat het dan eens zo snel en hebt ge dankzij die prettige namiddag ééns zoveel energie!!! :D :D

Zeg, geen excuses gaan vinden waardoor jullie niet komen hé, alleen redenen om WEL te komen worden aanvaard!!

Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Maranweke
Berichten: 327
Lid geworden op: wo sep 27, 2006 10:02 am
Locatie: Zottegem
Contacteer:

Berichtdoor Maranweke » di jan 15, 2008 12:33 pm

Jama jama .... euhm :D

Ik beloof wel dak er zal zijn op beestjes en baasjes is da ook goed :P
Afbeelding
Vele knuffels van Woody, Snuffel, Zwieber (2008-2011 RIP), Benji, Spikey en Curly !

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » di jan 15, 2008 1:37 pm

Dat zijn nog 2 speelnamiddagen dat je niet kan komen dan :@ :@ !! Hélaba, dat kan niet, hé :P :P , zoiets overleeft een doornee-frettenfreak toch gewoon niet!! :~ 't Is te zien dat je ons nog niet kent hé, anders kon je nooooooiiiit
meer zolang zonder ons!! :D :D

Beestjes en Baasjes staat dus al genoteerd, maar krijgen we je heel misschien toch niet zo 'n heel klein beetje overtuigd om naar onze geweldige nieuwjaarsreceptie af te zakken?? 't Is nochtans de moeite!!! Dan zie je frettig gestoorden van heinde en ver, hé!! Van overal komen we daar naar toe!! Zowel van aan de zee als vanuit het verre Limburg!!! Dat is een heus interprovinciaal gebeuren hoor!! :P :P :P

Ach, je weet gewoon niet wat je mist, zonde!! !@#$ !@#$
Afbeelding

Gebruikersavatar
Maranweke
Berichten: 327
Lid geworden op: wo sep 27, 2006 10:02 am
Locatie: Zottegem
Contacteer:

Berichtdoor Maranweke » di jan 15, 2008 2:03 pm

Neneee ik mis geen 2 speelnamiddagen zenne. Normaal ga ik ook den 10e februari in Gent gaan. Dus doe die 'vieskijkerkes' al maar weg uit u postje :P

Mij overtuigen valt wel nog mee zenne, maar de vriend é hij is wa moeilijker te overtuigen.
:P Dan ist van nu toch ni zeker, we moeten wel bijna verhuizen zelle, achteraf kunde toch nog gaan!
En dan denk ik ahja hij heeft gelijk + mijn fretteventje da last krijgt van zijn hormoontjes.Eigenlijk probeer ik te wachten tot hij 1 jaar is om hem te castreren, allez ja ik weet eigenlijk ni goed wat het beste is.
Afbeelding
Vele knuffels van Woody, Snuffel, Zwieber (2008-2011 RIP), Benji, Spikey en Curly !

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » di jan 15, 2008 2:13 pm

Zolang je geen last hebt van de geur en hij wordt niet vervelend enzo door té bronstig te zijn, kan je het idd nog uitstellen. Maar ik denk toch dat het vanaf een 9 à 10 maanden zeker veilig is van hen te laten castreren als ik onze Da mag geloven. Daar doe je dus mee wat jou het best lijkt, hé? Maar dat mag geen reden zijn om niet te komen, hé, je mag natuurlijk ook alléén komen, zonder fretsel!! Of wat dacht je?? :P Er zijn regelmatig mensen die zonder fretjes komen, ik weet ook nog niet zeker of ik mijn grote groep wel meeneem zondag, want dan zijn we weer gedwongen om met 2 auto 's op te komen. Het zal er vanaf hangen of er nog iemand anders vanuit Hasselt mee vertrekt.

Och, jouw vriendje moet je ook wat ontspanning gunnen, hoor, alleen maar werken is het ook niet!! Oké dat een verhuis even doorbijten is, maar in een weekend moet je toch ook ergens even uitblazen, anders ben je véél te moe om aan een verse week te beginnen!!! :P :P :P (ik kan zagen, hé!! ~0 )

Maar idd, Gent ligt niet meer zolang af van zondag, voor jou ligt dat anders dan voor ons hé? Wij geraken zelden tot in Gent omdat het voor ons echt wel een heuse rit is dan, dus als je dan spreekt van "Beestjes en Baasjes" is het echt nog wel lang!! ;) In ieder geval véél succes met de verhuis :) !!
Afbeelding

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » di jan 15, 2008 5:45 pm

Ik weet het nog niet zeker voor zondag, deze morgen toen Dominique me naar het werk deed waren we er ff over bezig. Je weet dat hem overtuigen om te rijden niet van een leie dakje loopt dus heb ik hem gezegd dat de beslissing bij hem ligt maar omdat het de nieuwjaarsreceptie is wou hij wel maar het zal ook wat afhangen van andere zaken. In ieder geval zal ik er straks als hij er is nog eens achter polsen en hou ik jullie op de hoogte want ik wil jullie graag weer zien! :D
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Gebruikersavatar
NancyMichel
Berichten: 193
Lid geworden op: ma sep 04, 2006 6:35 pm

Berichtdoor NancyMichel » di jan 15, 2008 6:28 pm

Ik kom zeker. Gans de familie overhaald om t verjaardagsfeest van de bomma nen dag eerder te doen :P :D
t is een jaar geleden, dus k moet de schade inhalen he ;)
groetjes,

Nancy, en een pootje van Zina, Gooffy en engeltjes Knabbel & Babbel, Yoshi , Bo en Winter

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » di jan 15, 2008 9:56 pm

Reuze-fijn Nancy, ik kijk er echt naar uit!!! :) :)
Afbeelding

Gebruikersavatar
Mientje
Berichten: 107
Lid geworden op: di mei 01, 2007 6:22 pm

Berichtdoor Mientje » wo jan 16, 2008 1:16 am

Ik zal ook van de partij zijn met mijn pluizebollekes!
Groetjes
Mientje, Igor, Indi, Zazu, Timon en Tequila

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » wo jan 16, 2008 2:04 am

Breng je die lieve pluizenbol van 2kg ook mee dan??? :P :P Mss dat Dai er ook is, dan kan Zazu zich eens uitleven op 20 vingers!! :D :D

Tot zohohohohondag!!! (Ik moet daar spontaan van gaan zingen, dat klinkt als muziek in mijn oren!!!) Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Hoste
Berichten: 229
Lid geworden op: za sep 10, 2005 11:56 am
Contacteer:

Berichtdoor Hoste » wo jan 16, 2008 9:40 am

Origineel gepost door margit
Tot zohohohohondag!!! (Ik moet daar spontaan van gaan zingen, dat klinkt als muziek in mijn oren!!!) Afbeelding
mensen uit limburg zingen toch altijd :D :D (@) (@) :D :D

wij zijn er alleszins met 8 fretten (kinky blijft thuis, die rijd niet graag meer mee op lange afstanden op haar 9j

groeten
Hostekes

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » wo jan 16, 2008 11:07 am

ik ga wat zagen bij mijn ventje da we ons 3 jongste ook gaan mee brengen.
want we zijn al vroeg op pad en ook is er plaats in den auto :?

ik zie er ook al naar uit terug al de gezichtjes te zien en ook de oude bekende en
de nieuwtjes...
nog 4 nachtjes doke doen en dan is het zo ver.
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


Gebruikersavatar
bren
Berichten: 151
Lid geworden op: vr sep 07, 2007 3:06 pm
Contacteer:

Berichtdoor bren » wo jan 16, 2008 12:00 pm

Ik zou heel graag komen maar nu met ons Sporting ziek te zijn blijf ik liever thuis om haar lekker te kunnen verwennen.
en ga ik met Zitka eens een wandelingetje maken.
Dus zal er maar een thuis fret speelnamiddag van maken ;)
Afbeelding
Groetjes en mokjes van Ketje , Sporting , Zitka , Frutos en Chiquita XXX

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » wo jan 16, 2008 3:46 pm

Gelijk heb je Bren, zieken gaan voor.
Voor de anderen tot de zondag.
Afbeelding

Tineke
Berichten: 57
Lid geworden op: ma aug 13, 2007 7:23 pm
Contacteer:

Berichtdoor Tineke » wo jan 16, 2008 11:05 pm

wij komen ook hoor!!!
kheb me al voor gezet met mijn blok om er zondag bij te kunnen zijn!!!! :D :D
kwou dat het al zondag was :P :D

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » do jan 17, 2008 1:12 am

Zo moet dat Tineke, je wordt al een echte DFA-verslaafde!!! :P :P :P :P Tot zondag!! :D
Afbeelding

moedertje
Berichten: 157
Lid geworden op: wo mei 31, 2006 11:54 pm
Contacteer:

Berichtdoor moedertje » do jan 17, 2008 5:11 am

ik kom ook met mijn gezin , ons samantha brengt haar frettekes mee
ik kijk er ook weer naar uit want t'is sinds de dierenhappening dat we elkaar niet meer gezien hebben he dus veel bij te praten
tot zondag :D
groetjes chantal en der bende

Gebruikersavatar
Mientje
Berichten: 107
Lid geworden op: di mei 01, 2007 6:22 pm

Berichtdoor Mientje » vr jan 18, 2008 1:51 am

@ Margit, Zazu zal er zeker niet aan ontbreken
Hoop dat hij zich een beetje gedraagt (@)
Weet niet of ik Igor ga meenemen, had den indruk dat hij vorige keer zo een beetje verloren liep tussen alle fretjes.
Maar vind het anderzijds dan zo zielig om hem alleen thuis te laten.
Groetjes
Mientje, Igor, Indi, Zazu, Timon en Tequila

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » vr jan 18, 2008 8:12 am

Ja, Mientje, ik snap het wel hoor. Hier was dat vorig jaar ook even een probleem toen Sanneke er nog was. Sanneke was echt geen fretje om in de speeltuin te zetten, ze was veel te bang van andere fretsels. Hier heeft ze er al lang over gedaan om gewend te geraken in de groep, ze durfde die eerste weken zelfs niet zonder mij in de zetel, laat staan in de living rond te lopen, dus haar dan ook nog eens tussen 20 of 30 vreemde fretten steken, nee, dat wou ik haar niet aandoen. Maar mijn 4 andere sloebers (Djembé was er toen nog niet) spelen wél graag in de speeltuin en staan al met de pootjes tegen de binnenkant te jumpen als ze de carrier zien binnenkomen, hen kon ik echt niet ook thuislaten. Als ik de carrier niet had binnengereden op die zondagen hadden ze natuurlijk van niks geweten hé, maar ach, zij amuseren zich wél ginder, dus dat vond ik dan ook zo sneu.

Uiteindelijk heb ik na veel gepeins en gespeculeer dan besloten hen op die bewuste zondagen tegen 1Ou3O uit te laten zodat ze eerst een uurtje konden rondcrossen en het ergste frettenkwaad er al wat uit was én, daar ging het dan vooral om, ons Sanneke al wat moe was en zelf graag terug het kooitje in wou. Dus dan legde ik Sanneke met een snoepje of een klein bakje Waltham terug in de kooi en zette de carrier open zodat mijn 4 boeven daarin kropen. Zo had Sanneke niet het gevoel dat ik haar liet zitten terwijl de rest mee mocht, maar eerder het plezier van rustig dat kommetje te mogen opsnoepen en dan eens zonder drukte rustig in de hangmat naar keuze te gaan slapen!!

's Avonds bij thuiskomst ging het dan omgekeerd hé, dan zette ik de carrier in de living, de 4 die al behoorlijk moe waren "strompelden" dan de carrier uit en terwijl zij dan hier nog eens een algemene snuffelronde deden om te kijken of alles nog in orde was, haalde ik Sanneke op mijn arm uit de kooi en na een uitgebreide knuffel ging ze dan gewapend met een snoepje (dat was ons "privé"-geheimpje, zo durfde ze die eerste dagen hier even alleen te zitten in de zetel) gauw dat ding opeten in het hoekje van de zetel om vervolgens even te gaan spelen, gewoon tussen de anderen in. Een half uurtje of een uurtje later gingen ze dan weer alle 5 gelijk slapen en had ieder zijn pleziertje gehad die dag, zonder dat ik me oneindig schuldig had gevoeld!! ;) ;) !!
Afbeelding


Terug naar “Mededelingen van de vereniging”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 52 gasten