info

Hier kan iedereen hun gedacht over de site of de vereniging neer schrijven. Gelieve wel eerst te registreren. Vragen over dieren, verkopen of kopen worden hier niet toegestaan. Daarvoor kan je andere subforums gebruiken ...
dollie
Berichten: 1
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 12:12 am

Berichtdoor dollie » ma apr 19, 2004 12:19 am

heykes,
graag zou ik ook een fretje kopen maar ze hebben mij ook gezegd dat ik dat best in zo een tehuis koop in plaats van een dierenwinkel zouden jullie mij kunnen zeggen waar dat ergens is in mechelen en of er nog adressen zijn in oost-vlaanderen
Dank bij voorbaat kizzy

sofie
Berichten: 0
Lid geworden op: do apr 15, 2004 7:13 pm

Berichtdoor sofie » ma apr 19, 2004 4:23 pm

Hallo Kizzy,
Wij hebben gisteren een fretje geadopteerd via de frettenark. Deze mensen weten goed waarmee ze bezig zijn en herplaatsen fretjes die volledig in orde zijn (gecastreerd en ingeënt) en handtam zijn. Indien je nog geen ervaring hebt met fretjes kunnen zij je ook nuttige informatie geven. Eerst wordt je uitgenodigd voor een gesprek zodat ze er zeker van zijn dat je weet waaraan je je mag verwachtenals je een fretje in huis haalt.
De adressen voor frettenadoptie in oost-vlaanderen ken ik niet, maar misschien dat de mensen van Mechelen die wel kennen.
Hier is hun adres:
Kerkhoflei 13
1981 Hofstade (Mechelen)
Tel: 015/34.63.28
GSM: 0495/28.63.28
E-mail: de.fretten.ark@pandora.be

Groetjes en succes,
Sofie ;)


Terug naar “GastenBoek”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten