hoi
- NastyLicious
- Contacteer:
hey allemaal
ik ben hier 'verzeild' geraakt via een collega van men werk!
sinds enkele weken hebben wij terug een fretje
een stevige beer van een fret genaamd mojito (uhu naar de drank)
ik ben aan het overwegen om mss samen met mijn college ook in een 'frettenclub' te gaan
lijkt me leuk!
maar laten we hier beginnen
als dat voor jullie ook goed is...
bij deze:
meet Mojito
foto is beke groot daarom de link http://img18.imageshack.us/i/dsc00352anders.jpg/
ik ben hier 'verzeild' geraakt via een collega van men werk!
sinds enkele weken hebben wij terug een fretje
een stevige beer van een fret genaamd mojito (uhu naar de drank)
ik ben aan het overwegen om mss samen met mijn college ook in een 'frettenclub' te gaan
lijkt me leuk!
maar laten we hier beginnen
als dat voor jullie ook goed is...
bij deze:
meet Mojito
foto is beke groot daarom de link http://img18.imageshack.us/i/dsc00352anders.jpg/
- NastyLicious
- Contacteer:
- Lauralieke
- NastyLicious
- Contacteer:
- NastyLicious
- Contacteer:
even wat meer uitleg daarrond...
echte "leden" zijn er niet , je kan wel donateur worden, dan betaal je 25 euro per jaar die gebruikt wordt om de werking binnen de vereniging wat te steunen enzo...
op speelnamiddagen kan je gewoon komen, er wordt gewoon 2 euro gevraagd om dezelfde reden als hierboven, dat geld gaat dan naar de kosten voor de verzorging van fretjes die nu nog in de opvang zitten...
wegens verlies van zaal (en toch ook wel de geboorte van een nieuwe spruit ?! :P) zijn er in het gentse even geen speelnamiddagen meer geweest, maar ik dacht dat er in december terug 1tje ging plaatsvinden...
verder is er ongeveer maandelijks een speelnamiddag in mechelen, de eerstkomende is op 15 november, kom gerust eens af zou ik zeggen...
als je komt met fret moet je fret wel correct ingeënt zijn en zn boekje meehebben, anders mag hij er niet in...
echte "leden" zijn er niet , je kan wel donateur worden, dan betaal je 25 euro per jaar die gebruikt wordt om de werking binnen de vereniging wat te steunen enzo...
op speelnamiddagen kan je gewoon komen, er wordt gewoon 2 euro gevraagd om dezelfde reden als hierboven, dat geld gaat dan naar de kosten voor de verzorging van fretjes die nu nog in de opvang zitten...
wegens verlies van zaal (en toch ook wel de geboorte van een nieuwe spruit ?! :P) zijn er in het gentse even geen speelnamiddagen meer geweest, maar ik dacht dat er in december terug 1tje ging plaatsvinden...
verder is er ongeveer maandelijks een speelnamiddag in mechelen, de eerstkomende is op 15 november, kom gerust eens af zou ik zeggen...
als je komt met fret moet je fret wel correct ingeënt zijn en zn boekje meehebben, anders mag hij er niet in...
- NastyLicious
- Contacteer:
http://www.defrettenark.be/cgi-bin/foru ... hread=8170
hier staat meer info over de speelnamiddag in gent...
correct ingeent betekent op de juiste tijdstippen en met de juiste entstof...
[Gewijzigd door nielsvl op 2009-10-21 14:06:57]
hier staat meer info over de speelnamiddag in gent...
correct ingeent betekent op de juiste tijdstippen en met de juiste entstof...
[Gewijzigd door nielsvl op 2009-10-21 14:06:57]
gent gent!!! hierzo!! straks mee de harige vriendjes is na de blaarmeersen se :P
alex haar fret noemt ook baileys (booze) :P
en die speelnamiddag gaat door als er volk genoeg komt, dus klieder je er maar bij! :P
alex haar fret noemt ook baileys (booze) :P
en die speelnamiddag gaat door als er volk genoeg komt, dus klieder je er maar bij! :P
het is moeilijk typen met een fret om je vinger!
V.vv...v..vVvv..VVV..VOETEEEEN!!!! *mok mok mok*
Sayko ҉ 2/7/'09 - 4/'12 †
Buda ҉ 4/05/'09 - 22/10/'15 †
Indy ҉ 05/'11/2010
Nouky ҉ 1/4/2012
V.vv...v..vVvv..VVV..VOETEEEEN!!!! *mok mok mok*
Sayko ҉ 2/7/'09 - 4/'12 †
Buda ҉ 4/05/'09 - 22/10/'15 †
Indy ҉ 05/'11/2010
Nouky ҉ 1/4/2012
- NastyLicious
- Contacteer:
Euh...
Als een fretje de eerste keer ingeënt (met Nobivac DP dacht ik...)wordt, moet het beestje na een week of 3 - 4 (maximum 5 weken erna dacht ik) een 2de inenting krijgen, een booster. En daarna is het gewoon jaarlijks herhalen gelijk bij honden...
En aan dit inentingsschema moeten ze voldoen of ze mogen niet meespelen op de speelnamiddag of in de speeltuin op de Dierenhappening...
[Gewijzigd door Bientje op 2009-10-22 09:33:56]
Als een fretje de eerste keer ingeënt (met Nobivac DP dacht ik...)wordt, moet het beestje na een week of 3 - 4 (maximum 5 weken erna dacht ik) een 2de inenting krijgen, een booster. En daarna is het gewoon jaarlijks herhalen gelijk bij honden...
En aan dit inentingsschema moeten ze voldoen of ze mogen niet meespelen op de speelnamiddag of in de speeltuin op de Dierenhappening...
[Gewijzigd door Bientje op 2009-10-22 09:33:56]
Ja ik weet echt niet hoe maar ik heb 2 weken met hem zitten spelen en aaien en hij deed niks, niels had hem 3min vast , zette hem op de grond en da beest sloeg door, mokken enal deed echt deugd om dat te zien.
Nu ben ik al heel de tijd vanalles an't proberen en krijg hem maar niet aan't mokken, how the hell did he do it!!!!???
Gisteren heeft hij nog 1 keer gemokt maar dat was door Fury en niet door mij
[Gewijzigd door _K8_ op 2009-10-22 09:50:26]
Nu ben ik al heel de tijd vanalles an't proberen en krijg hem maar niet aan't mokken, how the hell did he do it!!!!???
Gisteren heeft hij nog 1 keer gemokt maar dat was door Fury en niet door mij
[Gewijzigd door _K8_ op 2009-10-22 09:50:26]