@daikiri -fret ontsnapt te sint-denijs-westrem

Hier kan iedereen hun gedacht over de site of de vereniging neer schrijven. Gelieve wel eerst te registreren. Vragen over dieren, verkopen of kopen worden hier niet toegestaan. Daarvoor kan je andere subforums gebruiken ...
*wen

Berichtdoor *wen » za sep 10, 2005 8:15 pm

ivm het "albinotje te sint-denijs-westrem", ik ken dit fretje en het is geen albino, maar een grote lieve sandy-vent
Hij is ook woensdagavond ontsnapt, niet donderdagavond, ik denk dat het misschien handig is om dit aan te passen in het desbetreffende bericht?
Het is een hele lieve fret, die echt niet zal bijten, dus ik hoop dat -als mensen hem zien lopen- ze zeker niet aarzelen om hem bij zich te lokken, 't is echt een goedzakje! (hij heeft nog bij me gelogeerd).

Ik hoop zo dat hij gevonden wordt :(

jujutje
Berichten: 250
Lid geworden op: vr nov 26, 2004 7:53 pm

Berichtdoor jujutje » ma sep 12, 2005 12:23 am

heb je geen foto'ke wen?
mss helpt dit de zoektocht nog vooruit?
veel succes... :(
** Mokjes van Darco en Bailey **
Slaap zacht Snoesje, Senna (4),Turbo (2) en kleine Kiki (5,5)... we zullen jullie altijd missen

Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Berichtdoor daikiri » ma sep 12, 2005 5:24 pm

hoi wen
dank u voor de extra informatie
maar de eigenaar antwoord niet op mijn telefoontjes
kan jij hem contacteren???
gr dai
traantjes van menti-quila-digo-Isaura-shuriken-Ace-Masai -Aleksi Amon-Solita-Sierra Tia Mythos Amargith-muis*mijn dierbare jongens, tot ooit! Bie, zoet en ventie piet dai kit leil- wenni-ty-Tsum-vanna -maan-Fisto-Tiamo-Ilona-Rocco-Mada

kellyen Michael

Berichtdoor kellyen Michael » zo sep 18, 2005 1:32 pm

Hey mijn vriend zijn ouders wonen niet ver van st denijs dus ik zal eens vragen of ze een oogje in het zeil houden
xxx

Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Berichtdoor daikiri » zo sep 18, 2005 5:09 pm

hoi
ja doe maar mercie!
dai
traantjes van menti-quila-digo-Isaura-shuriken-Ace-Masai -Aleksi Amon-Solita-Sierra Tia Mythos Amargith-muis*mijn dierbare jongens, tot ooit! Bie, zoet en ventie piet dai kit leil- wenni-ty-Tsum-vanna -maan-Fisto-Tiamo-Ilona-Rocco-Mada

Gast

Re: @daikiri -fret ontsnapt te sint-denijs-westrem

Berichtdoor Gast » zo apr 18, 2021 11:10 am

Fret is nu bij ons binnengeslopen. Wat moet ik ermee doen.
Vennebos 57, SDW


Terug naar “GastenBoek”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten