Maar ja, ik neem je dat niet kwalijk hoor

Zoals ge zelf aanhaalde Margit “een kinderhand“ ik was bijna aan’t twijfelen... maar daar ik nooit iets serieus terug vind van Steven... hou ik het ook op kinderlijk
Er moet er weer ene afgekoeld precies!!![]()
Ge ziet Raven, een kinderhand is gauw gevuld, hé, tis gene "moeilijke", die Steven!!
Steven is misschien wel klein maar zwak nee hoorIs dat zo niet zoals in’t school? De grote kinderen pesten altijd de kleinste en de zwakste kinderen?
In de dierenwereld kan men dat bijna vergelijken met dominantie...
Al chance! Anders was hij echt een nakomertje geweest en trouwens de braafste kinderen moesten het ook altijd ontgelden... dito in de grote mensen wereld he Steven?Steven is misschien wel klein maar zwak nee hoorIs dat zo niet zoals in’t school? De grote kinderen pesten altijd de kleinste en de zwakste kinderen?
In de dierenwereld kan men dat bijna vergelijken met dominantie...Maar veel te braaf da wel
Virginie!! Hebben wij het over dezelfde Steven???Steven is misschien wel klein maar zwak nee hoorIs dat zo niet zoals in’t school? De grote kinderen pesten altijd de kleinste en de zwakste kinderen?
In de dierenwereld kan men dat bijna vergelijken met dominantie...Maar veel te braaf da wel
Virginie!! Hebben wij het over dezelfde Steven???![]()
Steven BRAAF ????Die is goed, ja!!!
En hier heb je het antwoord
Margit: je suis mignonaucune discution possible
Davy waar komde gij nu mee afEn dat brengt ons direct tot
Slikken of st*kk*en :P
Ik moet gewoonlijk mijn tittel niet vernoemen naar anderen, ik straal dat zo uit!Raven
in het grote leven ben ik sectiechef en daar durf ik men tandjes zeker laten zien
Raven van antwerpen zeker....Ik moet gewoonlijk mijn tittel niet vernoemen naar anderen, ik straal dat zo uit!Raven
in het grote leven ben ik sectiechef en daar durf ik men tandjes zeker laten zien![]()
Présence en respect noemt men dat![]()
Dat voor de knappe slikkende mannekes met tandjes![]()
![]()
![]()
Valt dat op? Staat anders ook in mijn profielRaven van antwerpen zeker....Ik moet gewoonlijk mijn tittel niet vernoemen naar anderen, ik straal dat zo uit!Raven
in het grote leven ben ik sectiechef en daar durf ik men tandjes zeker laten zien![]()
Présence en respect noemt men dat![]()
Dat voor de knappe slikkende mannekes met tandjes![]()
![]()
![]()
Zie je, dat is al een verschil... Men hoeft er ook niet zo op door te drammen om respect te verdienen van “ik ben dit“ of “ik doe dat“... ben je een beetje imposant (natuurlijke looks) heb al een deel respect en als je dan nog over een mentale uitstraling beschikt...looks verdwijnen raven, ik doe het liever door knokkenheb een redelijke hoge reputatie in men bedrijf. Plus ook nog bij andere bedrijven
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten